a tokaji motoros brigádban volt egy régi B kawa matt feketében, hirdették pár évig egy ideje nem látom, most valszeg lecserélte a csákó egy ilyenre. egyenes kormány akra rendszer....... jól mutatott, csak hát 160-nál leseper a tornádó...
a bőrruha nálam alap, épp most műtötték a bal lábam, sánta kutya voltam 2 hétig, a régi csimmám kilukadt. alpinestars smx plusra gyúrok mert nem szeretnék egy perecke után sántítani.
nekem még kell hogy eldobjam az agyam, így van 160-180 ott él ez a motor országúton, amit észre vettem hogy kezdenek jobban figyelni a motorosokra. kamionosok, szgk-sok engednek. a kalapos hétvégi sofőröktől félj, ők teljesen kiszámíthatatlanok
a bőr gúnya alap ,ha kell kopjon az ,csak a te bőröd maradjon éppen.
összetettebb dolog ez ettől!való igaz,ott a garázsban egy hibátlan jó motor!de!
1.leöregedtem róla
2.alacsony termetemhez(amihez nem csekély súly is társul)kényelmetlen,még leengedve is nehezen ér le a lábam.
3.elmult a szerelem,ami elvakított!
4.te tudod legjobban,hogy a "zsidóbérencek"mást se csinálnak lassan,csak mérnek,és pénzt hajtanak be!hol motorozol egy igazit egy ilyen géppel,aminek 150-160a kényelmes utazója?
5.utálom a bőrruhát,de még a cordurát is!nincs is rám való méret,de ha lenne akkor is...
tudom,ez nem magyarázat,a szar etz-vel is lehet nagyot esni,megdögleni is!arra viszont ráülök egy farmerben,meg egy pólóban és jól érzem magam!senki nem mondja,hogy nézd már a hülyegyereket,motorra tellik,ruhára meg nem...
és még sorolhatnám...
egy szónak is száz a vége:nem kell már ilyen motor nekem!
mielőtt lecseréltem az előző járművet próbáltam kérdezősködni mi lenne egy ideális középút az szgk. között. a megfizethető és megbízható járművet többen az ignis vagon R stift és az ópel 1-2 típusára korlátozták. előbbi megbízható utóbbiból annyi van mint a tenger.
egy újabb fiat modellbe 2-3 00 000 egy kormánymű kpl-en és beszarik biztos.
a vw ódi már talán odáig öregedett modelljeibe hogy elérheted 180 250 000 ft a futómű felújító készlet a jobb darabokból amik megélik a 2 éves kort beépítve. van 140 ért is az círka 5-6 hónap és cserélheted.
a kettős tömegű lendkerék hiba opciót 250+ mdij környékén orvosolják.
a japó dízelek bitang jók, addig míg össze nem omlik a kipu rendszerben a részecske szűrő egység, onnantól 1 m sem mégy tovább mert nem hajlandó jel nélkül tovább üzemelni. 250 000 a segítség.
a ford rőnó citron egység maga a sötét alagút vége. ők mindent visznek. mindig kell valami hozzájuk, a céges citronban már két éve világít az adagoló jel, múltkor le akartak tolni hogy miért nem szóltam vissza bifláztam a keménykedő főnökömnek: mikor utoljára javították azt hogy jobbra balra kanyarodáskor folyamatosan ÓRDÍTOTT a dudája az elektromos szerelőtől eljövet még vissza is fordultam és vissza vittem hogy most meg egy adagoló jel világít, a szerelő fennhangon beszólt: ezt már nem akarom megjavítani.
Nem értem, ha tavasszal ugya ilyen kaliberűt akarsz akkor mért adtad el ami bevált? HA Egy fél év után veszel egy másikat? Ha nekem annyira kéne egy kocsi én biztos nem adnám el a motort. inkább vennék 50 ezerért egy trabantot oszt azzal járkálnék ha rá lennék kényszerülve mit hogy eladjam azt amihez ragaszkodom.
nemtudom még mi lesz! lehet nem lesz autó de tavasszal motor biztosan lesz ha minden úgy alakul ahogy szeretném! Bár még nemtudom milyen... de csak is gyári fényezésű jöhet szóba 9-es 2002-2003-as vagy cbr 929 (mindjárt jön a fikázás )
lehet még fiatal vagy ,de a gond nálad nem kicsi.
hiába nem szerviz igényes a suzuki messze a legmegbízhatóbb jármű a kategóriájában, HA megfelelően karbantartják. te csak itatni és ütni vágni szeretnéd a járműved akkor hamar leéled a cucccot!
istenem add hogy egy ford vagy renault kerüljön a kezei közé!
a zsidók kincse is kevés volna a javíttatásához, azokat már nem szegelnéd meg egy fórum oldal segítségével. + itt a rönók nem tudom miért de úgy füstölnek hogy állandó készenlétben van nálam egy törölköző ha előttem halad belőlük egy.
2 év a garázs hűsében és bogyónál én próbálnám elsőnek.
a bőrruha nálam alap, épp most műtötték a bal lábam, sánta kutya voltam 2 hétig, a régi csimmám kilukadt. alpinestars smx plusra gyúrok mert nem szeretnék egy perecke után sántítani.
nekem még kell hogy eldobjam az agyam, így van 160-180 ott él ez a motor országúton, amit észre vettem hogy kezdenek jobban figyelni a motorosokra. kamionosok, szgk-sok engednek. a kalapos hétvégi sofőröktől félj, ők teljesen kiszámíthatatlanok
a bőr gúnya alap ,ha kell kopjon az ,csak a te bőröd maradjon éppen.
1.leöregedtem róla
2.alacsony termetemhez(amihez nem csekély súly is társul)kényelmetlen,még leengedve is nehezen ér le a lábam.
3.elmult a szerelem,ami elvakított!
4.te tudod legjobban,hogy a "zsidóbérencek"mást se csinálnak lassan,csak mérnek,és pénzt hajtanak be!hol motorozol egy igazit egy ilyen géppel,aminek 150-160a kényelmes utazója?
5.utálom a bőrruhát,de még a cordurát is!nincs is rám való méret,de ha lenne akkor is...
tudom,ez nem magyarázat,a szar etz-vel is lehet nagyot esni,megdögleni is!arra viszont ráülök egy farmerben,meg egy pólóban és jól érzem magam!senki nem mondja,hogy nézd már a hülyegyereket,motorra tellik,ruhára meg nem...
és még sorolhatnám...
egy szónak is száz a vége:nem kell már ilyen motor nekem!
viszont nálad nem kicsi a zűrzavar ótó+motor, ótó, motor,
ajaj
leszerelni azt igen, de köll egy másik izibe nekem, mert a sajátom adom oda. este pedig tokajban
ezt láthatod
még van 1 jobbos gyárim, a gyári új círka 60 % ért, a lime napra remélem lesz jobbos balos is. had kopjon a ringen.
egy újabb fiat modellbe 2-3 00 000 egy kormánymű kpl-en és beszarik biztos.
a vw ódi már talán odáig öregedett modelljeibe hogy elérheted 180 250 000 ft a futómű felújító készlet a jobb darabokból amik megélik a 2 éves kort beépítve. van 140 ért is az círka 5-6 hónap és cserélheted.
a kettős tömegű lendkerék hiba opciót 250+ mdij környékén orvosolják.
a japó dízelek bitang jók, addig míg össze nem omlik a kipu rendszerben a részecske szűrő egység, onnantól 1 m sem mégy tovább mert nem hajlandó jel nélkül tovább üzemelni. 250 000 a segítség.
a ford rőnó citron egység maga a sötét alagút vége. ők mindent visznek. mindig kell valami hozzájuk, a céges citronban már két éve világít az adagoló jel, múltkor le akartak tolni hogy miért nem szóltam vissza bifláztam a keménykedő főnökömnek: mikor utoljára javították azt hogy jobbra balra kanyarodáskor folyamatosan ÓRDÍTOTT a dudája az elektromos szerelőtől eljövet még vissza is fordultam és vissza vittem hogy most meg egy adagoló jel világít, a szerelő fennhangon beszólt: ezt már nem akarom megjavítani.
így válassz para járművet.
vki tud szerezni nekem elfogadható áron jobboldali lábtartó konzolt, évj 00-01.
Köszi! üdv
hiába nem szerviz igényes a suzuki messze a legmegbízhatóbb jármű a kategóriájában, HA megfelelően karbantartják. te csak itatni és ütni vágni szeretnéd a járműved akkor hamar leéled a cucccot!
istenem add hogy egy ford vagy renault kerüljön a kezei közé!
a zsidók kincse is kevés volna a javíttatásához, azokat már nem szegelnéd meg egy fórum oldal segítségével. + itt a rönók nem tudom miért de úgy füstölnek hogy állandó készenlétben van nálam egy törölköző ha előttem halad belőlük egy.