Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

az biztos de valószinü ugy kellene kihozni a csehobol
Hát amit azért az audiért kaphattál azt az összeget szerintem egy alsó-középkategóriás kocsmahivatalba csak kommersz szeszből este nyolctól záróráig meginnám.
isis eladtam az audit,és holnap viszem a pénzt a volt gazdának,ugyhogy élvezem a pénz mennyiséget mert rég láttam enyi 1-be
Ménem aszó má? Tán nem állítottad át az órát, vagy panyola má eleve olyan messze van, hogy másik időzónába esik
Zsiguliba 70-es benzin,és 120-as levegő fuvoka kell
Nekem melegen mindég nehezen indult a lom
Hidegen küllőre
Sok sok nagyokos szerint az itteni bagázsból is számolatlanúl
azt állították amit én nem nagyon hiszek, de egy opciónak jó (ha kacagni akarsz )
Hogy meleg motornál megálláskor a ram air rendszeren keresztül elpárolog a karbiból a benzin (máhogy valamennyi) és ezért indul nehezen. Nos én a való életben sosem jöttem rá, hogy lehet az acét működésbe hozni motorindítás nélkül, pedig elméletileg egyesbe szúrva gyújtáson stoppal zárva kerregni kellett vóna az acénak. Ha ez igaz lett volna akkor melegen előszőr felhúzattam volna vele a bengát szintig De mivel szerintem ebből kb. semmi nem igaz, hát küszköddtem a melegen történő elindítással.
Szinkronizálás, üa szintbeállítás, szelepállítás, új gyertják után sem indult melegen sohsem rendesen. Bár nem tudom az mennyire befolyásolta, ami akkor derült ki amikor, donorrá vált, hogy a dínókittes fúvókákat és tűket csak fele formán tartalmazta a sor
neked kell tudnod mikor járt utoljára szervizbe.
akkor fasza! rájöttél magadtól is!
oké
Szia az úgy volt hogy mikor nem indult lekaptam a burkolatot róla és úgy indítottam és láttam hogy nem húz be akkor egy csavarhúzóval benyomtam mikor indítottam és egyből beröffent utána már jó volt egész nap
nem lehet a szelephézag véletlenül ? lehet el kéne már vinni szervízbe ?
sikerült megoldanom, leszűkítettem a nyílást, fasza lett...
nem mester
nem mester
a szekit már nem tudom letagadni.
te a ram air-es kawás vagy? talán sikerült be állítanod!
ha melegen nem indul akkor sok bengát adtál neki és nem tudja hová rakni.
üdv! szerintem méréssel ki lehet szűrni a hibát,egy egyszerű kis digitális műszer kell hozzá. ha indításkor- indítózáskor- nincs 12v a pumpa + szálán akkor benzinpumpa relé vagy elektronika. ha megkapja a +12v-ot akkor a pumpa reléje a hunyó. ha kézzel rá segítel és műxik akkor relé a hiba oka. lehet most már kapni hozzá, de előbb érdemes megnézni hogy a pumpa része működőképes-e! ha igen akkor csak relé. ha valami nem jó a pumpán akkor komplett csere.
sziasztok

szerintetek mi lehet a motor baja, ha egy picit már bemelegedett, leállítom, és utána nem akar beindulni.Ha egy picit hagyom hűlni akkor meg beindul ?Nah valakinek volt mát ilyen problémája ?Segítsetek már.
az RK-t, ha van választási lehetőséged, lehetőleg ne válaszd. D.I.D., vagy enuma. pl a tsubakiról konkrétan semmit nem hallottam pedig árusítják.
Remélem motorozással töltötted e jeles napot. .
kawások
Köszönöm!
Szevasztok Szeki mester makacskodik az ác pumpa, olyat csinál hogy nem húz be rajta az a relé, de ha segítek neki akkor beindul,lehet ezt valamivel orvosolni vagy kell egy másik? előre is kösz