Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

na úgy látom le járt magyarba a munka idő szálingóznak a figurák
Az urak Szarvason laknak :)
Üdv urak
sziasztok
nem baj nem érthetünk mindent de attól a jimy ihat még ihat egy kis abszintot meg mellé valami töményet
Szerintem nem értitek az iróniát
jimy igyál valamit mert hülyeségeket beszélsz "írsz"
első keréken ?
a kérdés főtengelyen vagy keréken
Mire?
Rossz az aki rosszra gondol.

Az én 1997-es kilencesemnek volt mérése, akitől vettem az csináltatta.

167 pacipowert mértek.
Nem volt fordítva beszerelve az utángyártott lamella?
hu_dw,

Nem tudni, mevel amikor leötte próbáltuk, akkor csúszott a kuplungja.
Valaki egy utángyártott kuplung lamellát rakott bele, ami kb szart sem ért. Nem volt elkopva, a vasak teljesen tiszátk voltak, de csúszott.
A gyári érdekes módon meg nem...
És mi volt előtte az eredmény? Mennyit javult?
Kavarjunk még?
1., Nem AGO
2., AGO
3., AGO
1., Nem Ago
2., Nem Ago
3. Ago
Rábasztál
1. Ki szerelte be a tyuningot?
2. Ki állította be?
3. Ki csinálta a mérést?

bigoneoszi,

Igen.. a karbi miatt.. ott azért annyi éállítási lehetőség nincs, mint egy injektoros motornál...
csimbimoto,

pontosan... 160-170LE között ki lehet hozni egy ZX-9R-ből... és akkor még tartós is marad....
Tapasztalatból mondom..
Egy megfelelő turbomaro segítségével sok csiszoló es Maró fejel es kibaszot sok tudasal egy jo karbival szerintem 170 lovat ki lehet hozni hogy arányaiban tartós is maradjon
Van benne
Jimmyke a testőröm pedig éberen figyelt közben
mi a vicces.

debrecen,ebes,kisuj nekem mind1. igaz debrecenben finom a pizza a donpedroban.
1db ha esik ha fuj kell, kedvezo aron mind a 4 :)

csak fussunk ossze 10. ig valamelyik hetvegi napon.
Sztem teljesen korrekt.
Kapott már Dynojet fúvókákat?