Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

a kis motor nekem is gond
A motorra van felcsavarozva a hátsó futómű
A legnagyobb gond, az az hogy azt hitték a tulajok, hogy golyóálló, mint a régi CBR900
Erőre tényleg régebbi 750-es kategória.
Vasárnap gyere a 24-esen haza és meg tudod nézni élőben. A rendőrségi nyilvántartóba nem szívesen teszek fel képeket. Ha kész lesz küldök privátban fotót.Semmi extra: erős váz, erős motor, jó futómű és fék, valamint nem kics, mint a mai motoroki.
Szia.Te mit ajánlasz nekem a castrol power 1 nem jött be.
Estem már én is utcai ruhában,ennek ellenére sem vagyok hajlandó belerohadni a motorosruhába huszon-harminc-negyven fokban.
reped a blokk váltó kakukk exup motor eldarálódik, 954 200 felett csak kormánygátlóval használható és a cimbora 750 es injektoros sradja 16 első kis fogaskerékkel 280 nál ráelőzött.
huhuki 1000 ne nézzzzzzzz mást te kopaszka
bizony bizony gúnyát fel
én is nézegettem a 929-et és a 954-et.........mi a gond velük?
inkább dobj egy képet a 200-as vadállatról.
erre csak ezt tudom reagálni
Addig nem tudják míg meg nem történik a baj. Aztán majd lehet felvenni a ruhát a szép hegesedett vállra, hátra.
Én is beöltözöm mindig, mingyá megyek motorozni és most is beöltözök még ha a zacskómon folyni fog a verejték akkor is.
Én már estem párszor -ebben az évben is- 40 fokban is teljesen beöltözök. A legutóbbi csúszásnál az egyik legerősebb dupla falú kormány elhajlott 90 fokban, én meg felültem a motorra és hazamotoroztam 100 km-t.
Megúszta a bokám, kezem, mindenem.
Az R1-en nincs idom -valós- 200-zal még kanyarodik is
karizomra lehet gyúrni a nyakad meg majd erősödik magától. Megvan a fejidom plexivel, 2 szép index+ a németből sokért vett lámpa, fel sem rakom. Minek?
A fékje jó a 929-nek többi rész fos rajta. Ha meg volt kímélve nem eladó, ami eladó vagy váltó hibás vagy még nagyobb baja van.
Inkább egy zx9 98 után.
hja te nem vágod az ilyen cécókat!
tokaj!
kawaszeki@freemail.hu
Jaj ne néz már hülyének, azt én is tudom hogy bovdenen mit állítok. megfeszített bovdenél akartam kiemelést állítani. Ami ezen nincs, csak ha csavargatod azokat a kibebaszott csavarokat amiről beszélsz. Csak ha visszább engedem ugye akkor nem fog kint de akkor idegesít hogy kicsit laza a bovden. Na mindegy. Megoldom. CSak azért kérdeztem mert GIXEREN van egy tetves csavar amin egész finoman tudod állítani a kuplung kiemelést független a bovdentől. ITT NINCS ILYEN.
Hallod Haver,én meg ugyanolyan nyugodtan ülök fel a kilencesre is egy farmerban,pólóban és egy biciklis kesztyűben,mint tevaz Etz-re!
Ki a f@szom húzna magára egy bőrt vagy bármi mást 25-40 fokban?!?
Az nagy öröm lehet,akkor inkább sose üljek motoron!
Hogy ki mit mond,hogy van e pénzed ruhára vagy egyéb buziságok,na azt sz@rd le a legnagyobb ívben!
Persze ha egy papucsban és egy strandgatyában nyomja valaki egy robogóval,az mindenkinél teljesen rendben van!
Mert egy robogóról leesni 50-100- nál az ugye nem ugysnazt eredményezi,mintha egy 150 lovas motorról esik le ugyansnnyival?!?
Emberek véleménye,ugyanmár,lassan rmberek sem élnek ezen a Földön,csak seggfejek!
Akkor veszem fel a kabátomat,ha fázom,egyébként SOHA még azt sem!
És leszarom a véleményeket!
Hogy írjam,hogy ne bántsalak meg?!?
A világ legegyszerűbb módján a karnál beállítod a holtjátékot,a többi megy magától!
Mégis min szeretnél még állítani egy kuplungon?!?
em kell mást,ezért fölösleges a módját is keresni,nem?!?
Ha meg elkopott,azt csak a csere orvosolja,azon nincs mit állítani.
MEnnyiért adnád oda a háromszöget jobb oldalra?
20 percet mentem tegnap a ringen, lejöttem, elindultam haza es a ring kijáratánál széthullott alattam. Sztem hegesztve volt már, és nem birta a strapát ...
Látom ezzel is szeretnek egykerekezni.
estére lesz csimm bumm církusz