igazad van nagy fehér főnök.....
de azé néha jó hülyéskedni....szóval..khm...
1-be 4-4500 ig huzatni,ott rákuplung érzéssel aztán gáz rá
má fönt is az eleje.
de már írták hogy 1-be gázra is fel kell jönnie..
igazad van csak én már ezt a projekteket kurvára unom.........és most nem én voltam a ludas mint a béjemvénél,pár hete felujitott hengerfej és 100-nál leszeked a szelep? érdekes.hivom a tagot mivel garis ugyebár.hát mivel a használt szelepeket rakták vissza,igy nem ők a hibásak,akkor nem értem mi került 52 ezerbe még 1 szemét aki behuzott azt hiszem nem kell tovább auto,mert min1 milyen tipusu,évjáratu,akkor is szerelnem kell mert mind szar amugy kicsit hiányzol
pontossan!
nekünk is csak légkulcsal jött le az első most hogy cseréltük...má be voltam fosva hogy nem tudja kicserélni a szaki,de jött a jó öreg kompresszor meg a légkulcs....
Himizolit kérdezd, ő kacérkodik ilyenekkel közüllünk meg bontósjani, de az 100 éve nem járt erre.
Egyébként a motornak azért van két kereke, hogy azon guruljon nem? Ha azt akarták volna, hogy az emberek egy kerékkel használják akkor egy kerékkel gyártják le szerintem
Ezt pofázom egész tavaly óta
Csak mindeki kussol, mert biztos mindenkinek jómegy
Kb 2-szer annyit dolgozok mint tavaly előtt jó esetben ugyanannyi pénzért.
Azért a kis lánckerékhez nem árt egy légkulcs. Nekem targonca szervizben tudták csak leszedni. Kawa cég el se vállalta, hondásoknak bele tört a kulcsuk.
Csak nem a motorokhoz ...