Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Himike ha összejön a szeptemberi Erdélyi utam akkor kölcsön adod a csomagtartód?
Üdv én mostanság cserélem a povereket méghozzá csak poverre 2ct sek. Már negyedik éve ezt a típust használom de bejött és a kopása sem ijesztő. Pályán és utcán se hagyott még cserben. Sajna kevés a pilot pure az még egy fokkal jobb. Használtan vettem őket garni/20 rugó.
vettem egy powert 9 ezerbe, középső profilmélység 2,7mm Elhordták a jobbakat. hétvégére muszáj valamivel dönteni. egy ideig kibírja de 9 et szerintem megért. Csak ne legyen LYukas
A villaszárakat lazítsd fel és engedd le őket a befogatásnál amennyire csak lehet.
Kuplung!
Csak egyelőre magyarázat nélkül!
Ha utas nélkül megyek akkor a derekam és a tenyerem a hüvelykujj résznél fáj.nem kell sok ehhez, pár km. De viszont ha utast viszek akkor nem érzek semmi ilyesmit. Lemértem utas nélkül a kormánymagasságot és utassal is. Amikor mögöttem ül akkor kb 0,5cm-rel magasabban van a motor eleje.Nem vagyok egy magas ember. Ennyit számítana ez a pár milliméter? Hogyan tudnék emelni az elején? Esetleg valakinek hasonló tapasztalat?
Semmi bajom nem volt vele. Szerintem kicsit drága...
Kb. a MOL-lal volt egy szinten, mindkettő baromi jó volt váltás szempontjából.
Következő alkalommal visszaállok Castrolra szerintem. A kíváncsiság...
fuchs-al mi volt a bajod? olyanra gondoltam következőre csak 10w40-esre
Repsol 10w50 volt az első,utána MOL 10w50, majd fuchs 10w50, és most 10w40-van (kawazsoltitól rendelt gyári hordós olaj). Amikor megvettem Castrol volt benne, szintén 10w40.
elektromos probléma esetleg?
de ha nem a váltó és nem a kuplung akkor mégis mi?
mi volt az a 3 féle? :) 10w40 vagy 50? Nekem power 1 10w50-es friss most raktam bele.
jó is volna én éjszakás vagyok
Látom válság van.
Amióta felraktam a pirelii slicket újra tudom használni a hátsó fékemet
Elől a KR106 viszont nem tud eléggé bemelegedni. Tempós Mátra kör után a hátsó (SC2) vastagon tele volt kaviccsal az első csak meglangyult, mondjuk nem is voltak nagy fékezések csak tempós kanyarok. Csúszni nem csúszott szerencsére így sem
A power nekem is bejött, viszont legutóbb a pilot sport 2ct-vel estem. Ha kell valakinek 2000-ért odaadom.
Nekem az Agip 10-60- nal és a Mol 10-40- nel is megcsinálta,meg a Repsollal is.
Nekem az egyetlen olaj, amivel pont ilyet csinált, az a Repsol volt. Azóta háromféle olaj volt már a motorban és egyikkel sem ismétlődött meg. Nekem a Repsol nem jött be a kawában...
valakinek torroflex top ten 400as?
A váltónak ehhez semmi köze!
Most Repsol 10w40, de ezzel is csinálta már,csak mostanában nem!
Akkor a váltòba van a hiba. Más olajjal is probálkoztál? Most milyen van bent amivel nem csinálja?
Jah, vágom a különbséget, nem véletlenül vettem M5-öt...szerintem ez a feszítős technológia nagyon frankó, és a guminyomással sem kell játszogatni, eléggé érzéketlen rá.
Egyébként szerintem a Racetec pénzkidobás, hamar el fog kopni és esőben sem jó annyira...úgy értem, hogy ha csak közúton motorozol, akkor bőven elég egy sima sportgumi, azok is tudnak olyat pályán, amit szerintem a legtöbben így is képtelenek kimotorozni. De persze a te döntésed, de amikor gumit cseréltem, akkor én is rengeteget pöcsöltem, hogy mi/melyik legyen
Vízbe persze hogy jó tapad, hisz úgy alakították ki. Amúgy egy gumianyagból készülnek csak a metzi a többi gumigyártóval ellentétbe a sodronyok feszességével játszik. Pilotnál 2ct 3 ct van annál már eltérő a gumi összetétele a futófelületek között. Érdekes, két eltérő technológia és még is mind kettő jól működik.

K3 ról beszélek "hobbi versenysport kategória".
A Pilot Power nem egy kategória a racetech-kel. Nem Sportech Interactot néztél inkább? Nekem M5 van fent is nagyon durván jó. Igaz, nem mutat olyan durván, mint a Michelin, de vizes körülmények között eszeveszett jól tapad és eddig pályán sem volt vele necces helyzetem.