Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

te is leszeded az idomot és úgy viszed oda? Én is! Azt hittem én vagyok csak ilyen beteg!
Az nem! Amúgy az is lehetne de ilyen árak nagyon elit szerelő helyeken vannak. De ott meg is lehet nézni hogy dolgoznak és mivel...
Nálam is 15 a szelep a szinkron egy ötös. az oil és szűrők cseréjét meg én csinálom. De amióta az új műszerrel csinálta azóta olyan szépen ketyeg tartós gázon. Még én is meg lepődtem rajta hogy menyi a különbség.
A vezérműlánc cserét én csináltam a haverral. Ha nem baszom bele azt az apró sorját akkor csak a lánc ára de így egy hengerfej tömítés is kellet. Amúgy tök egyszerű, minden le van írva a szerviz könyvbe. Csak annyi plusz volt hogy a vezérlő tárcsa alatt van egy kis alu karéj ami nem engedi hogy egészbe leszedd a láncot. Na azt én egy gravírozóval meg nyestem úgy hogy még a vezetőt tartsa és onnantól szépen lejött. Nem ördöngösség. Max három óra.
Sziasztok óó az kurva sok pénz nekem 15 ezer a szelephézag állítás 2500 a karbi szinkron 2000 olaj csere ,de várnom kell ezekkel mert sok a munkája s majd csak Április közepén tud fogadni :(
neked mennyiben állt meg a vez lánc csere?cseréltél mindent hozzá?
kértem egy vez lánc cserét,karbi szinkront,szelephézag állítást és erre mondott 93 ezret.én nagyon sokallom
Még akkor is ha az összes lapkát cseréli még úgy is necces. Igaz én le szoktam szedni mindent róla. aNYIVAL OLCSÓBB MEG MÉG VÉLETLENÜL SE KARCOL ÖSSZE SEMMIT.
Az komoly.Sajnos itt ilyen szerelők vannak.Drágák és hanyagok
Mi vannnnnnnnnnnnn? Észnél van az ember? Nekem valami 15 ért csinálták.
voltam a szerelőnél és azt mondta 30 ezerért állít szelep hézagot ez reális ár szerintetek?
a szelepek lapkásak?
Az tény hogy a feszítő is be volt ragadva de bántott a dolog és én is meg néztem miután elhoztam a szerelőtől. És azt vettem észre hogy a két tengely közt is volt egy pici kotyogása. Lehet hogy még elment volna pár ezer km ert de ha már meg volt akkor kicseréltem.
Nos uraim A lánc csere meg volt ,mint írtam kisebb hülyeségeim miatt egy picit bonyolultabban de a lényeg. Csendesebb lett és nem kicsit vagyis 72000 km nél cseréltem. De nem bántam meg . Amúgy a leg olcsóbb az kawazsoltinál a gyári.
Akkor az lesz.Köszönöm a tanácsot!
szia.

Köszönöm a segítséget.megnézem akkor a feszítőt hogy szorul e.Remélem nem kell cserélni mert szelephézagot is kell állítani mert hallom már a hangját.Erőteljesebb gyorsításnál magas fordulaton hallok valami csettegő hangot.
Június eleje körül, majd közösen kitaláljuk
Mixikém 7-en mint a gonoszok
Ez egy igen előnyös kép rólam honnan szedted csimbi
Nekem 67e de a lánc még mindig bőven jó...viszont a feszítő szar volt. Szerintem nálad is ez a helyzet. Zozónál is ez volt, megvette a láncot, szétborították, aztán kiderült, hogy a feszítő akadt meg, nem kattant át, ezért zörgött. Szóval mielőtt bevásárolsz, előbb borítsd szét és csak utána vegyél bármit is!
Ha tényleg annyi van benne akkor 99% hogy nem kell még cserélni. Majd 100 körül.
Feszítő van megszorulva.
Előbb szedd szét majd utána rendelj alkTrészt ha kell.
Mért mi történt?
Már 60e van benne.
most olvastam, ez a het tuti nem jo.....
amint látod a profik is előbb kanyarodni tanulnak meg és majd csak a célrarában jön a kerék föl.