Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát ha a süt a nap és van vagy 22 fok egy ilyen még akár jó program is lehet, csakugyan.
bmw-k transalpok de még sport gépek is húztak innen elfelé
volt forgalom tokaj fele is.
egy őszi dunántúli túra sem lenne kutya, tapolca és környékén sütni a husit kortyolni a szőlőlevet
ez azért vérlázító
Hát é ma nem voltam köztük. Lehangoló ez az idő.
azért vagy 50 motorost láttam úton.
egész dunántúlon balcsinál napsütés itt meg szürkeség, és nem akar eltűnni
Bogyó ajánlok neked egy motort 200-ért igaz lámpa nélkül erre te ugyanolyat csak öregebbet számíttatnál be nálam 550-ért. Aztán amikor mondom hogy nem jó akkor megsértődsz
Persze vatikáni valutában :)
olyan szegény vagyok azt se tudom merre nézzek
1.

Különben is a pénz nem boldogít!

Én pont olyan boldog voltam mikor 370 millióm volt a bankban, mint most, amikor 430 millió van.
háháhá ez jóó
Napi idézet: "Mit ér a sok pénz és a szép ruha, ha az ember farka puha. Inkább legyek koldus és szegény de a farkam legyen kemény!"
Oda adtam most más van tervben . Amúgy tényleg jó volt a pályán.
Az biztos, hogy az újabb finomabban működik, technikailag jobb...de ha a régi felújítod, azért az sem szar (tény, hogy ha mindkettő új, akkor is jelentős különbség van köztük az újabb javára, de kérdés, hogy ki tudod-e használni). Jövőre belepróbálok egy 09 évjáratú gátlót, meglátjuk mi lesz, de most a régi csomaggal rakom össze. Hacsak nem szakad rám a bank
Köszönöm!
A 929-é nekem is puha volt, pályára a csillapítást teljesen be kellett tekerni, úgy látszik a Honda ilyen. A rugót ki lehet cserélni, de nem azzal szokott a gond lenni.
Egy fiatalabb fejlesztésű sportmotor rugóstagot nem hasonlítanék egy sokkal többet futott régi sport túra cucchoz.
oda adtad pedig azt írtad hogy pályára jóóóóóóóóó
de már nézegetem az utódot, ez érdekes?
csak a service manual , ott a gyári érték onnan lehet tekergetni.