Nem szeretnék veled vitatkozni, mert látom szakember vagy.
De pár apróság:
1. a papíron a hátsó kerékre leadott teljesítmény van
2. remélem nem gondolod, hoyg a kerékre leadott és a főtengelyen lévő teljesítmény ugyan az
3. Ha ennyire elvetemült kawasakis vagy, kicsit nézz utána a dolgoknak
Mellékesen biztos űber nagy kawasakis vagy, de hidd el én is láttam már pár kawasakit, de mérg ZX-9R-t is. Közelről.
És ennél jóval többet is ki lehet hozni...
az alsó sorban meg írja hogy max power 136 max torq 94
elvetemült kawasakis vagyok egy határig, de 152 ló nem jön le róla.
ha van benne átalakítás akkor is sok hiszen 143 gyárilag ló, ha leveszed a gyári dobot nyomatéknak kampec, talán 3-5 lovat hozhat némi átalakítás de majd 10-et
eddig híre hamva sincs a magyar póstának
4 nap alatt utazott több ezer km-t, eddig saját honban nem jött össze 300km. itt tartunk. és még néznek rám mikor mondom nekik hogy ha lenne dhl vagy más pakkos cég én nem a postára mennék pénzt költeni.
Úgy van vele hogy cserélt benne blokkot 2014 be. Akkor új időszàmìtàs kezdődik. Ugye mondanom sem kell hogy mivel belekerült egy jó blokk azzal megnövelte az erejét. Azééé megy az 310- et. Egy Gsx-R ilyen sebességről àlmodni sem mer.
Kapott már Dynojet fúvókákat?