hum
9363 neked rávolt ragadva a csapágy........nekem egymásra fordult a hajtókarcsapágy a 2hetes 80ezer forintos köszörült főtengelyen és tökéletesen hézagolta a hajtókart melegen volt olajnyomás ...csak ugy kattogott mint a t4k!visszavittem és persze én voltam a hibás rossz bejáratás cimszóval inditáskor még a gézt sem merttem neki adni annyira vigyáztam rá!mint szétszedéskor kiderült egy másfajta csapágyat tettek bele,a két fülüt le flexelték 1 fülüre.......vettem inkább 1 bontottat az tökéletesnek bizonyult............ja és Nyiregyen csinálták
Nekem volt 4 ütemű wareszom, azon 4 dugattyús nyergek vannak gyárilag! (nem vicc) Olyan szar, hogy el se hiszed , én azon ezt a szétszedést összerakást polírozást karmantyú ki- be dolgokat kitanultam. De azzal bármit csináltál sose mozgott egyszerre semmi se
Nekem a 6-os lett hajtókarcsapágyas,én azzal még elé sokat motoroztam onnantól számolva,hogy valami halk kopogást hallottam.
Amikor szétszedtük a csapágy rá volt ragadva a főtengelyre!
Na jó, tehát fél liter vagy 0,25 . Veszek fél litert, azt kicserélem a hátulját is, azt úgyse cseréltem még. Az a tuti. Meg szerzek mellé 0,5 l páleszt azt meg megiszom közbe, oszt' akkor a motor is veszélyes lesz
9363 neked rávolt ragadva a csapágy........nekem egymásra fordult a hajtókarcsapágy a 2hetes 80ezer forintos köszörült főtengelyen és tökéletesen hézagolta a hajtókart melegen volt olajnyomás ...csak ugy kattogott mint a t4k!visszavittem és persze én voltam a hibás rossz bejáratás cimszóval inditáskor még a gézt sem merttem neki adni annyira vigyáztam rá!mint szétszedéskor kiderült egy másfajta csapágyat tettek bele,a két fülüt le flexelték 1 fülüre.......vettem inkább 1 bontottat az tökéletesnek bizonyult............ja és Nyiregyen csinálták
Eras előről, hátulról, decik, literek Egyre izgalmasabb a téma...
A kocsikba kell 0.5 L!
Amikor szétszedtük a csapágy rá volt ragadva a főtengelyre!
+ami a nyergekben maradt.De 2.5 dl biztos nincs benne.