az amerikaiak csináltak 2003 egy tuning henger kittet a zx-9-hez
potm egymila de szerintem meg éri 998-as henger másik hengerfej más vezérlés más karbi és 156-paci keréken a 98-2001-es évjárathoz valamenyivell drágáb
Persze, hogy pöcs a Z (133Le/l) a ZX(160LE/l)-hez képest, hisz az egy visszaszelídített blokk hiába több ccm. Természetesen én 953 köbivel és olyan 155 lóval képzeltem el az álom 9-est, vagy egy belecsempészett 10-es blokkal
Az erdekes csak az, hogy a Z1000 az 53ccm elony es a befecskendezo mellett is kutyaf...sza a ZX-hez kepest... Probaltam mindket tipust, de mindkettobol csak egy-egy darabot.
Mondjuk jogos a két pont Én mondjuk a Kawa helyében 2002-ben, szépen kihoztam volna ZX-9-et az ismert formában plusz a - Z1000-be egy évvel később debütált -953 köbös injektoros motorral Na ez lett volna a tuti Sőt a mai napig gyártanám, amerikai mintára ZZR-900 (ál)néven
1000-res Gixxi, R1, CBR is bírja a kiképzést talán a Kawa sem kutyaütőbb náluk. Találsz még "csak túrázásra használt, megkímélt, no racetrack, nem dohányzó, női tulajos 10-est
Nem is tudom. Úgy gondolom, hogy ha majd 2 millát kiadok egy mocira akkor az már a modern technológiát képviselje. A gixxerek már 98 óta injektorosak (persze a 750-re gondolok). Külsőre imádom a kawát meg a menetteljesítményei is meggyőzőek. Az álmom egy 04-05-ös ZX-10R. De mire vehetek egyet addigra az összes szét lesz hajtva.
én se fémre gondoltam lehet veni dolomitt rudat azt az esztergányos faszául meg munkálja bele fur meg sűlyeszti hogy bele férjen az anya és már bele is lehet fogatni egy kis tengelyt azért kell puha fémből hogy ha akora terhelés éri ell hajlik és nem töri le az emelőszem helyét........... szerintem
A kormány elfordul, a lábtartó felcsukódik, a kipufogó lapos.
Ezek nem rongálják az aszfaltot úgy, mint egy kiálló 3-4 cm-es fém bukógomba, amin rajta fekszik 100-150 kg.
15-41 volt fennt egy szezont, túl nagy változás nem volt. Egyszer sikerált izomból gyorsítva dombháton 3-dikban egy egész korrekt egykereket nyomatnom. El kellett vennem a gázt, mert nem gondoltam volna, hogy ilyet valaha összehozok De mivel elég ritkán használom így a gépet, egyre jobban zavart, hogy többet forog a kelleténél. Aztán a Dynojet beszerelés jótékony hatása szerintem kompenzálta is, hogy visszaraktam a gyári 16-os fogast. Azon van zajcsökkentő-betét is, a JT meg girnyóbbnak is tünt a gyári lánckeréknél, plussz zajosabb is volt. Ha cserélnék inkább hátra raknék 43-mast (talán az még belefér a gyári lánccal)
Nem vagyok benne biztos, hogy az emelőszem elbírna ekkora megterhelést, amennyiben a motor a tank irányába csúszik. A másik, hogy pályázni is kell és nem engednek kiálló fém cuccokkal.
Keresnemkellne pedig, mert a jobb oldalon a kipufogót is szeretném védeni az elcsúszáskor. Ha a jobb oldalra felrakok egy kb 10-12 cm-es gombát az emelőszemhez sögzítve az már komolyan meg tudja viselni. Szerintem nem véletlenül van az a tengelyhez erősítve.
az simán tuc csináltat ni is esztergányosal és becsavarod az emelő szem helyére csak ne valami kurva kemény anyagból csináltasd a szárat hanem valami puha nyúlós fémből
Dalamidot rendeltem, mert az alut nem engedik be a ringekre.
Darabja 9000 körül van, és küldenek hozzá minden esetlegesen csere, vagy kiegészítő alkatrészt.
Idomot vágnom kell, de nem gond.
Csimbi mondta a tengelyre szerelhető gombát, még abból kellene szerezni valahonnan.
az 156 ló nem főtengelyen értendő hanem keréken
de az ára téleg tulzás