Na valami ilyesmit emlegetett az egyik haver. És az milyen csak pálya vagy utcára is jó. Mert most kimondottan slickben gondolkozom. Be üzemelem a gumi melegítőket és góóóóóóóóóóóóóóóóó
Üdv urak tegnap kipróbáltam a hatost pályán. Mint egy álom ,pedig nem mai darab.Pille könnyű. Már csak jó slick gumi kell mert a célrará ban meg viccelt. Elúszott az eleje, épp hogy térdel vissza bírtam magam lökni. De kapásból 4 mp el jobbat mentem mit a kilencessel.
szeva,éppen akartam csinálni 1 felmérést hogy kinek mikor lenne jó?ugyhogy lehetne irkálni mindenkinek hogy augusztus vége,vagy szeptember eleje-vége?kinek mi
Sziasztok,tud-e valaki segíteni nekem?99-esre érdekelne fejidom,vagy ha passzol rá esetleg a 2000-es évjáratú fejidom,akkor inkább az. Hol tudnék értelmes áron hozzájutni?Köszi.
Én 15 %-kal erősebb rugókat is tettem bele,és a kuplungkosárban az első lamella elé betett két acél karikát(az egyik inkább egy tányérrugó) is kivettem,mivel a kettő együtt vastagabb mint egy lamella(nem összenyomott állapotban!),hogy nem e amiatt csúszik meg ott,de attól sem szűnt meg!
Így most nincs benne!
Egy dolgot nrm cseréltem még ki,azok pedig a fém lamellák.
De mivel se megégve(elszineződve) nincsenek,se elkopva,ezért azt nem tartottam szükségesnek.
Valószínű össze adódnak a dolgok, abban a sebességfokozatban, azon a fordulaton olyan a rezonancia, hogy a rugók nem nyomnak megfelelően.
Próbálj esetleg rugókat cserélni a kuplungban.
A kuplung mögött van egy tehermentesítő szerkezet, az is lehet a ludas, szintén sebesség és fordulatszám tartományi rezonancia.
Én írtam!
De a sebességet nem dobja ki,csak felpörög a motor,tehát megcsúszik a kuplung.
Ennyi.
Én anno megkérdeztem itt,hogy mi lehet ez a jelenség,de nem tudott rá senki magyarázatot adni,ellenben volt vagy 2 példa ugyanilyen jelenségre más motoroknál is.
Én vettem bele papír alapú "racing" lamellákat,próbáltam 3 féle olajjal,de bármelyiknél előfordult időnként.
Tudom azt is,hogy ha a kuplung lenne kopott,akkor a legnagyobb fokozatban kellene megcsúsznia w legkönnyebben,de nem ez történik!
Nekem harmadikban 8000-től csinálja jellemzően,időnként.
Úgyhogy passz,és már nem is érdekel!
Mivel nem szoktam indulni a Superbike vb-n,és nem számítanak a tizedek,így olyankor váltok egyet és tekerem tovább a gázkart!
de ne hozzám igazítsd,,,a tömeghez,,,ha nem tudok menni igy jártam...
http://youtu.be/zLII1VGIdnM
Mikor lesz a buli Panyolán?
Nee szept 6-7-8-án mert akkor tőlünk senki nem tud menni!
Így most nincs benne!
Egy dolgot nrm cseréltem még ki,azok pedig a fém lamellák.
De mivel se megégve(elszineződve) nincsenek,se elkopva,ezért azt nem tartottam szükségesnek.
Próbálj esetleg rugókat cserélni a kuplungban.
A kuplung mögött van egy tehermentesítő szerkezet, az is lehet a ludas, szintén sebesség és fordulatszám tartományi rezonancia.
De a sebességet nem dobja ki,csak felpörög a motor,tehát megcsúszik a kuplung.
Ennyi.
Én anno megkérdeztem itt,hogy mi lehet ez a jelenség,de nem tudott rá senki magyarázatot adni,ellenben volt vagy 2 példa ugyanilyen jelenségre más motoroknál is.
Én vettem bele papír alapú "racing" lamellákat,próbáltam 3 féle olajjal,de bármelyiknél előfordult időnként.
Tudom azt is,hogy ha a kuplung lenne kopott,akkor a legnagyobb fokozatban kellene megcsúsznia w legkönnyebben,de nem ez történik!
Nekem harmadikban 8000-től csinálja jellemzően,időnként.
Úgyhogy passz,és már nem is érdekel!
Mivel nem szoktam indulni a Superbike vb-n,és nem számítanak a tizedek,így olyankor váltok egyet és tekerem tovább a gázkart!