Ez végre nem annyira veterán, 12- szezont talán kibírna nálam
Most jöttem haza Afrikából voltak érdekes motorok. Ott a 600-as gépen is sisak nélkül mennek 100-zal városban, persze inkább 50-es gépek a jellemzőek.
asszem ezt a motort happolták el canáry elől annó 450 000-ért, láttam élőben. akkor nagyon megérte az árát, garantáltan kiszakítja a karod tőből, őserő.
asszem a vecsési zolinál volt egy ilyen, a fazi blokkja futott vele!
rászegelni a B kilencesre és dobálná kifelé a főtengely csapágyakat.
ilyen felpörgési hajlammal köpdösné a hajtókarokat a motorház oldalán tetején a B
egy retró menetre tökéletes lehetne. volt egy kis város ahol a helyi menő egy ilyet fingatott egész évben, küldte neki rendesen. olyan lóerőkről hadovált no meg sebességről hogy leült tőle a halandó. egész jól bírta. nemcsak erő de gumi is kő hozzá, elfabrikált méretekkel. mondjuk egy zx-zxr futómű feldobná a hatást, de a blokkban a generátor lánc 6000 ként beadja az unalmast. amit rá locsolsz lovettát abból vehetsz épkézláb versenyképes motort, így bezárul a kör ezen motorok piaci befolyása körül. tényleg csak gyűjtőknél lehet majd fellelni egyben. van ilyen? ja drzxr!
Az első sárvédő nés a tükrök nem gyáriak!
GPX 750-é!
Amúgy egyben van.
Kiváncsi lennék hogy állt meg!
Most vagy a benzin befolyt a hengerbe és azért szorult meg indítózáskor vagy a harmadik hajtókarcsapágy adta meg magát!
Ennyit megér, de van vle munka :(
Tudnám ki az a barom aki kivágja a gyári idomot :(
Vissza kell pótolni másik kawa idomdarabokból és csak azt a rész ügyesen szinrefújni
Egy nagyobb esésnél is nagyon szépen mindent megfog a fejidom kiemelkedő része a légbeömlőnél, és akkor legalább nem a váz kap koncentrált erőhatást, hanem szépen felületlen megoszlót az idom ami tompít mivel sok energiát felvesz és a váz úgy meg örök élet.
400 nem pénz érte, még, ha egy 300at rá is kell locsolni ismerve a korukból, akkor is 700ból egy fazsa gép
Most jöttem haza Afrikából voltak érdekes motorok. Ott a 600-as gépen is sisak nélkül mennek 100-zal városban, persze inkább 50-es gépek a jellemzőek.
rászegelni a B kilencesre és dobálná kifelé a főtengely csapágyakat.
ilyen felpörgési hajlammal köpdösné a hajtókarokat a motorház oldalán tetején a B
GPX 750-é!
Amúgy egyben van.
Kiváncsi lennék hogy állt meg!
Most vagy a benzin befolyt a hengerbe és azért szorult meg indítózáskor vagy a harmadik hajtókarcsapágy adta meg magát!
motorod eeeeeekobzom hozzá nem értés címén, meheccccc szamár háton ahová teccik!
ha csavart lácc azt nem illik/kő tekergetni ide oda
pedig racsingos gúnyája van a csákónak.
de pók beszőtte a sisak plexijét, sokat használhattttya
balesetmentest neki.
Tudnám ki az a barom aki kivágja a gyári idomot :(
Vissza kell pótolni másik kawa idomdarabokból és csak azt a rész ügyesen szinrefújni
Egy nagyobb esésnél is nagyon szépen mindent megfog a fejidom kiemelkedő része a légbeömlőnél, és akkor legalább nem a váz kap koncentrált erőhatást, hanem szépen felületlen megoszlót az idom ami tompít mivel sok energiát felvesz és a váz úgy meg örök élet.
400 nem pénz érte, még, ha egy 300at rá is kell locsolni ismerve a korukból, akkor is 700ból egy fazsa gép
sajna
de ez előtt meghajlok link