Szia Robi, mi már találkoztunk élőben is ha jól emlékszem.
Nekem a gixerel voltak hasonló gondjaim, szintén belerohadt benzinnel kapcsolatban. Mondjuk nekem azért ennél jelentősebb ideig állt de volt olyan hogy 1,5 hónapos állás után megint bedugult a fúvókasor....
1 hónap után nem kéne még ennek jelentkeznie, de ha a tankban, karbiba maradt még valami szutyi akkor az csinálhat hasonlót.
Szerintem ess neki még egyszer annak a pucolásnak.
Ésss ott a mester! Faszaság! Majd jól lecsekkolom, ha arra járok. Küldtem neki egy fincsi GSX-R 750 wr-t.
Azt már meg sem kérdem hogy ment át a vizsgán!
állítólag műtötték,altatásban. mikor ébredezett mondja hogy fáj a torka, hangszála valamit le dughattak a torkán.
áhhh mondtam neki valszeg egy bantu néger műthetett, megtetszhettél neki, pont ott pont akkor épp a szád volt a keze ügyében.......
Sziasztok! Leírnék egy dolgot, írjátom már le légyszi, hogy nektek mi a tapasztalatotok ezzel kapcsolatban. A motorom tökéletesen működött. Leraktam egy meleg garázsban, állt kb egy évet. Egy év után indítottam, beindult, kicsit dadogós volt alapjáraton, de működött. Motoroztam vele pár km-t, de az alapjárat nem volt jó, és pici gáznál rángatós volt, valamit azt vettem észre, hogy ha gurulok és előlről kaja a menetszelet, akkor van alapjárat. Na, eddig ok is, biztos belerohadt a benzin. Most májusban kitakarítottam a karbit, összeraktam, kipróbáltam, hibátlan volt. Majd ismét állt egy hónapot, június elején hibátlanul indult és mentünk vele kb 300 km-t hiba nélkül. Júliusban (tehát egy hónap múlva) műszakis volt, így elvittem műszakira. Ekkor is szépen indult, de már megint olyan kis dadogós lett pici gáznál, valamint, ha alapjáratról hirtelen húztam neki kicsit. Létezik, hogy ilyen gyorsan bele tud rohadni a benzin, vagy valamit eltömít... ? A legdurvább, hogy ez júliusban volt (annyira nem volt gáz, mert úgysem használtam) , viszont most pár napja szintén indítottasm, menni akartam vele egy kört és alapjárat egyáltalán nincs, még akkor sem, ha nagyon odatekerem neki és kicsi gáznál dadog, hörög...ilyesmi... Nagyobb gáznál hibátlanul üzemel. Írjatok már valami tapasztalatot.. mert hibátlanul raktam le az utolsó motorozásnál és álló helyben egyre rosszabb...
elkészült 3-4 év munkája, levizsgázott gumipók ducati-ja, nem írhatok róla semmi közelebbit mit és hogy legyen elég annyi hogy KÉSZ! jöhetnek a fekete macskák az utas ülésre és újra dübörög az L2, már meghívott egy próbakörre "úgy se mentél még 230-as hátsó gumival" felkiáltással.
Nekem a gixerel voltak hasonló gondjaim, szintén belerohadt benzinnel kapcsolatban. Mondjuk nekem azért ennél jelentősebb ideig állt de volt olyan hogy 1,5 hónapos állás után megint bedugult a fúvókasor....
1 hónap után nem kéne még ennek jelentkeznie, de ha a tankban, karbiba maradt még valami szutyi akkor az csinálhat hasonlót.
Szerintem ess neki még egyszer annak a pucolásnak.
amúgy téééleg egyedi.
majd az ematon eldől hogy ki hogy értékeli. ha lesz egyáltalán épített fighter. kihalóban van a fighter építés.
nem csak bele rakunk egy krossz kormány meg ledobjuk a fejidomot
Azt már meg sem kérdem hogy ment át a vizsgán!
áhhh mondtam neki valszeg egy bantu néger műthetett, megtetszhettél neki, pont ott pont akkor épp a szád volt a keze ügyében.......
Olyan mint az asszony Guzzija szép, de motorozni japán motort kell venni
Pályinkásjóreggelt!
még a vifferrel voltunk gumipókékkal szlovákiában túrázni, kellemes vidék, alkalmasabb mint itt lesni a sünöket.