jimy haver se mocc se pecka!igyatok csak hejettemis én ma ihattam volna mert az 1ik cimbinek megszületett a lánya3200g,51cm Blanka Ágota! a másik cimbi ma születés napos és ráadásul van 1 fain csehója! de kihagytam mert még mindig betonoznék és másnapos fejel nem nagyon menne na meg az idő sem nagyon engedi
Én azt hiszem jövő héten szét dobom az enyémet. Mennek a felnik festésre, meg telo olaj csere, és a múltkori karcok javítása.
Kéne előre fék tárcsa is mert már botrányosan ütnek .
ddt500-nak lesz itt igaza!jimy énmár láttam cbr-t,zxr-t vázrepetten!az biztos én nemadnám az öreg vasam 1 új müanyag motorért sem! max az ára érdekelne
Igen,2004-től spórolnak az anyagból rendesen,a haver 30km/h-val csattant egy kocsinak és a váz tört el,a villának meg semmi baja. Vett bele másikat,az se volt több 3 kilónál,2..vmennyi volt csak!
Szerintem az újabb sportgépek mindegyikén könnyen törik a váz. Úgy 2004-től. Láttam én már minden márkát 2-3 darabban. Mint azt már egyszer mondtam ezeket nem arra tervezték, hogy 5 csillagos töréstesztet érjenek el vele. Abban sem vagyok biztos, hogy nincs némi szándékosság a dologban.
Igen.És gyártási év 2006 vagy '07!
Az enyém is 2004.06.havi,de 2003-as gyártás.
De hitelezésnél a bankok pl. az első forg.helyezést nézik,nem a gyártási évet!
Kéne előre fék tárcsa is mert már botrányosan ütnek .
Nem sokat,egy 40-est sikerült,de aztán elkezdett szitálni az eső!
3 puttonyos 2000-es tarcali!
.
A '99-es ZX9-eshez a váz új ára 480000 magyar forint volt nyáron!
250.000 péz a váz zsír új, az eleje 1.000.000.
Bezzeg a 9-esek,abba még benne van az anyag.
Az enyém is 2004.06.havi,de 2003-as gyártás.
De hitelezésnél a bankok pl. az első forg.helyezést nézik,nem a gyártási évet!
futott: 2300 km
feladva: ma 15:58