Kawabiker_zxr Nem akarok okoskodni de pont te írod hogy hogyan kell csinálni? Amikor arra a házi szar szinkronteszterre azt írtad hogy tökéletesen meg felel. Hagyjad már. Arról volt szó hogy a vez lánc csere menyibe kerül nem pedig motor generálról. Sehol a világon nem csinálják úgy max ha szarrá megy a blok .Méregessél mást. Mert gondolom a sajátodat is szét szeded hatezer kilométerenként. Magyarázd már meg hogy lánc cserénél miért is kellene szét szedni? De ne azt a sok hülyeséget írd amit tanítottak hanem a tapasztalataidat.
Eleve nem veszek rossz állapotú motort, már egy ideje töröttet sem. Amit eladok az jól működik. Kocsikkal is járok legalább 1-2 tanknyit hogy tudjam van-e baja.
Az olasz retek tegnap készen lett, járattam 5 percet. Gáz elvételre durrog, úgyhogy volt karbi fúvókázás is. Rendeltem bele UFI olajszűrőt. Csak szegeden és Békéscsabán árultak ilyet
93 a komplett v. a munkadíj?
Kompletten még keveslem is, munkjadíjra sok!
Hogyha vezlánc cserés egy gép ott illik a blokkot szétkapni és mindent mérni, javítani, cserélni, stb.
Hézagolás, ha nincs blokk bontás 10+(lapkásnál lapkák ára)
Szinkron, ha csak adunk a szarnak egy pofont vagy minden fazsa és csak tavaszi finomitás akkor 3
Szinkron, ha mindne kuka akkor akár a csillagos ég(hengerfej gépmunka, karbi pucolás ultrahangos mosóval, karbi kopott alkatrészeinek cserélje, fuvókák és benzinszint mérés,stb.), úgy nem jön ki 3ból.
+ átírás, + beépítés, + ha az is rossz javítás.
Ez csak olyannak jó mint Te vagy, aki eladásra vesz motort, aztán ha gebasz van eladja, mondván jó az még azoknak.
Hát nézzük...attól függ! Ha gyári új alkatrészek kerülnek-e beépítésre és márkaszerviz csinálja, akkor simán lehet ennyi. Mondom a képletet:
Ha mondjuk mindegyik korong cserés, amit nem hiszek, mert általában lehet cserélgetni is, de ha mégis, akkor az legalább 16 000 forint. A vezérműlánc 12 000 forint.
Sajnos sokan fillért basznak, de elméletileg és a gyári technológia szerint is ennyi idős korban nem árt a szelepfedél tömítést cserélni, mert sokszor hiába pasztázzák, ha meg van keményedve a gumi, akkor sehogy sem lesz jó. Az 12 000 forint. Plusz a szelepfedélnél a gyertyapipánál lévő gumigyűrűket is cserélik, annak is 2-3 000 forint darabja, ha jól emlékszem. Tehát alsó hangon 8000.
Karbiszinkron alatt jó kérdés, hogy ő mit ért, mert sokan szétszedik, kitakarítják, összerakják és mindent beállítanak, nem csak a szinkront - és mondjuk ez így okés. Egy ilyen művelet itt Pöstön egy 20-asba fáj, mindennel együtt, márkaszervizben. De mivel itt mást is kell csinálni, ami miatt úgyis szétszedős, legyen 15e.
Számoljunk: 16+12+12+8+15+ munkadíj legyen mennyi, 5 óra? Márkaszerviz áron az 6e/óra 30e. Na így kijöhet a 93 000 Kérdés?
Mennyi?
93 ezer?
Max egy 20-as!
+ a lánc ha kell!
Még ha az összes korongot is kell cserélni az is csak 6400 Ft de én azt nem számolom mert van egy sapkával belőle.
Pedig ha benéznél hozzá csak azt látnád kívülről hogy egy sufnyiban szerel. Amikor meg előveszi a ketyeréit . Annyira fanatikus amikor új szerszámot vesz akkor dob egy sms-t hogy most már az izét tudja takargetni. Tiszta nem normális.
Ez nagyon érdekel, enyémre is ráférne úgy gondolom nagyon szívesen fizetnék érte ha jól beállítja és még mutatná is. Közbe meg kényeszteti a kíkséget! Hol van ez a szerelő? Ami szerelőm van itt ő nagyon lelkes és nagyon jól betudja lőni. olyan fogyasztást produkál mellé eszüket eldobják.
Amúgy meg ketyere buzi a gyerek minden szereléshez meg veszi a hozzá való szerszámot. Nem gányol, már egy vagyont költött műszerekre. Most az injektorosokra áll rá. Annyi pénzért már egy jó tizest tudnék venni.
Én se jelentkezek patikusnak vagy sebész orvosnak.
Kompletten még keveslem is, munkjadíjra sok!
Hogyha vezlánc cserés egy gép ott illik a blokkot szétkapni és mindent mérni, javítani, cserélni, stb.
Hézagolás, ha nincs blokk bontás 10+(lapkásnál lapkák ára)
Szinkron, ha csak adunk a szarnak egy pofont vagy minden fazsa és csak tavaszi finomitás akkor 3
Szinkron, ha mindne kuka akkor akár a csillagos ég(hengerfej gépmunka, karbi pucolás ultrahangos mosóval, karbi kopott alkatrészeinek cserélje, fuvókák és benzinszint mérés,stb.), úgy nem jön ki 3ból.
Vezlánc? 8-12körül
Tömitések? 35-55körül
Ez csak olyannak jó mint Te vagy, aki eladásra vesz motort, aztán ha gebasz van eladja, mondván jó az még azoknak.
No menj és mókold az olasz dugód
Ha mondjuk mindegyik korong cserés, amit nem hiszek, mert általában lehet cserélgetni is, de ha mégis, akkor az legalább 16 000 forint. A vezérműlánc 12 000 forint.
Sajnos sokan fillért basznak, de elméletileg és a gyári technológia szerint is ennyi idős korban nem árt a szelepfedél tömítést cserélni, mert sokszor hiába pasztázzák, ha meg van keményedve a gumi, akkor sehogy sem lesz jó. Az 12 000 forint. Plusz a szelepfedélnél a gyertyapipánál lévő gumigyűrűket is cserélik, annak is 2-3 000 forint darabja, ha jól emlékszem. Tehát alsó hangon 8000.
Karbiszinkron alatt jó kérdés, hogy ő mit ért, mert sokan szétszedik, kitakarítják, összerakják és mindent beállítanak, nem csak a szinkront - és mondjuk ez így okés. Egy ilyen művelet itt Pöstön egy 20-asba fáj, mindennel együtt, márkaszervizben. De mivel itt mást is kell csinálni, ami miatt úgyis szétszedős, legyen 15e.
Számoljunk: 16+12+12+8+15+ munkadíj legyen mennyi, 5 óra? Márkaszerviz áron az 6e/óra 30e. Na így kijöhet a 93 000 Kérdés?
http://www.sportmotor.hu/motor...
ht
tp://www.sportmotor.hu/motor...
http://www.sportmotor.hu/motor...
93 ezer?
Max egy 20-as!
+ a lánc ha kell!
Még ha az összes korongot is kell cserélni az is csak 6400 Ft de én azt nem számolom mert van egy sapkával belőle.