Ha a fogfelület épp(tehát osztókörön gördült) és csak a kapcsolóköröm rádiuszos akkor vissza lehet pótolni megfelelő eljárással.
Igaz úgy gondolom a blokk teljes szétbontása és mindenhonnan a régi kopadék kimosása meg a blokk összeszerelése nem fér bele 30e alatti pénzbe nagyon akciósan se!
1nap bontás utolsó csavarig, fél nap mosás, 1nap összeszerelés.Ebben nincs benne az alkatrészek mérése,minősítése, utána mászkálása,stb.
A mosószernek meg literje már kb. ezer ft! Kilós rongy se olcsó!
Így is kell, kb. fél éve havi 5-30 közt mikor mennyi fér bele megy szerszámokra!
Meg a tulajnak megkell mutatni mi miért kap cserélendő vagy javítandó minősítést.
De vazze még simán 300at elkéne költeni szerszámra
üdv! megértésed kérem de csak privátban tudom kiadni a telefonszámokat. 3-4 szerelő dolgozik a környéken.
nekem szél imre annó az fz 750-be a kettes fogaskerék párt 40 000ft + szét össze + tömítések olaj ért cserélte volna. ezt egy másik szerelő 20 000ft -ból megjavította. mikor átvettem a motort csak azt mondta: ne küzdj a második fokozattal csak simán váltsd el.
amíg meg volt a motor soha nem volt vele utána gond. tehát szerelő szerelő között is van különbség.
kawaszeki@freemail.hu és küldöm a számokat.
Itt Szarvason. Egy fiatal srác csinálja. Elég lelkiismeretes. És már egy vagyont költött a kütyükre amivel szerel. Ami tetszik hogy előtted is meg mutat mindent ,nem csak ráfogja. Tele is van melóval.
Csak úgy érdeklődés képen. Ki az a marha aki azért vesz motort hogy másnak mutogassa? Le szarom hogy nem nézik meg ,de nekem tetsszen a többi meg elmehet a sóhivatalba.
Engem könnyebben rábeszélnél, viszonyt az asszonyé a motor. Ez tetszik neki, erről leér a lába, kombinált fék van rajta, stb.
Egy japán műanyag motoron ülve nem fog egy másik motoros odamenni a lámpánál és megdicsérni a te motorodat
A pilisben tegnap volt gyári állapotú zx10r, nem azt nézték, hanem ezt a romhalmazt
Kb 20,000 km-t futott motorról átraktam az asszony gépére. Olaj volt benne. Csak emiatt egy komplett blokkot meg kellett venni, szétvet az ideg
A másik hengernek semmi baja. Ide felraktam egy kopott régi hengert, tegnap karistoltam vele a Pilisben, bírta a pesti forgalmat is.
Dugót nem lehet bele kapni, öntetni nem akarok, a hengerfal nicasilos az se javítható rendesen, főleg nem olcsón
Ötletek?
Igaz úgy gondolom a blokk teljes szétbontása és mindenhonnan a régi kopadék kimosása meg a blokk összeszerelése nem fér bele 30e alatti pénzbe nagyon akciósan se!
1nap bontás utolsó csavarig, fél nap mosás, 1nap összeszerelés.Ebben nincs benne az alkatrészek mérése,minősítése, utána mászkálása,stb.
A mosószernek meg literje már kb. ezer ft! Kilós rongy se olcsó!