Nekem most minden fokozatban megcsúszik,ha eléri a fordulatszám azt a 8 - 9 ezret.
Bogyesz: attól nem kopik el hamarabb a lamella,hogy jobban össze vannak nyomva!Éppen ellenkezőleg,mivel nem csúsznak el egymáson olyan könnyen,így nem is kopnak.
Az erősebb rugók(+ az alátét) csak annyit tesz,hogy kicsit nehezebb lesz a kuplungkart behúzni.(Majd lesz tőle olyan alkarom,mint Popeye-nek!)
a lényeg hogy mérj rá multiméterrel (500hufff)járás közben,ha be indul hogy van e töltés 13,89765437kell lennie ha alacsonyabb kevés a töltés ha több az sem jó
A kuplungnál meg abban bízok,hogy csak a rugók(Lucas) gyengültek el,és annyival megúszom,hogy veszek az EBC-ből,ami olyan 10 %-kal erősebb,plusz teszek alá egy-egy alátétet,hogy nyomja össze nekem rendesen a lamellákat.
Tudod az a baj,hogy nagyon sok az erő a motorba,ezért csúszik meg a kuplung,de ezt Pipinek hiába is magyaráznám,úgysem értené meg!
ezt énis átéltem Pipi 1 szer vittem a vizsgabiztosnak vagy tiz láda megyet a piacru......ez volt a vizsgám...észre sem vettem mikor nyergessel jártam azis tudott meglepetést okozni pedig 1szerünek tünt de muszály vót megtanulni
Ááá,én nem így működök!
Én már holnap onnan egy másik akksival jövök el!
Pont akkor nem indult a múltkor,amikor hozzád mentem,aztán délután vettem az újat.
Van nekik polcon,adnak másikaz,ha az a rossz!
De lehet visszakérem a lóvét,és inkább veszek egy Bannert.
9363 akor milyen vasat érdemes venni ha a tied mint makulátlan gép elromlik nem olyan nagy problémák ezek mintha beált volna vagy hasonló sulyosabb problemák igaz rosszul esik mert mind ezt kicserélted ezek a mai kici kisz kinai akszik szartsem érnek,ugyhogy nyugi kicserélik,hb 1 hónap mulva mert most tőtögeték de nem lesz jó,aztán elküldik Pestre,de a héten már nem lessz futár ugyhogy jövőhét,Pesten lesz kb 2 hetet,onnan visszaküldik hogy jó,aztán ithol töltögetik,de mégsem jó ez megint 1 hét.....a lényeg hogy vegyél másikat
Én az E-t már Man-nal csináltam, de ugyanennek a zilnek a forgózsámolyosával... (mer a zilt elvitték valami erdészek, az helyett lett a MAN, de a rohadt pótkocsit nem vették meg hozzá)
Hát aki azzal tud tolatni az mindennel... rövid vonóháromszöges mezőgazdasági pót.
A konkurens iskolák meg tandemmal nyomták...
Azzal még anyám is betolatna akárhova...
Nálunk a gyakorlás annyi volt, hogy egyszer elmondták a pályát, de csak verbálisan, (mert maga az oktató a póttal egyenesen sem bírt tolatni) Mondjuk hozzáteszem egy forgózsámolynál nem is egyszerű) Na szóval elmondták a pályát, aztán amikor mentem önálóan gyakorolkni, mindig csak meg kellett csörgetni az oktatót, hogy megyek ki kerülni a zillel... A kulcs benne volt a feladatokat tudtam, már csak gyakorolni kellett. Én csak egyszer szakítottam le a kábelokat, amikor már nagyon túletettem a pótot.
Hát azon a nyáron vértizzadtam, hetekig jártam ki önállóan gyakorolni, mire végre sikerült minden feladatot hibátlanul megcsinálni...
Ehhez képest a vizsga annyi volt, hogy a levegő és a villanykábeleket szét kellett kötni, le kellett akasztani a pótot, majd fél métert előremenni, kiékelgetni szabályszerűen mindent, aztán visszatolatni visszaakasztani, visszakötögetni a pótot...
Ezért érdemes volt megtanulnom forgóval tolatgatni...
na léptem császtok...
Nekem most minden fokozatban megcsúszik,ha eléri a fordulatszám azt a 8 - 9 ezret.
Bogyesz: attól nem kopik el hamarabb a lamella,hogy jobban össze vannak nyomva!Éppen ellenkezőleg,mivel nem csúsznak el egymáson olyan könnyen,így nem is kopnak.
Az erősebb rugók(+ az alátét) csak annyit tesz,hogy kicsit nehezebb lesz a kuplungkart behúzni.(Majd lesz tőle olyan alkarom,mint Popeye-nek!)
Előkerűté?
Tudod az a baj,hogy nagyon sok az erő a motorba,ezért csúszik meg a kuplung,de ezt Pipinek hiába is magyaráznám,úgysem értené meg!
Én már holnap onnan egy másik akksival jövök el!
Pont akkor nem indult a múltkor,amikor hozzád mentem,aztán délután vettem az újat.
Van nekik polcon,adnak másikaz,ha az a rossz!
De lehet visszakérem a lóvét,és inkább veszek egy Bannert.
Hát aki azzal tud tolatni az mindennel...
A konkurens iskolák meg tandemmal nyomták...
Azzal még anyám is betolatna akárhova...
Nálunk a gyakorlás annyi volt, hogy egyszer elmondták a pályát, de csak verbálisan, (mert maga az oktató a póttal egyenesen sem bírt tolatni) Mondjuk hozzáteszem egy forgózsámolynál nem is egyszerű) Na szóval elmondták a pályát, aztán amikor mentem önálóan gyakorolkni, mindig csak meg kellett csörgetni az oktatót, hogy megyek ki kerülni a zillel...
Hát azon a nyáron vértizzadtam, hetekig jártam ki önállóan gyakorolni, mire végre sikerült minden feladatot hibátlanul megcsinálni...
Ehhez képest a vizsga annyi volt, hogy a levegő és a villanykábeleket szét kellett kötni, le kellett akasztani a pótot, majd fél métert előremenni, kiékelgetni szabályszerűen mindent, aztán visszatolatni visszaakasztani, visszakötögetni a pótot...
Ezért érdemes volt megtanulnom forgóval tolatgatni...