nem a 98-99-re csak a 00-04 gyári dobokat tudod felszerelni, sport dobot nem mert a C csatlakozása 3 csavaros, a 00-04 pedig összekötőcsöves találmány.
lehet lesz egy Vance &Hines rendszerem a 9 re.
Nekem Z750 kibelezett dob volt a 929-es Hondán, csak fantázia kérdése az egész
Most az R1-ben ott a Ducati futómű, félig már az idomok is rajta vannak, már csak egy első tengelyre várok.
Hát, most erre nincs píz, inkább csak infót gyűjtök, mert olvastam ezt is meg azt is, aztán nem tudom mi az igazság ebben az ügyben . De lehet, hogy majd lesz egy másik gyári dob kibelezve-rövidítve, és akkor nem lesz probléma:DDD
Nekem kalapáccsal felment Elég hasonlóak, az egyik évjáratnál az összekötő cső aljánál van vázhoz felfogatás, a másiknál nincs.
Ha más nem kipufogós segít feltenni én nem aggódnék emiatt.
Na jó, de a valóságban a Z1000 és a ZX9 blokk nincs túl távol egymástól. Sőt, minimális módosítással 9-esbe a Zé váltóját is át lehet faragni.
Itt az a kérdés, hogy módosítás nélkül felmegy-e.
Minden jó mindenre, én a Z1000-re is tettem 9-es kipufogó rendszert
Az R1-ben is jól dolgozott a 1098 futómű, pedig a Ducati gyárilag himbás rendszerű.
Eltelt egy kis idő mire rájöttem, hogy a két cső ugyanaz a képen A jobbik állapotú érdekel, kép alapján amin vannak gumicsövek, de a gumik nem köllenek
lehet lesz egy Vance &Hines rendszerem a 9 re.
Most az R1-ben ott a Ducati futómű, félig már az idomok is rajta vannak, már csak egy első tengelyre várok.
Ha más nem kipufogós segít feltenni én nem aggódnék emiatt.
Itt az a kérdés, hogy módosítás nélkül felmegy-e.
Az R1-ben is jól dolgozott a 1098 futómű, pedig a Ducati gyárilag himbás rendszerű.
nagyon zsír hangja van már vágva van de így szép a hangja és titánium baszott könyű