Szakik kellene egy kis segítség a Guzzihoz. 3000-es fordulatig nem megy az egyik henger, onnantól hirtelen megindul. Benzint kap rendesen, szikra van, kompresszió és minden beállítás ugyanaz, mit a másik oldalon.
a karbiban egyenként minden alkatrészt kicseréltem, szintet állítottam, nem hozott eredményt. Gyertyát direkt olyanokat tettem bele ami a másik oldalon jó volt. Kondikat kicseréltem megszakító hézag is azonos. Ilyenkor mi a retek van?
Van egy hivatalos oldal kawasaki tulajoknak típustól függően az utolsó gyári csavarig lehet rendelni bármit a motorodhoz. Vázszámot és blokkszámot kell beírni és kidob minden gyári szír szart....
így van ezzel tisztában is vagyok. Sajnos nem láttam milyen anyagból van később meg már mindegy volt. Attól függetlenül lehet már mosás előtt el lehetett porladva. Nem tudom!
Hát figyelj, szét szedtem az egész airbox rendszer és kitakarítottam.
Ezt is meleg oldószeres vízzel. Lehet ez tette be neki a kaput nem tudom. Én csak jót akartam. Szóval ez olyasmi mint egy benzinszűrő vékony szűrő anyag mögötte meg egy szita szerű lemez támaszt be. Na most nekem ez a szűrőanyag vagy az idő miatt elporladt, elrágódhatott vagy a mosás eredményére ment tönkre mert ez a betámasztó szitaszerű lemez mozog belül. szerintem már nem igazán látja el a feladatát. Jobb ha kicserélem.
Ez a szűrő biz-basz nekem mintha kicsit megment volna, és az a fém rács ami a szűrő mögött van belül kotyog,,,mászkál. Szerintem cserés.
Mennyi lehet egy ilyen szar?
1300 cm3