Sedu! Te eladtad a Z-ét? Vagy valami mszp közeli vállalkozásod van? Persze nem kasszát akarok csinálni nálatok de mostanába vettetek egy zsír yaris-t, most meg a 2005-ös 10-es, azt mindíg sírsz, hogy nincs meló
Én ezt fordítva csinálnám. Ha megnyertem volna a lottó ötöst, most fűtől-fától pénzt kérnék kölcsön, hogy a gyanú árnyéka se vetődjön rám, hogy micsoda szerencse ért
Na ha a tizedest tényleg átfested a zöldről akkor nagyott nősz a szemembe. Még királyabb akkor lennél, ha bordóra festenéd...
Sajnos a régi swift védelme egyenlő a nullával az kétségtelen Asszony előző autója ilyen volt. Nem szívesen ütöttem volna el vele egy verebet sem százhúsznál /papírkaszni/
A régi 1,3-asok 65 lóerővel borzalmasan meg tudták küldeni a kasznit. Hitetlenkedőket megnyugtatván, épp Seduval is beszéltük a minap 1 gang 50 2 gang 100 3 gang 150 én 170-et tudtam kiszedni belőle végre, hozzáteszem asszony által városban használt ellustított példányról beszélünk.
A mostani Swiftje /2005/ már 90 feletti lóerős szintén 1,3 motortól. 100-ig lustább a réginél, de 4000-től kapaszkodni kell a kicsi swiftben. A 190 feletti végsebesség ámulatbaejtő, hogy egy trabantot felváltó mindenki autója ilyen teljesítményre képes
Hozzáteszem teljesen felesleges, felültervezett ez a motor.
Egyrészt kezdő vezető fiatal számára sok ez a teljesítmény.
Tudni kell, hogy 160 felett roppant instabillá válik a nem kasznihoz illő sebesség.
E sebesség felett elveszti az úttartását, kicsi súly, nincs szélesség, nincs alatta papucs, egyszerűen nem fexik az úton. Egy rutintalan vezető számára enyhe ívű kanyarnál egy kicsivel nagyobb kormánymozdulat bizony azonnali kisodródást eredményez...
Lássuk be ez a teljesítmény se az előző se a mostani Swifteknél nincs egyensúlyban a kasznival. Ettől függetlenül egy jól összerakott dizájnos autó ennyi pénzért. Igaz én ritkán vezetem de szeretem
olvastam kérdésedet és gondoltam nem bánod ha én is írok véleményt.
én is ezt használom a ZX7R-en, első útja Kakucs volt, ott bizonyított.
Szerintem rendben van a guma, ha bemelegedett lapig lehet fektetni a gépet és szépen egyenletesen kopik.
közúton eddig csak 300 Km van benne, a kétszemélyt is bírja eddig, azért is tettem fel ezt, mert hát középen egy kicsit keményebb.
a gumi kopásáról a személyes fotógalériáimban a kakucs 09.27 ben találsz képeket
Motobogyo első sorban pesten dolgozom és lakom (mint idióta) , szüleim laknak halason, mi a párommal onnan 10 km-re vettünk házat , még átalakítás alatt. Ott is van horgásztó + nyári zsongás.
Pipit már hittam horgászni, ha majd úgy áll a ház, jöhetsz te is, frankós pálinkát főznek erre felé.
Pipi előkeresem nemsoká a király swiftet, amit szétszedett a Yaris.
Mentél már vele (05-ös ZX10) hosszabb úton?
Én az RS250-nel pályabeállítással motoroztam, nem fáradtam el jobban egy Mátra körön (500km), mint a Z-vel, csak 2X annyit tankoltam. Még ződ, de fekete lesz.
Jimmy köszi
Gondolom azt tudjátok, hogy megy mint a barom. Tök mindegy, hogy 80-nál 2-3-4 kitépi a kezed tőből
Végre jó a fék is a motoron. Hidegben a Z-n már úgy éreztem tegnap, hogy csak lassító volt. A lábtartó jobb helyen van, mint az eriggyen, a kormány fordítva, azzal még variálni kell.
Eddig tetszik
Valami félrendőr vagy akkor Te is?!?