Vadjaim sehogy Nem vót nekem idén időm horgászni. Hétvégente ha nem iskolába vagyoki akkor dógozok, ma van egy szabad fél napom este már megint meló
De látom azt is sajnálod, ha van időm irogatni egy kicsit
nekem volt rá lehetőségem hogy dynót vegyek elérhető árban - tehát nem 30 ft- volt sport szűrőm, az áttételt már változtattam a ződikén de a mostaniba nem rakok semmit ha nagyon vergődnek a zsidóbérencek még a gyári dobot is vissza rakom mert: 143LE 11000 ford/p-nél 101Nm 9200-nál tehát ha ez kevés az utcai országúti motorozáshoz akkor zx10R , de mivel már próbáltam a folyamatos 180-at országúton , a 33-on ősszel 200-240-et és biz beszaratós az a sebesség egy normál országúton úgyhogy amit kifizettem azt ki is használom, de már csak a zx10R tudna többet/gyorsabbat adni hiába is tömném a lóvét a 9-be. pályán más a helyzet hisz egy adott versenytávon jön ki a tuning és a pilóta együttes komponensének eredménye körönként + - másodpercek de ott már locsolni kell a százezreket.
Mondjuk kioszthatták volna ennek a gépnek a váltóját 6 gangosra is
A masteré 6-os, 50 köb cm kisebb motor, a nagy batár méretei miatt a légellenálási tényezője nagyságrendekkel rosszabb. Saját súlya 4 mázsával több mint a hajeszé, viszont a 6 gang miatt 100-nál 2100 fordulaton elpöcörög, míg a hajesz 5 gangban száznál kéri a 2600-os fordulatot. Ez végett egyformán fogyaszt a két autó, pedig a hajesz visszapillantó tükörjei is legfeljebb homokozólapát méretűek míg a mastinak az osztott tükrei szívlapát nagyságúak. Bár a 6 gangért cserébe állandóan jár az ember keze a váltón, egy kicsi lassítás és szúrhatsz vissza rögtön van, hogy kettőt, mig a hajesznál visszaesett 60-ig nem kell piszkálni a váltót csak a gázt nyomni, hogy dzzzsssíííí...
Egy korszerű autómata váltó lenne az álmom ezeknél
kombinált tempomattal...
1/Na elsőképen láthatjuk az ERŐFORRÁST
TOYOTA korporésün Közös nyomócsöves 2494 köb cm 117 LE
2/ kép: Kübler vcr densó tuning box
3/ kép: Ott látható a magasnyomású szelep,
4/ jó fos helyen, elé kell bekötni, ill. közbeiktatni a tuningdobozt. Egyébként a nagynyomású szelep gyerekbetegsége ezeknek a rendszereknek, 60 pepenyő bruttó eddig még megusztam de kolega az ugyanilyen hajesznél 350 E km körül már cserélt egyet
Alig fér be az egyébként sem ne túl nagy praclim, most gondolkozok, hogy esetleg a hátsó kerekeket ki kéne vennem.
5/ Magasnyomású szelep csatija(lentvan )
6/ A kübler járó motornál jelzi, a zöld ledje, hogy üzemel. Vájt szeműek láthatják a jobbszélen elhelyezkedő potit amit 1-9 lehet tekerészni. A gyári beállítás az 5-ös. Egyszer feltekertem 9-re, de teligáznál leállt a motor és bedobta a motorhiba kódot. Az üzemanyagnak nevezett zaccot amit magyarországon lehet kapni azt már nem bírta
Gyári 117 le valójában csak 112, küblerrel 5 állásban feljön 125-re keréken. Irkálgattam a fogyasztásokat, szignifikáns különbség nincs nála vagy nélküle
Gyári beállítással is viszonylag nyomatékos ez a gép végsebesség szabályozva van 152-re A jó benne, hogy 5-ikból nem kell váltogatni előzéskor 60 km/h-ról is szépen feljön visszaváltás nélkül is.
Kübler nélküli gyorsulás 15,5 0-100
küblerrel 14,6
Igaz!
Ha kevés,feljebb kell lépni egy szinttel,mert úgy lesz olcsóbb és tartósabb is!
Csak a többségnek egy idő után az is kevés lesz!
Én viszont a dynojet kivételével csak idealizálásról beszéltem kis pénzből!
Én is hülyeségnek tartom,amikor valaki ráver 3-4 kilót a tuningra!
Az lehet , ha egy motorkerékpárt nézünk az a döntő szempont, ha viszont egy haszongépjárművet akkor meg az, hogy ne kapjon a henger több üzemanyagot mint amit el tud égetni így spórolok egy kicsit ami évi 50 E km-nél jelentő suska
Minden nézőpont kérdése.
Egy biztos aki száguldozni akar az fizet
Van aki teliaggatja a motorját mindenféle teljesítményfokozó okosságokkal ami gyakran eggy fél motor ára nekem erről meg az a véleményem, ha nem elég neki az a kraft, hanem valami sokkal többet szeretne, akkor vegyen nagyobb teljesítményű gépet, tartósan ez a megoldás a problémára.
A chiptuningot olyan szempontból hoztam fel példának a dynojet mellé,hogy mindkettő képes nagyobb teljesítmény kiaknázására ugyanabból a motorból,ha "megkéred" rá,de amiatt nem fog többet enni a gép,ha csak az azt megelőző teljesítményszinten használod továbbra is a technikát! De ott van a lehetőség a többletteljesítmény lehívására!
hm. akkor kiveszem a blokkot azt vigye annyiért a vázat
http://joszaki.hu/regisztralj#...
De látom azt is sajnálod, ha van időm irogatni egy kicsit
A vadjaid hogy vannak? Inkább erről áradozzá erdőkerülő!
A masteré 6-os, 50 köb cm kisebb motor, a nagy batár méretei miatt a légellenálási tényezője nagyságrendekkel rosszabb. Saját súlya 4 mázsával több mint a hajeszé, viszont a 6 gang miatt 100-nál 2100 fordulaton elpöcörög, míg a hajesz 5 gangban száznál kéri a 2600-os fordulatot. Ez végett egyformán fogyaszt a két autó, pedig a hajesz visszapillantó tükörjei is legfeljebb homokozólapát méretűek míg a mastinak az osztott tükrei szívlapát nagyságúak. Bár a 6 gangért cserébe állandóan jár az ember keze a váltón, egy kicsi lassítás és szúrhatsz vissza rögtön van, hogy kettőt, mig a hajesznál visszaesett 60-ig nem kell piszkálni a váltót csak a gázt nyomni, hogy dzzzsssíííí...
Egy korszerű autómata váltó lenne az álmom ezeknél
kombinált tempomattal...
TOYOTA korporésün Közös nyomócsöves 2494 köb cm 117 LE
2/ kép: Kübler vcr densó tuning box
3/ kép: Ott látható a magasnyomású szelep,
4/ jó fos helyen, elé kell bekötni, ill. közbeiktatni a tuningdobozt. Egyébként a nagynyomású szelep gyerekbetegsége ezeknek a rendszereknek, 60 pepenyő bruttó eddig még megusztam de kolega az ugyanilyen hajesznél 350 E km körül már cserélt egyet
Alig fér be az egyébként sem ne túl nagy praclim, most gondolkozok, hogy esetleg a hátsó kerekeket ki kéne vennem.
5/ Magasnyomású szelep csatija(lentvan )
6/ A kübler járó motornál jelzi, a zöld ledje, hogy üzemel. Vájt szeműek láthatják a jobbszélen elhelyezkedő potit amit 1-9 lehet tekerészni. A gyári beállítás az 5-ös. Egyszer feltekertem 9-re, de teligáznál leállt a motor és bedobta a motorhiba kódot. Az üzemanyagnak nevezett zaccot amit magyarországon lehet kapni azt már nem bírta
Gyári 117 le valójában csak 112, küblerrel 5 állásban feljön 125-re keréken. Irkálgattam a fogyasztásokat, szignifikáns különbség nincs nála vagy nélküle
Gyári beállítással is viszonylag nyomatékos ez a gép végsebesség szabályozva van 152-re A jó benne, hogy 5-ikból nem kell váltogatni előzéskor 60 km/h-ról is szépen feljön visszaváltás nélkül is.
Kübler nélküli gyorsulás 15,5 0-100
küblerrel 14,6
Addigra nem lesz kifogás letelik neked is a függesztett bünti
Ha kevés,feljebb kell lépni egy szinttel,mert úgy lesz olcsóbb és tartósabb is!
Csak a többségnek egy idő után az is kevés lesz!
Én viszont a dynojet kivételével csak idealizálásról beszéltem kis pénzből!
Én is hülyeségnek tartom,amikor valaki ráver 3-4 kilót a tuningra!
Vagy másképpen fogalmazva:téged jól bevittek az erdőbe!
Minden nézőpont kérdése.
Egy biztos aki száguldozni akar az fizet
Van aki teliaggatja a motorját mindenféle teljesítményfokozó okosságokkal ami gyakran eggy fél motor ára nekem erről meg az a véleményem, ha nem elég neki az a kraft, hanem valami sokkal többet szeretne, akkor vegyen nagyobb teljesítményű gépet, tartósan ez a megoldás a problémára.