Ami nekem lényeges motorjára garancia van, 2-3 műanyag kell rá és egy balos tükör. Ha megmarad akkor kinti rendszámos lesz.
12,000km, féktárcsán kopás nincs, váz teló sohasem volt sérült.
Nagyon veszélyes motor. Nem megindul, hanem egyszerűen ránt egyet és felkatapultál 140-re.
A 04-es tizes előtt zx9 volt. Nem törték össze, de sérült elemekkel vettem meg. Hosszú történet. Most lenne rá egy garn. karcmentes műanyag de a gzdája szerintem befüvezett amikor az áráról beszélt.
Ára alatt nem adtam el a motoromat. Harminc év alatt ennyire futotta. 2 használt motor, amiből az egyiket majd eladom. Szerinted ez sok? Nem vagyok milliomos, nem is tudnék úgy nyugodtan aludni.
A Yarist úgy vettük, hogy előtte eladtuk az idősebb Mazdát, amin fél év alatt kb. 600,000Ft-ot buktunk (mondjuk többet keresetünk meg vele). És OLCSÓBB volt a fiatalabb kocsi 220,000Ft-tal.
A ninja át lesz festve, de nem bordóra, mert akkor mehetek a híd alá lakni
Az eggyel ezelőtti a kilences
Ez a vadállat gép. Az eladó srác szerintem hallhatott rólam, mert még leáttételezte és le is könnyítette vagy 10 kilóval. Nem panaszkodtam a dinamikára
Ja,és azt se feledd Pipi,hogy a nagy tempójú autópálya használat eszi a legjobban a gumit!
Én ezzel akkor voltam autópályán amikor hazahoztam,Te pedig ha jól emlékszem jó párszor!
Hidd el én sem bánok vele kesztyűs kézzel,még nézni sem szeretem ha valaki robogóként használ egy ilyen teljesítményű motort!
O.K.,hogy 11000-nél nézett ki a szövet,de a kopásjelzőt elérte vagy 8-9 ezernél,de nem cseréltem le akkor,hanem hagytam hagy kopjon szövetig!
Hogy bírhat ki ennyit egy gumi? Biztos 10 000 km-eert csak toltad
Nekem pilót road van most, 5,5 mm volt középütt a minta amikor vettem. Azóta max 2000 van benne, Jimynél már csak 3 mm-ert mértünk.
Pedig az egy túra guma. Szal ennyit
Bár én a moccot arra használom amire való stften minden gangban...
Hali!
Én most cseréltem gumit,mostanáig egy Pilot Power volt fent,de nem a 2 CT!
Azzal vettem a motort,akkor zsír új volt!Nézd,én csak utcán motorozom és többnyire közlekedésre használom,de mindezt úgy,hogy hajtom,és szeretem kanyarban csúsztatni a hátulját.Ilyen feltételek mellett sosem hozta rám a szívbajt,szerintem nagyon jó gumi volt,és nem mellesleg 11000 kilométer után látszott ki a szövet!Persze most egyesek lehet beokoskodnak majd,hogy
-"hogy bírhat ki egy gumi ennyit?!?"stb.,
de mivel én csak közúton használom,és álló helyben nem füstöltetem a gumit,így elment ennyit!
A 2CT-t most tetettem fel,és tkp. csak tegnap motoroztam vele úgy igazán a sz@r idő miatt.Tegnap itt 7 fok volt,borús idő,tök hideg aszfalt.Vagy 50 kilométert lecsaptam itt a városban ökör módjára,de egyszer sem csúszott meg,és minden erőteljesebb kigyorsításnál felvette az elejét,egyszer sem forgott el!Szóval szerintem a sima Pilot Power is nagyon jó gumi,de a 2CT még egy fokkal jobb!
Elől nem ilyen van,hanem egy Pirelli Diablo Corsa III.,az is jól tapad.
A 06-07-es műszerfalát be lehet kötni az enyémbe?
http://www.kepesmotor.hu/kawas...
Nekem túl vad volt!
12,000km, féktárcsán kopás nincs, váz teló sohasem volt sérült.
Nagyon veszélyes motor. Nem megindul, hanem egyszerűen ránt egyet és felkatapultál 140-re.
A Yarist úgy vettük, hogy előtte eladtuk az idősebb Mazdát, amin fél év alatt kb. 600,000Ft-ot buktunk (mondjuk többet keresetünk meg vele). És OLCSÓBB volt a fiatalabb kocsi 220,000Ft-tal.
A ninja át lesz festve, de nem bordóra, mert akkor mehetek a híd alá lakni
10-es!
Ez a vadállat gép. Az eladó srác szerintem hallhatott rólam, mert még leáttételezte és le is könnyítette vagy 10 kilóval. Nem panaszkodtam a dinamikára
Én ezzel akkor voltam autópályán amikor hazahoztam,Te pedig ha jól emlékszem jó párszor!
O.K.,hogy 11000-nél nézett ki a szövet,de a kopásjelzőt elérte vagy 8-9 ezernél,de nem cseréltem le akkor,hanem hagytam hagy kopjon szövetig!
Nekem pilót road van most, 5,5 mm volt középütt a minta amikor vettem. Azóta max 2000 van benne, Jimynél már csak 3 mm-ert mértünk.
Pedig az egy túra guma. Szal ennyit
Bár én a moccot arra használom amire való stften minden gangban...
Én most cseréltem gumit,mostanáig egy Pilot Power volt fent,de nem a 2 CT!
Azzal vettem a motort,akkor zsír új volt!Nézd,én csak utcán motorozom és többnyire közlekedésre használom,de mindezt úgy,hogy hajtom,és szeretem kanyarban csúsztatni a hátulját.Ilyen feltételek mellett sosem hozta rám a szívbajt,szerintem nagyon jó gumi volt,és nem mellesleg 11000 kilométer után látszott ki a szövet!Persze most egyesek lehet beokoskodnak majd,hogy
-"hogy bírhat ki egy gumi ennyit?!?"stb.,
de mivel én csak közúton használom,és álló helyben nem füstöltetem a gumit,így elment ennyit!
A 2CT-t most tetettem fel,és tkp. csak tegnap motoroztam vele úgy igazán a sz@r idő miatt.Tegnap itt 7 fok volt,borús idő,tök hideg aszfalt.Vagy 50 kilométert lecsaptam itt a városban ökör módjára,de egyszer sem csúszott meg,és minden erőteljesebb kigyorsításnál felvette az elejét,egyszer sem forgott el!Szóval szerintem a sima Pilot Power is nagyon jó gumi,de a 2CT még egy fokkal jobb!
Elől nem ilyen van,hanem egy Pirelli Diablo Corsa III.,az is jól tapad.