Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Dehogy!
Buzi vagy Bocs, magas labda volt
Én 750-es szétesixert vennék ha éppen abban gondolkodnék. Pályára arany középút és nem annyira veszedelmes mint az ezredes. Oszt abban meg lehet állandóan kuplungkosarat cserélgetni
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeem
Az volt a terv a későbbiekben. DE egy valami tényező van ami zavar benne. Az az hogy NINCS hozzá elég alkatrész, Ha van az horribilis áron.

Ha 1000 rest vennék a jövőben, akkor az egy (most jól meg fogtok köpködni) egy Gixer lenne. Pont a fenti okok miatt.

Menni megy az is, bajuk úgy nincs alkatrész meg temérdek lehet válogatni ocón mert tömegmotor. Azt nem lehet mondani rá tudom, hogy "ilyen nem jön veled szemben". Mert egy motorozásom alkalmával meg nem tudom számolni hány gixeressel találkozom.

Na most mondjátok hogy Buzi vagyok!
Akkor vegyél egy 04-05 10-est, mint Hordát
Én élvezném mondjuk hogy ideges.
Stabilizator mar a 929 re is kell, 954 re meg majd hogy nem kötelező. Nagyon szeretnek szitalni.
Hmm, hát igen. A 9-esben szerethető, hogy van benne erő, de mégis eléggé nyugodtan adja le. Mondhatni komoly rutin nélkül is megülhető egy kis szerencsével...persze ha elgurul a gyógyszer az ellen nincs orvosság.
Jó választás Bátran ajánlom pont mint az enyém
erős.. alacsony fordulaton is hirtelen reagál.. Valaki ezt szereti nekem viszont nem jött be.. kawasaki sokkal finomabb gép kuplungja is jobb váltó is...
igen 2002-2003 más nem jöhet szóba... van most fent egy szürke arany felnikkel külföldi papiros. az egész jól néz ki.
Naja az beteg lenne tényleg...
Majd vesz egy 7rr -t sbk kittel, 155paci, fogaskerekes vezérlés, flat side karbisor, stb....
Most az a kérdés, hogy azért olyan idegbeteg, mert olyan nagyon erős, vagy olyan nagyon szar (a futómű meg a váz)?
És mi a következő kiszemelt áldozat? ZX9R-2002?
Nem győzött meg :) Csalódás volt a 9-es után... Idegbeteg motor, kényelmetlen, szar váltó szar kuplung.. (kuplung zajokról ne is beszéljünk) Stabilizátor nélkül életveszélyes... és még sorolhatnám..
a fő úttal párhuzamosan fut egy kerékpár út derecske és tépe között. a két út között círka 5-8 m lehet, a trakeszes azt vallotta hogy igaz látta hogy egy lámpa közeledik csak azt egy biriglisnek tulajdonította, na a biriglis helyett jött egy gixer 1000 K3 ból. a vontató és az első utánfutó rúdja alatt ment el a csákó. a futó-ból volt 3 db
ha emléxel rá eccer írtam hogy kukuru aratáskor a 4 esen egy vontató kikanyarodott 3 db kivilágítatlan póttal a főútra. jobbról balról bele szállt egy egy szgk, a safőr meg a többi paréjj ott röhögött hogy az előtt egy román szgk tette ugyan ezt, ott duplán kifejelték a szélvédőt. kevés a vízi hulla a dunában lenne pár jelöltem.
hát azmeg hogy a picsába?
nagy imi biztos fog motorozni, de a derecskei csákónak, a bárdisnak tuti elment a kedve a motortól.
Fog az még motorra ülni? Én nem hiszem.
Hétvégén talàlkoztam vele. Mankóval integetett. Màr járogat...
nagy iminek találkoztam a fiával, jó állapotban van a faterja, igaz csavarozták a karcsontját, gipszelve van de már dolgozik vele, a motor menthető " csak koppantak " vele.
felhívott a gixeres csákó aki derecskénél balesetezett. állítólag a traktoros egy a kerékpár úton haladó bicajosnak nézte. ő nem emléxik semmire 3 nap kimaradt az éltéből.
De nem mesél miért is adta el.