Jelenleg heti 5-6 motort adok el, hidd el van rálátásom. Rosszabb hónapokban is van havi 1--2 autó/motor eladásom.
Egy 0 km-es CBR-t ne hasonlítsunk egy kommersz közepes futású kilenceshez. Hosszú útra, vagy gyorsulni persze a kawával mennék én is
A jó az hiánycikk. Erről pedig ereklyeként őrizzük a gyári Kawás ráütős centírsúlyokat, ez előtt a 9-es előtt én sem láttam még használt motort gyári első gumival amivel a gyártáskor összerakták. Legalábbis élőben, láttam hirdetve 0km-es 92-es offtopic 900RR-t. - mondjuk 3 vagy 4 milláért, már nem emlékszem.
Optimista? Inkább realista. Nem bizonygatok semmit, akit érdekel úgyis elmegy és megnézi. Lehet nehéz elhinni, de a kinézet hűen tükrözi az állapotát. Attól, hogy Te nem adnál érte ennyit, más még lehet értékelni fogja. Nem vagyunk egyformák. Idáig nakedjeim voltak, azokhoz szoktam, nekem nem kényelmes a 9-es, nem érzem magam „otthon” rajta. Hiányzik az egyenes kormány.
Megunni? Ezt hol írtam? Nem untam meg, a közel 400 km alatt beletettem ez elég durva kijelentés lenne. Ha(!) veszek is helyette valamit akkor valószínű olyan gép lesz amivel terepen is elkocogok, mivel a munkám egy része oda köt. Nincs végleges döntés.
Optimista hozzáállás, hibátlan használt motort még nem láttam.
Szerintem 500km alatt egy jó kilencest nem lehet megunni, más oka lehet az eladásnak. Ha tényleg jó a motorod cserét tudok rá ajánlani, fiatalabbat és veteránt is.
Még olcsóbban is van fiatalabb eladó motorom.
Amikor még tényleg ütős volt az a motor, és 7 számjegyű volt az ára akkor adtam érte 600-650.000Ft-ot, láttad is a gépet. Ennyiért volt 1 éve több is eladó.
Most mindenki felvitte az árakat rajtam kívül.
A motor az enyém, hétfőn vittem be az Ivanicshoz. Az ok roppant egyszerű, se időm, se kedvem az okoskodó, telefonba alkudozó érdeklődőktől. Tapasztalatból írom, végigjátszottam már párszor, a nyugalom nekem többet ér mint a jutalék.
A motorról: Tényleg nagyon szép gyári állapotú (bízom benne, hogy lesz olyan aki ezt díjazza), én vagyok a 2. tulaj. A gumikat lecseréltettem (elől még a gyári volt), ezen kívül olaj-, olajszűrő-, fékfolyadék csere volt + vettem rá emelőszemet és egy első sárvédőt mert abból levágott 1-1.5cm-t az olasz. A jobb oldalon van egy pici sérülés/horzsolás, ezen kívül patika. Amikor megvettem 14608-at mutatott az óra, szóval nem sokat használtam, többek között ez is az eladás oka. Az ára annyi amennyi, némi alku belefér. Tudom, hogy vannak itt olyanok akik olcsón szeretnek motort venni, azok jobb ha meg se nézik a hirdetést. Ez nem egy leharcolt bontószökevény, amit otthon a sufniban szedett-vedett alkatrészekből próbáltak feltámasztani.
Helló! Én nagyon meg akartam venni,de már elriasztott az a plusz 180000,papírozási költség,elképzelhető hogy nincs meg minden adásvételi,esetleg magyarra fordított hivatalos adásvételi e,nem tudni,meg egyszer már végig csináltam,külföldi papirost többet nem.
Jó ötlet! Hívjuk fel és mondjuk hogy adunk annyit amennyit a kereskedés ígért! Előbb írták, hogy tudják kié ez a motor! Elő az illetékessel, ha így van!
És azonnal eladja, ráadásul kereskedésbe, mert 15000 kmel, meg karcolások nélkül nem vinnék el az udvaráról, vagy nem értem. Így biztos kevesebbet kap, mintha ő hirtedi. A hátsó guma nem az, kétlem, hogy egy csaj 2-3 hónap alatt lerúgja, meg emelőszem sincs. De lehet én tévedek, nem akarok rossz embernek feltűnni, csak tavaly volt egy ilyen pécsett, és ahhoz nagyon hasonlít kb minden.
Egy 0 km-es CBR-t ne hasonlítsunk egy kommersz közepes futású kilenceshez. Hosszú útra, vagy gyorsulni persze a kawával mennék én is