Elhiszem koyot
Unalmas lehetett csak benzinre költeni és semmi szerelgetés
Miért nem rontottál el rajta valamit direkt Legalább élmény lett volna helyrehozni...
Eztet te se gondolod komolyan ugye komám
Márminthogy a "B"-s a legmegbízhatóbb
Nekem volt,elég is volt belőle
Nem mondom hogy szar motor,de nem vennék mégegyszer.
Azt utálom nagyon,ha olyan valami romlik el,amire előtte költöttem,és ráadásul a jobb minőségű alkatrészt tettem bele előtte,hogy erre már egy ideig ne legyen gondom.
Most úgy tűnik,hogy ez az idő elég rövidre sikeredett!
9363 hát mivé lett az a makulátlan motor
Szerelgeted azt az istencsapását ahelyett, hogy motoroznál...
úgy emléxem nagyon ki voltál rá nyúlva milyen tökéletes a gép, persze itt a fórumon mindenki tudta, hogy, csak rövid idő kérdése mikor adja meg magát
Miért nem veszel egy megbízható b-set, azt kizárólag hobbycélokra kell szerelni, ha ahhoz van épp kedved...
Ha motorozni van kedved gyere le bátran az xm-el bármikor kölcsön adom neked az én megbízható bordó villámomat...
Na mondjuk meg is fox lepődni, hogy ezek így gyorsulnak...
Én pedig gondoztam is mindkét télen,mert ki volt véve belőle,meleg helyiségbe tároltam,havonta megtöltöttem csepptöltővel,valamint kb. havonta csaptam is vele egy-egy átmozgató karikát!
Persze most még holnap az is kiderülhet,hogy nem az akksi halt meg,hanem a töltésem.Bár erre látok kevesebb esélyt,mert a régi akksim utolsó napján reggel meg sem mozdította,aztán húsz perc töltés(csepptöltő) után indult,és aznap még simán indított párszor.Szerintem ha nem lenne töltésem,akkor ezt nem bírta volna ki azzzal a 20 perces töltéssel.Valamint az új akksit ma hiába töltöttem másfél óráig,nem vett fel magába annyit,hogy egyszer is megforgassa a motort.Ezért gondolom,hogy ez az akksi halott!
Ha szar az aksid,nem is lesz normális gyujtásod,csak 40-50 el fog prüszkölni a gép,aztán végleg behal.
Tapasztalat
Tavaly velem ezt végigcsinálta,bíztam benne hogy majd észheztér aztán toltam 5 km-t
Ha nincs megfelelő feszültsége,elveszi a gyujtást is.
Picit lógnak,de nem vészes.
Én is úgy gondolom,hogy ha melegebb időbe is ereszt,akkor újból belenézek,addig nem!
Akksi reggel kiderül,addig már nem találgatok.Ha be tudtam volna indítani,akkor már tudnám,hogy van-e töltésem,de így csak azt tudtam kimérni,hogy üzemen kívül nem vesz belőle semmi áramot,tehát nem azért merült le.
A kuplung most minden fokozatban megcsúszik 8 - 9 ezer környékén.Szét akartam ma szedni,de nem volt hajlandó elmenni a műhelyig ez a szar!
Kerek 100-at kötöttem rá hogy belekötés nélkül el tudjam adni
Unalmas lehetett csak benzinre költeni és semmi szerelgetés
Miért nem rontottál el rajta valamit direkt Legalább élmény lett volna helyrehozni...
Márminthogy a "B"-s a legmegbízhatóbb
Nekem volt,elég is volt belőle
Nem mondom hogy szar motor,de nem vennék mégegyszer.
Mert azokat egyszer eltolod a bontóig,és nincs rá több gondod!
Azt utálom nagyon,ha olyan valami romlik el,amire előtte költöttem,és ráadásul a jobb minőségű alkatrészt tettem bele előtte,hogy erre már egy ideig ne legyen gondom.
Most úgy tűnik,hogy ez az idő elég rövidre sikeredett!
Szerelgeted azt az istencsapását ahelyett, hogy motoroznál...
úgy emléxem nagyon ki voltál rá nyúlva milyen tökéletes a gép, persze itt a fórumon mindenki tudta, hogy, csak rövid idő kérdése mikor adja meg magát
Miért nem veszel egy megbízható b-set, azt kizárólag hobbycélokra kell szerelni, ha ahhoz van épp kedved...
Ha motorozni van kedved gyere le bátran az xm-el bármikor kölcsön adom neked az én megbízható bordó villámomat...
Na mondjuk meg is fox lepődni, hogy ezek így gyorsulnak...
Persze most még holnap az is kiderülhet,hogy nem az akksi halt meg,hanem a töltésem.Bár erre látok kevesebb esélyt,mert a régi akksim utolsó napján reggel meg sem mozdította,aztán húsz perc töltés(csepptöltő) után indult,és aznap még simán indított párszor.Szerintem ha nem lenne töltésem,akkor ezt nem bírta volna ki azzzal a 20 perces töltéssel.Valamint az új akksit ma hiába töltöttem másfél óráig,nem vett fel magába annyit,hogy egyszer is megforgassa a motort.Ezért gondolom,hogy ez az akksi halott!
Tapasztalat
Tavaly velem ezt végigcsinálta,bíztam benne hogy majd észheztér aztán toltam 5 km-t
Ha nincs megfelelő feszültsége,elveszi a gyujtást is.
Én is úgy gondolom,hogy ha melegebb időbe is ereszt,akkor újból belenézek,addig nem!
Akksi reggel kiderül,addig már nem találgatok.Ha be tudtam volna indítani,akkor már tudnám,hogy van-e töltésem,de így csak azt tudtam kimérni,hogy üzemen kívül nem vesz belőle semmi áramot,tehát nem azért merült le.
A kuplung most minden fokozatban megcsúszik 8 - 9 ezer környékén.Szét akartam ma szedni,de nem volt hajlandó elmenni a műhelyig ez a szar!