Sziasztok!
Egy jóindulatú figyelmeztetés: még véletlenül se fizessen senki ezért a nem létező kipufogóért: http://www.kepesmotor.hu/onroa...
Egy rohadt tetves kis csaló köcsög hirdetése, aki már több embert átbaszott itt a sportmotoron (http://www.sportmotor.hu/motor...)!
igaz nem én találtam meg a gejzírt, de én ástam ki. a többiek a holnapra tartogatták volna fain sár szivattyúzással egybekötött lapátolást és iszappakolást!
igen én vok a csapat fényképésze.
miből? a szomszéd 35 körüli csákó ma mondta öcsémnek hogy van mikor épp jut vajas kenyérre! de hogy a friss ropogós 90 000-es gázszámlát mikor és miből fogja befizetni azt nem tudja. hja és dolgozik, asztalos!
ma fél hétig keccsoltunk egy KPE toldó idom eresztése miatt.
feleslegesen kiástak 3db bombatölcsért mikor tőlünk 4m-re szuttyogott a gyep a víztől, egy ásónyomon már állt a víz és lehetett fürödni ............-a sárral!
Pipike!
Nemtoom hogy a "B"kawa 1-be szúrva kerregteti-e az AC-t,én sose próbáltam annó,mert melegen is könnyen indult.Viszont abban van némi igazság hogy a karbis motorok nehezebben indulnak melegen,pont a leírt elpárolgás miatt.Ezt a Superbike magazin is megírta annó mikor összehasonlította az 1000-es sportgépeket amiben benne volt a 2003-as 9-es is
Mivel az összes többi/ismert a márkájuk /már injektoros volt,csak a 9-es kinlódott a melegen indulásnál
Viszont a "C"-s 1-be beszúrva gyujtáson szépen kerregteti az AC-t,és utána indul ahogy kell!Igy indítottam a téli pihi után,hogy ne gyilkoljam az akksit
Új bilstein van benne. A rugó puha és leül gázadásra a hátulja, eleve alacsonyan van még akkor is ha teljesen üres. Műszakin mérték a csillapítókat jó volt.
Szerinted miért szedtem szét te elmehetek?
Viszont elméletileg lenni kellett volna a szívósorban 4 pillangó szelepnek (2001-es) és ebben a helye sem volt meg.
Egy jóindulatú figyelmeztetés: még véletlenül se fizessen senki ezért a nem létező kipufogóért: http://www.kepesmotor.hu/onroa...
Egy rohadt tetves kis csaló köcsög hirdetése, aki már több embert átbaszott itt a sportmotoron (http://www.sportmotor.hu/motor...)!
amugy meg meg tudom jegyezni hogy ÓDI mivel 3
igen én vok a csapat fényképésze.
feleslegesen kiástak 3db bombatölcsért mikor tőlünk 4m-re szuttyogott a gyep a víztől, egy ásónyomon már állt a víz és lehetett fürödni ............-a sárral!
Nemtoom hogy a "B"kawa 1-be szúrva kerregteti-e az AC-t,én sose próbáltam annó,mert melegen is könnyen indult.Viszont abban van némi igazság hogy a karbis motorok nehezebben indulnak melegen,pont a leírt elpárolgás miatt.Ezt a Superbike magazin is megírta annó mikor összehasonlította az 1000-es sportgépeket amiben benne volt a 2003-as 9-es is
Mivel az összes többi/ismert a márkájuk /már injektoros volt,csak a 9-es kinlódott a melegen indulásnál
Viszont a "C"-s 1-be beszúrva gyujtáson szépen kerregteti az AC-t,és utána indul ahogy kell!Igy indítottam a téli pihi után,hogy ne gyilkoljam az akksit
Viszont elméletileg lenni kellett volna a szívósorban 4 pillangó szelepnek (2001-es) és ebben a helye sem volt meg.