az sbk fórumon írtam: az első 2 futam után oda taksáltam a vb címet az olasz verdáknak, konkrétan mint a pocsolyát úgy kerülgették a konkurenciát a célegyenes közepén. nem végén
tényleg feltűnően versenyképesek a v4-ek, de sykes is tett hozzá a motor teljesítményéhez hogy most nem kevés előnnyel vezet a -tényleg- üldözők előtt.
szerintem az első futam lesz a mindent eldöntő meccs
ha ott lelépi sykes a mezőnyt akkor nem lesz idejük matekolni -kiismerni hol milyen trükkökkel lehet megfogni a pálya mely szakaszán. ha a második futamra marad a döntés, az lesz az taktika és rögtönzés futama.
csak maradjon állva, ha úgy lenyomják akkor van még mit hozzá tenni egy új szezonhoz. ha nyer pezsgőfürdő!
drága lehet bele tolni a fínom cuccot hogy versenyképes maradjon.
a bömcsit már találkozókon is láttam, 2-essséve gyüttek, full verseny rendszer volt alattuk, látszott nem átlag béres pilótáik voltak.
csak el ne essen!
37 pont előny ,annyi mint 14 pont gyűjtésével már bajnok
azok az áprilisek tényleg mini moto GP gépek, bár kúrva drágák így nem lesz tömegcikk belőlük, de érdekes módon a bmw s1000rr-t többet látni pedig még nem annyira látványosan gyorsak mint olasz verda.
Itt egy pici hibát ejtesz kettényílik a fejed, mert úgy tűnik a bukótér erősen korlátozott