ezt a fékplajos trükköt már mástól is halottam.......de az a baj hogy az csak ki pucol,nem javit,de vettem olyan pucolo olajat(nem fékolaj)egy próbát megér,egy olajcserével,ha nem lesz jó megy bassza az annyát had kótogjon
Nekem eddig fordítva volt. Akkor volt hangos -hidegen- amíg koszos volt. Szétszedés nélkül is meg lehet takarítani, csak fékolaj kell hozzá.
Ha van kompresszió akkor szard le, vagy öntsél az olajba finish-t vagy más olaj sűrítőt.
az a hejzet hogy rosszul nem tudod összerakni,ahogy Kékvér is monta-matrijoskababa-egyiket a másikba.......valószinü hogy szarok,mert melegen kezd el kótogni,mikor már higul az olaj,valószinüleg már nem volt jó a tömitetsége azért is lehetett beragadva,és hogy ki pucoltam,azt a kevés tömitő koksz is kipucoltam belőle
Bogyó tudok egy jó dízel BMW-t eladót. Vicc volt. Szerintem rosszul raktad össze, szedd szét megint, keress egy manualt hozzá.
Vagy pörgesd meg, vagy megjavul, vagy egyértelmű lesz a hibája
nekem is tetszik fighterként, de ezzel a ram air dolog miatt inkább vissza rakom a fejidomot, kap egy gyári lámpát vissza vágom a fejidomot és a plekót és tyuhééééj.!
én lezárnám azt a két nagy lukat a vázon ahol a ram air csövek jönnek ki, a karburátorokra csatlakozó kis csöveket nem vezetném ki előre csak felfelé fordítanám hogy a légszűrőház alatt maradjon, tudjon kiszellőzni. így ram air nélküli lenne a motor.
egy hónap csend következik
Ha van kompresszió akkor szard le, vagy öntsél az olajba finish-t vagy más olaj sűrítőt.
Jóóó ótóóó,széép óóótóóóóó!
megnézném
Vagy pörgesd meg, vagy megjavul, vagy egyértelmű lesz a hibája
az 500 as benzinnel.
250-nél szemben ülsz a tornádóval.