Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

csak a service manual , ott a gyári érték onnan lehet tekergetni.
semmi!
Valaki megtudná mondani, hogy mi a különbség a 2000-es és a 2003-as 9-esek kipufogó rendszere között?
örülj neki.gratula
Sziasztok ,tudna valaki segíteni 2000 évi zx9r futómű beállítási paramétereiben.Előre is köszönöm.
a kis hatost
tán elvitték valamelyiket?

Üdv ,eggyel kisebb lett a család ma este nyolckor de már nézegetem az utódot
Zaklatnak a komoly vevők?
Na talán itt is rendbe jött.
szarakodott az oldal nálam is,,de talán mostmár észhez tért!
1. sziasztok.Valamiért nem tudok vissza lapozni na de nem baj majd ki találom mit írtatok.
Teljesen igazad van!
Én a VFR-be vettem CBR 964 es rugóstagot! 15-ért!
Minden fasza csak az a baj hogy a CBR 954 rugó 14,6 kg/mm -tud a gyári VFR 15,3 kg/mm rugóhoz képest!
És elmondom ez a kis különbség Óriási!
Két személynél teljesen elő kell feszíteni a rugót és a nyomófokozati csillapítást is be kell tekerni hogy használni lehessen!
Egyedül használva tökéletes. Sokkal finomabban működik a hátulja!
Tehát kurvára nem mindegy honnan és milyen rugóstagot építesz be!
Meg kell keresni az adott rugónak az adatait illetve a beépítendőnek! Inkább legyen erősebb a rugó mint gyengébb!
Értettem:) Részemről a téma lezárva:)
Ne hányd falra, a borsót!
Egyébként meg úgy csinálsz, mintha az átlag paraszt bármit is megérezne ezekből. A legtöbb motoros le se szarja, még az elejét sem, nem hogy a hátulját. Mellesleg a cserebere átka a 98-99-nél, hogy az újabbak hosszabbak 1-2 cm-rel, tehát feljebb lesz a segge...nos ez lehet jó is meg nem is. A 04-05 10-es rugója mellesleg keményebb, tehát 90kg alatti ridernél nem érdemes 9-esbe berakni.
Csak éppen nem adnak 15-ért itthon 04-05-ös alkatrészt (usa-ban már lehet kapni, de a nem leéltek ott is 20-25 körül kezdődnek - végigjártam ezt az utat). Mellesleg inkább járok egy tökéletes csillapítású, de régebbi típusú hátsó rugóstaggal, mint egy olyannal, ami lehet, hogy újabb, csak épp nincs benne olaj és/vagy gáz, ergó egy FOS. Tehát ugyanúgy fel kell újítani...
15-ért tudtam venni 0 km-es 1098 alkatrészt. Innen indul egy felújítás ára is.
Inkább vennék 10-12-ért egy 2005-ös alkatrészt, mint egy 98-assal járjak.
Hát, nem feltétlenül igaz...egy lefosott gátló, ami szarul csillapít, az mindenhogy szarul fog csillapítani. Ha vesz egy 2005-öset zx10-ből akkor lehet, hogy ahhoz sem nyúltak hozzá már 8 éve...szóval azt is fel kell újítani - ami kb. 20 ezer, megvenni pedig jóval több.
Szerintem se kell cserélni, túrázni jó gyári. Felújítástól jobb venni egy fiatalabbat bele. Nem kerül többe és jobb is lesz a végeredmény
Nem kell bántani, ha két nehéz ember ül rá, akkor talán érdemesebb keményebb rugóban gondolkodni, de mivel két személlyel úgysem ontod a belét, ilyen szinten érdemes rá költeni. Más tészta, ha egyedül komolyan pályázol, de akkor elöl-hátul hozzá kell nyúlni.

Inkább újíttasd fel rendesen (olajcsere, gáztöltés), mert általában a hátsó rugóstagra nagy ívben szarnak a tulajdonosok és a tizenéves motorok is a gyári töltéssel futnak! Ha nagyon cserélni akarsz, akkor a C-be belemegy a C-E-F 9-esek rugóstagja, illetve a zx10r 04-05 és 07-08 évjárat cuccai is, de szerintem inkább a felújításra verd el a lóvét.
váltó karon semmi sincs a blokkból kijövő tengelyen lévő karon van egy mágnes ennyi a többi egy lemez darabon nagyon észre sem veszi az ember