a futóművük elavult.
fel lehet javítani őket frissebb évjáratok alkatrészeivel, de már olyan olcsón megkapod az újabb évjáratokat hogy a régieket már nemigen keresi senki, akarsz bajt magadnak.
amit tapasztaltam
a vfr kimegy a világból, de pár hibától eltekintve tartós. valós kilométer állás csak megkímélt túra motorokban van, azon tulajoktól akik megbecsülik járművüket.
ez nem igaz azon motorokra amiket ütöttek vertek majd megpróbáltak vissza tekert órával jól eladni. a többség az.
a vfr-em külföldről jött donorként, úgy ahogy le szálltak róla. a km valós volt benne nem volt tekergetve.
az öreg gpz-k
apropó, van egy cimbim akivel egyszerre kerestünk motort. gpz gpx volt a keresett alany, én elbaxtam mert vettem karcagról egy fz-t - a csákó mai napig hirdetget nem fain motorokat, szal én vettem egy óccsó lomot a cimbim meg még keresett motort mikor elvittem egy címre ami nekem volt eltéve utolsó estere. gpx750 eredeti állapotban lemerült akksival valós kilométerrel. mondanom sem kell elhozta és évekig fain volt, majd kezdett elkopni -teló, szelepek, apróságok. eladta de még évekig hajtották majd csapágyasra küldték és elbomlott.
szerintem már nem érdemes régi motorokat keresni, elkoptak.
62-65 ezerrel vehettem, 93 000 ment el, egy kezdő srác vette meg, azóta is hajtja. talán az első féket kellett karmantyúzni, meg talán lecserélte a dobokat rozsdamentesre. pont az idő tájt vettem amikor még sok haver motorozott, és jöttek a verdákkal hogy itt csöpög-folyik nem indul- én meg minden el induláskor jól körbejártam a motort mintha olajfolyást csepegést keresnék, majd fel robbantak az idegtől hogy a vfr-ből nem jön semmi ki mégis megy, azt hajtották egyre hogy azokban van azért csepeghet ki.
akik imádnak váltogatni azoknak tökéletes állandóan fordulaton kell tartani, ha 6 ban 80-nál oda vered neki a tüzet még rázza magát jó motorblokk tisztességben megöregedett futóművel. mikor össze raktam a B-t és a vfr után mentem vele sajnáltam azt a 3 évet amit sötétségben motoroztam le vele.
a 11 000 km-es xj is azért adtam el mert a futóműve gyenge volt.
4:4 be viszont egy élmény volt hasítani vele, minden kipufogási ütem hallatszódott
mentem rc36-tal is, sokkal nehezebb és olyan mintha hajóznál vele az úton.igazi kezdő motor nem kezdő súllyal, nem fog meglepni teljesítményben, kitartó motor. nekem is kitartott egy ideig míg új gazdit talált.
ram aieres gépeknél javasolt utcai használatnál minden ezer km után kimosni!
Sok port megfog!Ami alapesetben szará koptatná a mocid!
Kimosod folyékony mosószeres vízben aztán vizben kinyomkodod átöblited utána megszárítod mikor csont száraz bekened a motorolajoddal, hisz úgy is azt 4literes flakonban adják a gépben meg nem kerek 4,0 kell.
szarházi bagázs ez a SÜN is a jó dógába döglött bele.és még ezek papolnak a sebesség túllépésről
van még hely a dunában lövöldözni kellene a sok szarházit .
szarzsákok BORT isztok vizet prédikáltok
Értem, csak felesleges. Ráadásul nem mindenhol van ilyen jó pénzé spray...pl. a motulé egy rablás.
Van 4 liter motorolajom, cserénél beledöntök 3,8-at a maradék meg bőven elég olajozgatni a szűrőt - utántölteni úgysem kell, legalábbis nekem. Így nem vész kárba így semmi
Az a spray vagy 2500 forint volt,szerintem vagy 3 - 4 éve vettem.
3000 kilométerenként mosom a levegőszűrőt (ultradermes meleg vízben),
És még legalább félig van!
Én is szarakodtam anno, speckó mosószer és olaj...pénzkidobás. Mosószer helyett mosogatószer, olaj meg amit a könyv ír, az pedig motorolaj. Ha crossozik az ember, akkor kellhet valami sűrűbb. Egyébként meg inkább gyakrabban most, az többet használ, mint az ilyen csodanyálak.
fel lehet javítani őket frissebb évjáratok alkatrészeivel, de már olyan olcsón megkapod az újabb évjáratokat hogy a régieket már nemigen keresi senki, akarsz bajt magadnak.