Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

na akkor az jö erre ma kibirta nálunk egész nap ugyhogy tudtam permetezni
pipifasz nekem meg ez na császtok
Aranybulla most pont ez jutott eszembe
na léptem császtok...
Bassza meg,itt már megint szakad ez a qrva eső!
engem sem szoktak keresni mégis irok irogatok
MIVAN MIVAN MIVAN?
itt voltam egész nap ,csak a kutya sem keresett,igy hát nem írtam ,az idomról tevét kérdezd.
Az lesz belőle az asztaloskodás mellet fagyós husi szállítás
akko szereljünk
Ez itt a szerelő totyik!

Nekem most minden fokozatban megcsúszik,ha eléri a fordulatszám azt a 8 - 9 ezret.

Bogyesz: attól nem kopik el hamarabb a lamella,hogy jobban össze vannak nyomva!Éppen ellenkezőleg,mivel nem csúsznak el egymáson olyan könnyen,így nem is kopnak.

Az erősebb rugók(+ az alátét) csak annyit tesz,hogy kicsit nehezebb lesz a kuplungkart behúzni.(Majd lesz tőle olyan alkarom,mint Popeye-nek!)
álmodban
Hi!
Előkerűté? Mi lett az idommal?
igen ,1esben is hiába öltem ,csak 5ben-6ban csúszott magas fordulton. .
5.-ben csuszott ez most komoly fődim
de ugy nem fog hamarabb elkopni
ahaa értem észrevetted hogy milyen szerelők lettünk panasz nemlehet a fórumra
a 10%kal erősebb ebc rugó az tényleg jó ,de alátét nem kell alá .nekem a gpz-n megoldotta a megcsúszást 5dikben.
ilyesztő 1 masina
Műszer van,csak nem bírtam már beindítani!
a lényeg hogy mérj rá multiméterrel (500hufff)járás közben,ha be indul hogy van e töltés 13,89765437kell lennie ha alacsonyabb kevés a töltés ha több az sem jó
A kuplungnál meg abban bízok,hogy csak a rugók(Lucas) gyengültek el,és annyival megúszom,hogy veszek az EBC-ből,ami olyan 10 %-kal erősebb,plusz teszek alá egy-egy alátétet,hogy nyomja össze nekem rendesen a lamellákat.
Tudod az a baj,hogy nagyon sok az erő a motorba,ezért csúszik meg a kuplung,de ezt Pipinek hiába is magyaráznám,úgysem értené meg!
ezt énis átéltem Pipi 1 szer vittem a vizsgabiztosnak vagy tiz láda megyet a piacru......ez volt a vizsgám...észre sem vettem mikor nyergessel jártam azis tudott meglepetést okozni pedig 1szerünek tünt de muszály vót megtanulni
Ááá,én nem így működök!
Én már holnap onnan egy másik akksival jövök el!
Pont akkor nem indult a múltkor,amikor hozzád mentem,aztán délután vettem az újat.
Van nekik polcon,adnak másikaz,ha az a rossz!
De lehet visszakérem a lóvét,és inkább veszek egy Bannert.
9363 akor milyen vasat érdemes venni ha a tied mint makulátlan gép elromlik nem olyan nagy problémák ezek mintha beált volna vagy hasonló sulyosabb problemák igaz rosszul esik mert mind ezt kicserélted ezek a mai kici kisz kinai akszik szartsem érnek,ugyhogy nyugi kicserélik,hb 1 hónap mulva mert most tőtögeték de nem lesz jó,aztán elküldik Pestre,de a héten már nem lessz futár ugyhogy jövőhét,Pesten lesz kb 2 hetet,onnan visszaküldik hogy jó,aztán ithol töltögetik,de mégsem jó ez megint 1 hét.....a lényeg hogy vegyél másikat
Én az E-t már Man-nal csináltam, de ugyanennek a zilnek a forgózsámolyosával... (mer a zilt elvitték valami erdészek, az helyett lett a MAN, de a rohadt pótkocsit nem vették meg hozzá)
Hát aki azzal tud tolatni az mindennel... rövid vonóháromszöges mezőgazdasági pót.
A konkurens iskolák meg tandemmal nyomták...
Azzal még anyám is betolatna akárhova...
Nálunk a gyakorlás annyi volt, hogy egyszer elmondták a pályát, de csak verbálisan, (mert maga az oktató a póttal egyenesen sem bírt tolatni) Mondjuk hozzáteszem egy forgózsámolynál nem is egyszerű) Na szóval elmondták a pályát, aztán amikor mentem önálóan gyakorolkni, mindig csak meg kellett csörgetni az oktatót, hogy megyek ki kerülni a zillel... A kulcs benne volt a feladatokat tudtam, már csak gyakorolni kellett. Én csak egyszer szakítottam le a kábelokat, amikor már nagyon túletettem a pótot.
Hát azon a nyáron vértizzadtam, hetekig jártam ki önállóan gyakorolni, mire végre sikerült minden feladatot hibátlanul megcsinálni...
Ehhez képest a vizsga annyi volt, hogy a levegő és a villanykábeleket szét kellett kötni, le kellett akasztani a pótot, majd fél métert előremenni, kiékelgetni szabályszerűen mindent, aztán visszatolatni visszaakasztani, visszakötögetni a pótot...
Ezért érdemes volt megtanulnom forgóval tolatgatni...