nekem ami van rugó az 42.6-43.2 közöttiek a service limit 40.9. a kopó lamellák 3mm vastagok az enyém is a tied is. ha holnap lejössz mondjuk a 10-el akkor visszaadom és tedd vissza a tied.
Majd valamelyik este megnézem de nem bizti, hogy van csak rémlik...
De most lépek fürödni ( bár tudom, hogy nem néznétek ki belőlle, hogy szoktam ) aztá döglés...
Na császtok...
na az a jó ha van melód mert az enyim egyenlőre bevan halva de kiadás az van már hugyozni is kijárok a lépcsőre hogy spóroljak a budi vizzel kécskét én is ugy gondoltam hogy nem Zsuska mert még had tanuljon bár meg látjuk a vak is meg monta!Béla mostanában elvan tünve,mert nem nekem dolgozik ilyenkor nincs barátság
hát itvagy na az én gázom automatikus 2000felet kapcsol mint a cimbidé csak ez nem kapcsolt igy kikerült a luxusfosból!de mivel manapság ráérek meg annó tankoltam bele gázt,(70 literes)gondoltam megbütykölöm direkt kapcsolásura mint a régiek....és sikerült már csak 1 három állásu kapcsoló kell de ezen a kódus hejen nem lehet kapni benya...ures...gááááááázzzz nem spórolni akarok hanem keresni odaát 2000huf-ért tankolok 19litert akkor a 100liter benya tiszta!oda-vissza kel benyából nyolc liter az 2240huffgázból legyen tiz az kb 1100huff máris kerestem1120huff-ott csak azzal hogy jöttem -mentem
Itt vagyok csak mostanában összeszaladt a meló hál isten
Futtában elovastam az üzeneted, de ma még fingani se nagyon volt időm azért nem reagáltam (((Egyik boltól ki a másikba be, napi 5-600 km 25-30 bolt és még vásárolnak is már épp ideje vót a sz.r tél után )))és remélem nem is lesz a hónapban Megy a meló 1000-el...
Szerintem legközelebb kécskén találkozunk nálam, híjjad Bélát is legalább vezet ne kockáztass zsuskával tanulójogsival, mert ittasan már a többieknek se hiszem, hogy kedve lesz benneteket látogatni a kórházban
Na látom Bogyesz megoldódott a gázos dolog. Több féle létezik ezekből. A legjobbak, már tudják azt, hogy nem fogyasztanak többet gázból sem mint benzinből, de az tényleg horibilis ahhoz nagyon sokat kéne menni, hogy megtérűljön(és nem fúrógéppel ) Nekem valószínű úgyanolyan elsőgenerációs lovat-om lehetett mint most neked van, nekem 100 lityis tartály volt hozzá.
Az is 3 állású kapcsoló volt. tavasztól-őszig símán indult gázzal, át sem állítottam benzinre. De a hideg idő beáltával mindíg benzinen álltam le, hogy tele legyen a karcsi egyébként becumiztam a reggel indulást... Ahogy egy kicsit melegedett, már tettem is át a gázt... Nekem a fűtéscső átment(összeköttetésben volt a reduktorral közvetlen) Azt írtad, hogy nincs benne szűrő. Én meg azt mondom, hogy vegyél bele 550 ft-ért szerintem, mert meglepődnél néhány hónap alatt mennyi dzsuva lesze benne. Grafitporral telenyomja a szűrőt, már ha van benne ha nincs akkor a rendszer kapja meg az egészet. Még az is lehet, hogy valahol kallódik itt nállam is, bár nem biztos. én annak idején vettem mindíg 2-3-at, ha már szarűl ment akkor kicseréltem. Bár nagyon macerás volt, mert a jobb oldali üllés alatt volt az egész hóbelebanc, azt az oldali üllést, meg nem lehetett felemelni, csak lecsavarozni (10 csavar körbe ) Gyönge pontja volt még a membrán is, bár ahogy átszakad az rögtön kiderül
A haveromnak, még most is van egy gázos kütyü a hondájában, az meg autómaqtikusan benzinnel indít és úgy áll át gázra, ha ad neki egy nagyobb gázfröccsöt kb.2-3 ezres fordulat
Egyébként meg azt nem értem aki felsőkategóriás német luxusautó büszke tulajdonosa az miért akar spórolni a benzinen...
akkor az enyim a nem jó, pedig 35E km-s blokkból való, és a motorja robbant fel, nem a kuplung miatt állt meg és mivel menet közben pukkant el, a kuplungja jó kellett hogy legyen.
más megoldás kell
van aki segíteni,csak akar, van aki segít is
Főleg, hogy még nálam a váz.
Na haggyá máááá
Talán jövőre...
úgy néz ki jó lesz
és lássatok csodát!
egész éjszaka kinlódtam vele,de már kész csak finomitgatni kell
De most lépek fürödni ( bár tudom, hogy nem néznétek ki belőlle, hogy szoktam ) aztá döglés...
Na császtok...
Futtában elovastam az üzeneted, de ma még fingani se nagyon volt időm azért nem reagáltam (((Egyik boltól ki a másikba be, napi 5-600 km 25-30 bolt és még vásárolnak is már épp ideje vót a sz.r tél után )))és remélem nem is lesz a hónapban Megy a meló 1000-el...
Szerintem legközelebb kécskén találkozunk nálam, híjjad Bélát is legalább vezet ne kockáztass zsuskával tanulójogsival, mert ittasan már a többieknek se hiszem, hogy kedve lesz benneteket látogatni a kórházban
Az is 3 állású kapcsoló volt. tavasztól-őszig símán indult gázzal, át sem állítottam benzinre. De a hideg idő beáltával mindíg benzinen álltam le, hogy tele legyen a karcsi egyébként becumiztam a reggel indulást... Ahogy egy kicsit melegedett, már tettem is át a gázt... Nekem a fűtéscső átment(összeköttetésben volt a reduktorral közvetlen) Azt írtad, hogy nincs benne szűrő. Én meg azt mondom, hogy vegyél bele 550 ft-ért szerintem, mert meglepődnél néhány hónap alatt mennyi dzsuva lesze benne. Grafitporral telenyomja a szűrőt, már ha van benne ha nincs akkor a rendszer kapja meg az egészet. Még az is lehet, hogy valahol kallódik itt nállam is, bár nem biztos. én annak idején vettem mindíg 2-3-at, ha már szarűl ment akkor kicseréltem. Bár nagyon macerás volt, mert a jobb oldali üllés alatt volt az egész hóbelebanc, azt az oldali üllést, meg nem lehetett felemelni, csak lecsavarozni (10 csavar körbe ) Gyönge pontja volt még a membrán is, bár ahogy átszakad az rögtön kiderül
A haveromnak, még most is van egy gázos kütyü a hondájában, az meg autómaqtikusan benzinnel indít és úgy áll át gázra, ha ad neki egy nagyobb gázfröccsöt kb.2-3 ezres fordulat
Egyébként meg azt nem értem aki felsőkategóriás német luxusautó büszke tulajdonosa az miért akar spórolni a benzinen...