Hát nekem van, aszfalt közeli is most már
Most "Pöstön" van a motorod? Hétvégén megy össze az enyém és ha nem jön közbe semmi, akkor gurulhatnánk egyet a jövő héten!
szeki csak neked csak most ha már multkor emlegeted a fehér belsőt és most pedig 70 km 10 liter folyt át a torkán plusz a gumi is meg melegedet a tárcsa meg meg égett
Tavaly ketten voltunk ilyen vevők a kollegámmal. Vettünk is... Be is vált. Sokaknak ezek szerint nem világos... Szívesen áldozok a vételárra, nem az az alkudós vagyok. Ha jó, akkor megadom az árát bármiért is. Eddig ez a hozzáállásom bevált. Motort venni mindenki úgy induljon, hogy tudja milyet keres, milyen évjárattal stb. Aki csak úgy indul, hogy tök mindegy motor legyen, nem adja meg azt a pénzt, aki pont azt a szériát és évjáratot keresi. Szart olcsón adnak, igaz a magyar néha azt is drágán, a minőségit mindíg drágábban. Lehet ezután témázni, hogy HOSSZÚTÁVON mi éri meg. Példa erre az ismerősöm olcsó sisakja 40ért. Nekem 6-7 éve van meg, és azóta olyan, mint mikor először vettem ki a dobozból. Igaz az nem annyi volt...
"Olyan ez, mint a lakótelepi nyugdíjas aki a függöny mögül leskelődik és mindent tudni vél mindenkiről... ...csak épp rosszul. "
Ez van....
(Megkell lesni és ha okés megvenni, ennyi nem pénz érte, ha komolyan keveset futott hibátlan)
Amit írtam pont a látatlanban okoskodók miatt írtam.
Odakell menni és meglesni amikből kiderül a valós km és ha 10-20ekm körüli a tipp alku nélkül elhozni...
Persze majd jön a szöveg ennyiért van már tákolt gixxxer ezer is...
így van karbantartva ez a lényege nem az ,hogy addig hajtóm míg szétesik és eladom mert szar nem indul. Székesfehérvárról jöttek megvenni a motoromat zr-7 est de a srác előtte meg nézett jó párat s volt olyan eladó aki arról sem hallott ,hogy mi az a karbi szinkron (amit évente kell ! kellene elvégezni alap ) a szelephézagról sem tudtak mit mondani.Én elmondtam a srácnak mindent amit csináltattam rajta és azt mondta a 10-ből én vagyok a 2 dik aki költ a motorjára. a nejem szokta mondani minden szezon elején miért viszed a szerelőhöz nincs annak semmi baja nincs nem is lesz !
Nálad a pont méghozzá ott, hogy "megnézném". Amúgy minden alaposan meg lett lesve amikor januárban érkezett a motor mert egy részről állapotot veszünk, nem km óraállást másrészről meg mindenki kurva okos de a motorról csak mi tudunk valamit illetve a Kawa szalon amíg nem mennek el a kedves hívők és hitetlenek megnézni. De egy dolog nagyon nem világos. Az itt bármilyen véleményt formálók egyike sem akar 9-est venni se megnézni. Akkor mi a franc értelme van egypár homályos fénykép alapján szappanoperába illően kivesézni a gépet és felesleges összeesküvés elméleteket gyártani? Olyan ez, mint a lakótelepi nyugdíjas aki a függöny mögül leskelődik és mindent tudni vél mindenkiről... ...csak épp rosszul.
Az árral szerintem nincs gond, hanem a km óra állása...
Nem lehetetlen, hogy VALÓS, de én tuti megnézném gyári e a lánc, lánckerék. Rámérnék a féktárcsákra 10-10 ponton mikrométerrel, nagyítóval lesném a kábelköteg tartó füleket és csavarfejeket, stb...
Ezekből kiderül a valós km!
Láttam már eladó 7R -t órában 4ekm -rel, szintén olaszból hozva és én 20-40ekm közé tippeltem a futását, ami még szintén nagyon kevés ennyi idős gépeknél. Legalábbis én évente 10-20ekm -t gurulok és nem vagyok kőgazdag vállalkozó csak egy mezei vidéki kiskölök...
Pont azt keresi és pont akkor... mint a mesében. Én is ilyen vevőt keresek, ha tudsz ilyenről légyszi irányítsd hozzám. Azt hiszem páran tudnának mesélni, hogy a milyen állapotban tartom/tartottam a motorjaimat. Azt, hogy nem ragaszkodom hozzájuk elvakultan még nem azt jelenti, hogy nem szeretem őket. Akik ismernek azok tudják, akik meg nem azoknak jobb is.
A tömjénezéstől rosszul vagyok. Soha nem fogom megérteni az elvakult embereket. Anno próbáltak lebeszélni a Tuono-ról is. Nekem bejött. Iszonyat jó fék, futómű (nem az a spórolós japán fajta), ütős forma. Egyedül a béna gyári áttételezés nem tetszett, de azon lehet segíteni. Műszaki problémán nem volt vele, egy oxidos csatlakozó viccelt meg egyedül.
Egy hónap alatt vitték el. A cimbi orra elől. Ha fasza, és VALÓBAN tükrözi az óra állását MAXIMÁLISAN, akkor van az az ember aki annyit ad érte. De az pont ezt a tipust keresi és az pont nem akar venni más álltal leharcolt eladó motort. Látszik az valamin, ha szeretve van.
Jó hozzáállás...
Sajnos én is ilyen vagyok, de már leszokóban. Ugyanakkor ha megemlítem, hogy eladom a 9-est és vennék egy RSV Apriliát, már kezdődik is a tömjénezés.
Van aki csak mutogatja és van olyan aki el szeretné adni. Én az utóbbihoz tartozom. Persze 1 millát én sem utasítanék vissza, de tudom, hogy akkor még 2 év múlva is a szalonban porosodna. Tudomásul kell venni, hogy a piac diktál és minden annyit ér amennyit adnak érte.
Már jó pár éve megfogadtam, hogy nem fogok ragaszkodni egyetlen járműhöz sem ami nálam megfordul. Egyszer megszívtam, tanultam belőle.
Vagy! Másik szemszög: Ki az aki milliókat költ egy új motorra, és csak nézi, hogy a garázsban áll? Megvettem, lefosom, jó ez itt minek használjam... Ha egy rövid karikára is megyek, már benne van 2-300 km. Ez nem túrákra jellemző, inkább fagyi itt, kaja ott, motorolok egyet, mert megöl az unalom style. Összegezve sehogy sem férnek ezek a dolgok a fejembe. Ha bármelyikőtöknek megadatna egy vatta új jármű, nem is használnátok? Na ugyan!
Most "Pöstön" van a motorod? Hétvégén megy össze az enyém és ha nem jön közbe semmi, akkor gurulhatnánk egyet a jövő héten!