Üdv én mostanság cserélem a povereket méghozzá csak poverre 2ct sek. Már negyedik éve ezt a típust használom de bejött és a kopása sem ijesztő. Pályán és utcán se hagyott még cserben. Sajna kevés a pilot pure az még egy fokkal jobb. Használtan vettem őket garni/20 rugó.
vettem egy powert 9 ezerbe, középső profilmélység 2,7mm Elhordták a jobbakat. hétvégére muszáj valamivel dönteni. egy ideig kibírja de 9 et szerintem megért. Csak ne legyen LYukas
Ha utas nélkül megyek akkor a derekam és a tenyerem a hüvelykujj résznél fáj.nem kell sok ehhez, pár km. De viszont ha utast viszek akkor nem érzek semmi ilyesmit. Lemértem utas nélkül a kormánymagasságot és utassal is. Amikor mögöttem ül akkor kb 0,5cm-rel magasabban van a motor eleje.Nem vagyok egy magas ember. Ennyit számítana ez a pár milliméter? Hogyan tudnék emelni az elején? Esetleg valakinek hasonló tapasztalat?
Semmi bajom nem volt vele. Szerintem kicsit drága...
Kb. a MOL-lal volt egy szinten, mindkettő baromi jó volt váltás szempontjából.
Következő alkalommal visszaállok Castrolra szerintem. A kíváncsiság...
Repsol 10w50 volt az első,utána MOL 10w50, majd fuchs 10w50, és most 10w40-van (kawazsoltitól rendelt gyári hordós olaj). Amikor megvettem Castrol volt benne, szintén 10w40.
Látom válság van.
Amióta felraktam a pirelii slicket újra tudom használni a hátsó fékemet
Elől a KR106 viszont nem tud eléggé bemelegedni. Tempós Mátra kör után a hátsó (SC2) vastagon tele volt kaviccsal az első csak meglangyult, mondjuk nem is voltak nagy fékezések csak tempós kanyarok. Csúszni nem csúszott szerencsére így sem
Nekem az egyetlen olaj, amivel pont ilyet csinált, az a Repsol volt. Azóta háromféle olaj volt már a motorban és egyikkel sem ismétlődött meg. Nekem a Repsol nem jött be a kawában...
Jah, vágom a különbséget, nem véletlenül vettem M5-öt...szerintem ez a feszítős technológia nagyon frankó, és a guminyomással sem kell játszogatni, eléggé érzéketlen rá.
Egyébként szerintem a Racetec pénzkidobás, hamar el fog kopni és esőben sem jó annyira...úgy értem, hogy ha csak közúton motorozol, akkor bőven elég egy sima sportgumi, azok is tudnak olyat pályán, amit szerintem a legtöbben így is képtelenek kimotorozni. De persze a te döntésed, de amikor gumit cseréltem, akkor én is rengeteget pöcsöltem, hogy mi/melyik legyen
Vízbe persze hogy jó tapad, hisz úgy alakították ki. Amúgy egy gumianyagból készülnek csak a metzi a többi gumigyártóval ellentétbe a sodronyok feszességével játszik. Pilotnál 2ct 3 ct van annál már eltérő a gumi összetétele a futófelületek között. Érdekes, két eltérő technológia és még is mind kettő jól működik.
Csak egyelőre magyarázat nélkül!
Kb. a MOL-lal volt egy szinten, mindkettő baromi jó volt váltás szempontjából.
Következő alkalommal visszaállok Castrolra szerintem. A kíváncsiság...
Mindenki motorozik?
Amióta felraktam a pirelii slicket újra tudom használni a hátsó fékemet
Elől a KR106 viszont nem tud eléggé bemelegedni. Tempós Mátra kör után a hátsó (SC2) vastagon tele volt kaviccsal az első csak meglangyult, mondjuk nem is voltak nagy fékezések csak tempós kanyarok. Csúszni nem csúszott szerencsére így sem
Most Repsol 10w40, de ezzel is csinálta már,csak mostanában nem!
Egyébként szerintem a Racetec pénzkidobás, hamar el fog kopni és esőben sem jó annyira...úgy értem, hogy ha csak közúton motorozol, akkor bőven elég egy sima sportgumi, azok is tudnak olyat pályán, amit szerintem a legtöbben így is képtelenek kimotorozni. De persze a te döntésed, de amikor gumit cseréltem, akkor én is rengeteget pöcsöltem, hogy mi/melyik legyen
K3 ról beszélek "hobbi versenysport kategória".