Akkor már csak szekinek egyet kell értenije veled, vagy hátha van még hozzáfűzni valója.
A pillangószelep tengely kopást, hogy lehet megállapítani?
Mert gondolom nem a tank színéről...
Ha kopott a pillangó szelep tengelye falsot fog szívni, a barnás füstről fel fogod ismerni.
Ha a szelepekkel gond van jóval gyengébb a motor, persze csak ha van összehasonlítási alapod.
A kapitány 35 éves
A pillangó szelep kopása, a karbiszinkront, és fordulat ejtést befolyásolja, nem egyenletes alapjárat.
A szelepek becsiszolása nem törvényszerű, ha a motor hibátlanul teszi a dolgát. A szelephézag állítás inkább szükséges, a szelepek beégése, kompresszió vesztést okoz. A szívószelep pedig vissza dolgozik a karburátorba.
A generátor esetében, a lánc hajtja a generátort, a lánc olajban fut, erőt nem sokat közvetít, kuplung lamella cserénél elég ránézni, milyen az állapota.
Mivel a kapitány én vagyok az életem tengerén, ezért a kapitány 40 éves.
Figyelj,szerintem elég,ha egy kérdést teszel fel a motoroddal kapcsolatban,de azt az illetékes személynek,gondolok itt a fémfelvásárlóra!
Az pedig így szól:-Mennyi az alu felvásárlási ára kilónként?
Hát nem is tudom 9363 Gondolom Szőllővel már odáig bepálinkáztak aztán ráalkudtak a futóra a motor meg pont rajta vót, azt gondóta a gazda ha eltakarítják a háztú, legalább nem kell lombtalanításig várni...
Szeki! Böngésztem itt írásaidat, na szóval kezdjük:
Tehát írtál itt ilyet, hogy karburátor pillangó szelep tengely
Miben befolyásolja lényegesen a motorműködést és használatot ha el
van kopva (mert mondtak olyat, hogy az enyém lehet elvan ) Szóval fejtsd már ki bővebben, hogy a hülyék is értsék, mert itt van belőllük bőven mint köztudott...
Na ennyivel nem úszod meg. tehát az én motoromba van 60 ezer, ha mondjuk nem volt soha becsiszolva a szelep (tehát gondolom átenged) akkor az motorműködés közben milyen hátrányos hatást fejt ki?
Akkor nem utolsó sorban generátor lánc (speciel fingom se volt, hogy van ilyen ) nos ha az enyémbe mondjuk nem volt cserélve, ezáltal széjjel van nyúlva az adhat-e kopogó hangot? Illetve milyen hátrányos befolyással bír a motor működésére.
És utolsó mentő kérdésem: Hány éves a kapitány...
Na kéretik 4-ből legalább 3-ra értékelhető szakszavaktól mentes választ adni, ha a mentő kérdést nem tudod de a többi jó akkor átmentél... Van rá 10 perced Óra indul, most
na ugyan ilyen van a cimbinek Jimy amit meséltem.jó párszor motoroltam vele nagyon kényelmes,futómüve lágy,bár ez beálitás függő!tökéletes turamotor kevés fogyasztással!a 200-at hamar eléri bár a felé már nehézkesen megy a cimbim mindig két személyel turázgat vele nem is nagyon hajtya én mentem vele 200 fölött,meg is jegyezte hogy ő még sosem ment vele enyit de legalább tudja hogy enyit is megy inkább turás a srác van mág neki oldalkocsis ural meg valami kewéa csopper
Akkor már csak szekinek egyet kell értenije veled, vagy hátha van még hozzáfűzni valója.
A pillangószelep tengely kopást, hogy lehet megállapítani?
Mert gondolom nem a tank színéről...
Ha a szelepekkel gond van jóval gyengébb a motor, persze csak ha van összehasonlítási alapod.
A kapitány 35 éves
Akkor már egy kiló kenyeret sem tudsz hazavinni belőle cserébe!
A szelepek becsiszolása nem törvényszerű, ha a motor hibátlanul teszi a dolgát. A szelephézag állítás inkább szükséges, a szelepek beégése, kompresszió vesztést okoz. A szívószelep pedig vissza dolgozik a karburátorba.
A generátor esetében, a lánc hajtja a generátort, a lánc olajban fut, erőt nem sokat közvetít, kuplung lamella cserénél elég ránézni, milyen az állapota.
Mivel a kapitány én vagyok az életem tengerén, ezért a kapitány 40 éves.
ZX9 férfimunka!
Inkább küldd el valakivel,ne te vidd!
Ez egy sárnehéz motor, nem túl erős blokkal, amivel szépen lehet egyenesen menni
Válságban egy nem keresett motorért ennyit adni pénzkidobás volt.
Az pedig így szól:-Mennyi az alu felvásárlási ára kilónként?
Én csak egy futót látok!
Tehát írtál itt ilyet, hogy karburátor pillangó szelep tengely
Miben befolyásolja lényegesen a motorműködést és használatot ha el
van kopva (mert mondtak olyat, hogy az enyém lehet elvan ) Szóval fejtsd már ki bővebben, hogy a hülyék is értsék, mert itt van belőllük bőven mint köztudott...
Na ennyivel nem úszod meg. tehát az én motoromba van 60 ezer, ha mondjuk nem volt soha becsiszolva a szelep (tehát gondolom átenged) akkor az motorműködés közben milyen hátrányos hatást fejt ki?
Akkor nem utolsó sorban generátor lánc (speciel fingom se volt, hogy van ilyen ) nos ha az enyémbe mondjuk nem volt cserélve, ezáltal széjjel van nyúlva az adhat-e kopogó hangot? Illetve milyen hátrányos befolyással bír a motor működésére.
És utolsó mentő kérdésem: Hány éves a kapitány...
Na kéretik 4-ből legalább 3-ra értékelhető szakszavaktól mentes választ adni, ha a mentő kérdést nem tudod de a többi jó akkor átmentél... Van rá 10 perced Óra indul, most