Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Lehet!
Ha az egyik féktárcsa üt egy picit, lehet javítani valahogy?
szeva, néztem a generátor kábeleit, már le van forrasztva, pont ahogy mondtad. Már alig várom az elektronikát hogy el tudjam kezdeni méregetni.
Én+ ennyivel indulok!
ma motoroltam 1 km-t
egy hónap csend következik
szport koci
ezt a fékplajos trükköt már mástól is halottam.......de az a baj hogy az csak ki pucol,nem javit,de vettem olyan pucolo olajat(nem fékolaj)egy próbát megér,egy olajcserével,ha nem lesz jó megy bassza az annyát had kótogjon
Nekem eddig fordítva volt. Akkor volt hangos -hidegen- amíg koszos volt. Szétszedés nélkül is meg lehet takarítani, csak fékolaj kell hozzá.
Ha van kompresszió akkor szard le, vagy öntsél az olajba finish-t vagy más olaj sűrítőt.

Jóóó ótóóó,széép óóótóóóóó!
nekem a 4.2 V8 volt amikor 150liter pilanatnyit irt
A pillanatnyi fogyasztásra értettem!260-nál!biztos nem annyit zabál mint egy 9-es
az a hejzet hogy rosszul nem tudod összerakni,ahogy Kékvér is monta-matrijoskababa-egyiket a másikba.......valószinü hogy szarok,mert melegen kezd el kótogni,mikor már higul az olaj,valószinüleg már nem volt jó a tömitetsége azért is lehetett beragadva,és hogy ki pucoltam,azt a kevés tömitő koksz is kipucoltam belőle
Nekünk 2,5-ös v6 volt óvatosban 6 literből kijött az átlag, 8 fölé nem tudtuk vinni, de 200 fölött sose mentünk vele.
Sajnos nem látszik a fogyasztás.....
megnézném
Bogyó tudok egy jó dízel BMW-t eladót. Vicc volt. Szerintem rosszul raktad össze, szedd szét megint, keress egy manualt hozzá.
Vagy pörgesd meg, vagy megjavul, vagy egyértelmű lesz a hibája
Sziasztok! Ha valaki tud 2006,2007 6r-et tegye meg hogy üzen! Köszönöm
1. üdv
Szeki,hogy boldogitsalak lesz az még hasszáz is literje
nebaszmá Pipi............nem veszi fel az olajat1 hétig?meg babusgatni? hogy?
nekem is tetszik fighterként, de ezzel a ram air dolog miatt inkább vissza rakom a fejidomot, kap egy gyári lámpát vissza vágom a fejidomot és a plekót és tyuhééééj.!

az 500 as benzinnel.
szemből fúj a szééééél? na?
250-nél szemben ülsz a tornádóval.
igen. keress vagy szmsz!
én lezárnám azt a két nagy lukat a vázon ahol a ram air csövek jönnek ki, a karburátorokra csatlakozó kis csöveket nem vezetném ki előre csak felfelé fordítanám hogy a légszűrőház alatt maradjon, tudjon kiszellőzni. így ram air nélküli lenne a motor.
B kawára összekötőcső rövid raptor dobbal eladó. alapjáraton csendes, fordulaton szép hangja van. acél dob.