az az kemények. májusig ki van vonva a forgalomból, csak tologathatom majd ha már örömet is szerez ilyen időben féktávon csak dobálnám az árokba a vasat, a D211 még mindig a bakelitott nyomja talán már lehet mozgatni a kormány kiengedett kissé a gátló olaja, de az aszfalt nem meleg. szoba/net motoros lettem
Itt 8 fok volt és még a Nap is sütött,úgyhogy muszáj volt csapni egy kört!
Bár a hátsó kerék jóval többet forgott mint az első,de óvatosba már jó volt!
Én meg most szálltam le az enyémről,qrvára kellett már!igaz csak egy 50 -est mentem,de így februárban az is valami!és a mutató is hozzáért a 300-as vonalkához! Bár senki nem kérdezte,de ez van!
Akkor a suzukival nem siettek
Én is bohóckodtam a ringen a z-vel, de vannak határai még slick gumival is és zx10R futóművel is
Nekem a radiális fék is megfőtt az egyenes végén
Mentem egymás után egy ilyennel és egy zr7-tel. Teljesen egyformán gyorsultak, a nagyobbat "butább" volt vezetni. Nem volt nagy élmény. A fékje is a szokásos 6 dugós baromság.
Maga az ülés jó volt rajta, és jól is néz ki.
Bár a hátsó kerék jóval többet forgott mint az első,de óvatosba már jó volt!
Én is bohóckodtam a ringen a z-vel, de vannak határai még slick gumival is és zx10R futóművel is
Nekem a radiális fék is megfőtt az egyenes végén
Maga az ülés jó volt rajta, és jól is néz ki.