Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én az árat keveslem. Tavaly a steelhorse-nál kelt el egy 1milla valamennyiért egy párezer km-es 03as kilences. Szerintem kevés az a pénz érte. (tudom most ezzel jópár emberben felállítom a kapásjelzőt) de gondoljatok bele. El vagyunk ájulva a fasza 50-60-70ezret futott kilenceseinktől, amiket ha eladnánk, valószínű pénz is kérnénk érte, nem jelképes összeget. Legalábbis én biztos. Tehát ha én anno összefutok egy ennyire keveset futott motorral, akkor kábé összebarnázom a gatyám.
Semmi bajom nincs a sajátommal, de tudom, mikor majd esetleg eladó sorba kerül, hogy vegyek egy zsír újat, mert még egyszer más szarát nem szeretnék (ez senkinek sem legyen sértés, dehát na! rizikó) akkor tuti jópár ember a km állásról fög pöntyögni.
Akkor vedd meg a gyárit, mert az a legjobb
oké az lessz a legjobb mindenből mert szeretem a motoromat de ezt komolyan írom imádom
520,525,530 a szélessége.
a vx,oso,gxw,zvm,zvm2, stb stb meg a márkán belüli tipus ami utal a tömitőanyag élkialakítására és a szakítószilárdságra.
Ha van lové a legerősebet és 530at utcai használatra!

Pl. nagyon tudom javasolni az RK 530gxw -t, tény nem olcsó de nagyon sokat elfut, hogyha rendesen olajozod és pucolod.
oké közi az infót ez számomra új nem is tudtam hogy ilyen létezik :(
Mostanim Müncheni, előző meg Svájci volt...
De láttam már olaszból is szépeket!
Kár itélkezni látatlanul, de tény a legtöbb olaszból hozott lelakott fos.
mindkettő jó, csak hozzá való lánckereket vegyél.
525höz 525, az 530hoz 530
Lóra ugyanaz...
Nem tudom hol nézed a lovakat, a DID oldala csak köbcentit ír. A hivatalos forrásból tájékozódj, ne ilyen szedett-vedett webshopokból...(525ZVM-X lánc 1300 ccm-ig).
520 ZVM- X és az arany 75 LE felett
525 ZVM- X és az arany 100 LE felett
530 ZVM- X és az arany 125 LE felett nem értem én ezt
http://motoralkatresz.eu/termekek/DID/525ZVMX_110_szemu_lanc/ de még is 525 ír
Érdekes mert az 525 zvm-x 100 ló felett írja az 530 meg 125 ló felett ,de a 1998 is 125 ló felett vannak.
A 98-99-re a könyv 525-öt ajánl gyárilag, gyakorlatilag a többség 530-cal használja. A te évjáratodnál nem csodálkoznék, ha gyárilag 530 lenne már az ajánlás. Ha 530-at raksz fel akkor nem foghatsz mellé.
Néha csak ámulok, hogy némelyeknek milyen rossz itt Magyarországon. Itt mindenki szarrágó, itt minden használt motor egy tákolt fos...
Sziasztok Na ki tudja ? zx9r 144 ló 525 ös vagy 530 as lánc való rá ?
Az utolsó mondatoddal egyetértek.
Bár furi ezt pont tőled hallani.
Az csúnya lenne, ugyanis 750-ért megvette volna kereskedés. Egy picivel többet szeretnék érte. Nem sürgős az eladás, nem romlik meg mint a zacskós tej. Azért tették ki annyiért amennyi, mert ők is számolnak az alkudozókkal.
Akinek nem inge...
Sajnálom ha magadra vetted, nem rád céloztam. Hidd el, én is láttam már pár érdekes dolgot az évek alatt.
Baráti körben nagyrészt kintről behozott járművek vannak (6R, 7R, ZZR1.1, Peugeot, Fiat). Nincsenek illúzióim, külföldön is ugyanúgy gyilkolják mint itthon. A különbség csak annyi, hogy jobban odafigyelnek a műszaki állapotra. Vagy csak nekem/nekünk volt szerencsénk idáig (autóval, motorral egyaránt). Ha megnézed a magyar használt piacot, hűen tükrözi a kis magyar valóságot. A jó motornak ára van. Külföldön is. Olcsón csak törött, vagy kókány motorokhoz juthatsz hozzá (de majd Sedu megcáfol ), ritka az alkalmi vétel. Használt járműnél amúgy is kalkulálni kell minimum a kopó-fogyó alkatrészek esetleges cseréjével. Akinek ez nem tetszik, az menjen be a szalonba és vegyen újat. Ott szokták elrontani hogy van x összeg a zsebükben és abból vesznek valamit. Az átírásra vagy forg.helyezésre kölcsönkérnek, aztán ott állnak üres zsebbel és járnak kopott gumival, elfogyott fékbetéttel, megnyúlt lánccal, bizonytalan idejű olajcserével… és még sorolhatnám. Aztán szidják, hogy egy hulladék, holott ha időben cserélné amit kell akkor nem lenne szívás. A legjobb, amikor 0 tapasztalattal állnak neki otthon szerelni és fórumon várják a segítséget ha elakadnak. Az ilyen fillérb@szók meg is érdemlik. Után rendszerint habzó szájjal híresztelik, hogy soha többet Kawát, Suzukit, Hondát…stb.
Elfogadható állapotú többe lesz, mint az itthoni. A grandénél is felmentek az árak, 3 éve nem is vettem tőlük semmit.

A sok eladás kisebb(50cm) motorokból jön össze, nagy motor csak havi 1-2 db. ZX9-el nem foglalkozom, csak sokkal fiatalabb, vagy sokkal öregebb motorokkal. A kicsiket is jellemzően külföldre adom el.
Itthon mindenki szarrágó, csak a "tuti" vételt keresi, kint elfogadják ha van gond egy 30 éves motorral.
Szerszàm gépiparban dolgozom. Ismerek technologusokat. Van is a cégnek. Irnak is programot. Nekem nem lenne gond megcsinàlni. DE ugy igazan nem latom szükségét.
Áh még nem fúrtam ki a másik likat, ha minden jól megy hétvégén megy össze a gép, kérdés h kész lesz-e addig a lábtartókonzol. Pénteken meg Ivanicséktól kell elhozni pár apróságot. Most már motorolnék Ha kész lesz le se lehet majd szedni róla, az ágyba is magam mellé fektetem
nahhhh írkáljatok,........
Ez nem egy leharcolt bontószökevény, amit otthon a sufniban szedett-vedett alkatrészekből próbáltak feltámasztani.

na akkor pontosan..............