Mondjuk az a fura, hogy 2-3 éves motorokban 20-30ezer van. Ahogy az idő múlik, idősebbeket nézünk, valahogy csak kevesebb, vagy épp ugyanennyi km-állással hirdetik. De most akkor pontosan kit is akarnak átb@szni? Ha jó motor/autó mi baja lenne 50ezer km múlva? Semmi!
De szarrágó mindenki, és inkább mahinál, mintsem domborítana mellette, hogy igen ennyit lement, és semmi baja, ha karbantartod cimbora, még 3szor ennyit is elmegy.
Én az árat keveslem. Tavaly a steelhorse-nál kelt el egy 1milla valamennyiért egy párezer km-es 03as kilences. Szerintem kevés az a pénz érte. (tudom most ezzel jópár emberben felállítom a kapásjelzőt) de gondoljatok bele. El vagyunk ájulva a fasza 50-60-70ezret futott kilenceseinktől, amiket ha eladnánk, valószínű pénz is kérnénk érte, nem jelképes összeget. Legalábbis én biztos. Tehát ha én anno összefutok egy ennyire keveset futott motorral, akkor kábé összebarnázom a gatyám.
Semmi bajom nincs a sajátommal, de tudom, mikor majd esetleg eladó sorba kerül, hogy vegyek egy zsír újat, mert még egyszer más szarát nem szeretnék (ez senkinek sem legyen sértés, dehát na! rizikó) akkor tuti jópár ember a km állásról fög pöntyögni.
520,525,530 a szélessége.
a vx,oso,gxw,zvm,zvm2, stb stb meg a márkán belüli tipus ami utal a tömitőanyag élkialakítására és a szakítószilárdságra.
Ha van lové a legerősebet és 530at utcai használatra!
Pl. nagyon tudom javasolni az RK 530gxw -t, tény nem olcsó de nagyon sokat elfut, hogyha rendesen olajozod és pucolod.
Mostanim Müncheni, előző meg Svájci volt...
De láttam már olaszból is szépeket!
Kár itélkezni látatlanul, de tény a legtöbb olaszból hozott lelakott fos.
Lóra ugyanaz...
Nem tudom hol nézed a lovakat, a DID oldala csak köbcentit ír. A hivatalos forrásból tájékozódj, ne ilyen szedett-vedett webshopokból...(525ZVM-X lánc 1300 ccm-ig).
A 98-99-re a könyv 525-öt ajánl gyárilag, gyakorlatilag a többség 530-cal használja. A te évjáratodnál nem csodálkoznék, ha gyárilag 530 lenne már az ajánlás. Ha 530-at raksz fel akkor nem foghatsz mellé.
Az csúnya lenne, ugyanis 750-ért megvette volna kereskedés. Egy picivel többet szeretnék érte. Nem sürgős az eladás, nem romlik meg mint a zacskós tej. Azért tették ki annyiért amennyi, mert ők is számolnak az alkudozókkal.
Akinek nem inge...
Sajnálom ha magadra vetted, nem rád céloztam. Hidd el, én is láttam már pár érdekes dolgot az évek alatt.
Baráti körben nagyrészt kintről behozott járművek vannak (6R, 7R, ZZR1.1, Peugeot, Fiat). Nincsenek illúzióim, külföldön is ugyanúgy gyilkolják mint itthon. A különbség csak annyi, hogy jobban odafigyelnek a műszaki állapotra. Vagy csak nekem/nekünk volt szerencsénk idáig (autóval, motorral egyaránt). Ha megnézed a magyar használt piacot, hűen tükrözi a kis magyar valóságot. A jó motornak ára van. Külföldön is. Olcsón csak törött, vagy kókány motorokhoz juthatsz hozzá (de majd Sedu megcáfol ), ritka az alkalmi vétel. Használt járműnél amúgy is kalkulálni kell minimum a kopó-fogyó alkatrészek esetleges cseréjével. Akinek ez nem tetszik, az menjen be a szalonba és vegyen újat. Ott szokták elrontani hogy van x összeg a zsebükben és abból vesznek valamit. Az átírásra vagy forg.helyezésre kölcsönkérnek, aztán ott állnak üres zsebbel és járnak kopott gumival, elfogyott fékbetéttel, megnyúlt lánccal, bizonytalan idejű olajcserével… és még sorolhatnám. Aztán szidják, hogy egy hulladék, holott ha időben cserélné amit kell akkor nem lenne szívás. A legjobb, amikor 0 tapasztalattal állnak neki otthon szerelni és fórumon várják a segítséget ha elakadnak. Az ilyen fillérb@szók meg is érdemlik. Után rendszerint habzó szájjal híresztelik, hogy soha többet Kawát, Suzukit, Hondát…stb.
Elfogadható állapotú többe lesz, mint az itthoni. A grandénél is felmentek az árak, 3 éve nem is vettem tőlük semmit.
A sok eladás kisebb(50cm) motorokból jön össze, nagy motor csak havi 1-2 db. ZX9-el nem foglalkozom, csak sokkal fiatalabb, vagy sokkal öregebb motorokkal. A kicsiket is jellemzően külföldre adom el.
Itthon mindenki szarrágó, csak a "tuti" vételt keresi, kint elfogadják ha van gond egy 30 éves motorral.
Szerszàm gépiparban dolgozom. Ismerek technologusokat. Van is a cégnek. Irnak is programot. Nekem nem lenne gond megcsinàlni. DE ugy igazan nem latom szükségét.
Áh még nem fúrtam ki a másik likat, ha minden jól megy hétvégén megy össze a gép, kérdés h kész lesz-e addig a lábtartókonzol. Pénteken meg Ivanicséktól kell elhozni pár apróságot. Most már motorolnék Ha kész lesz le se lehet majd szedni róla, az ágyba is magam mellé fektetem
De szarrágó mindenki, és inkább mahinál, mintsem domborítana mellette, hogy igen ennyit lement, és semmi baja, ha karbantartod cimbora, még 3szor ennyit is elmegy.