Kormanycsapagyat cserelek, szet is szedtem mar mindent, csak az also csapagy ra van gyogyulva a csore.
Tud valaki egy modszert, amivel le tudom huzni?
+ meg egy kerdes: A csapagyak vazba berakando reszet hogy kell betenni a helyukre?
Nezem a Service maula, de ezekre nem ternek ki kulon
Jaj de jo, bocsi a csuszasert, kicsit el voltam havazva a het elejen.
Persze barmit be tudok elvileg szerezni. csak mindig turelem kell az ilyesmihez
vettem most pl magamnak ujabb full matricaszettet (most lettek keszen az idomjaim ujra)
hetvegen lehet en is szerelgetek kicsit
Neked volt a hetesedben komolyabb faragás? Egy síktolattyús 7RR karbi nem ártana, de a régi 9R-nek is rámegy a karbija, aminek 40 vagy 41-es torka van. Az enyém most kapott egy titán rendszert, rá van karburálva /sima cvkd/
meg el van fokolva a gyújtásrotor. Meséltek itt nekem még valami cseh gyártmányú programozható gyújtásról, meg muzzy tengelyekről, de azért ennyire nem biztos hogy bele akarok merülni.
Az az alul erősnek vélt 1400-es jó 15-25% (nem emlékszem+lusta is vagyok megkeresni) hozzáadható (gyárilag fojtott) teljesítménnyel rendelkezik.
A könnyűség igen, szerintem is van vele gond, tegnap az orrnehézre konfigurált R1-em egy határozott lejtőn is igen elkönnyítette az első kereket. Mondjuk ezen virult a fejem, mert egyrészt a computer nem rendelkezik saját pillangószelep-sorral (elvettem a játékát), másrészt meg fabrikáltattam bele szívótölcsér-sort, ami odabasz (pedig elcsesztem a hosszt szerintem). Na, nem mintha ez a kontrollálhatóságnak jót tett volna, de a hülyebiztos jelző helyett az idegbeteg állat illik rá jobban. Végre még nem próbáltam, elvileg ott gyengébbnek kell lennie a tölcsérek miatt, meg tizedrangú dolog.
Ezt csak azért írtam, mert tuti, hogy a kawáknál se problémás a pillangószelepek csak csuklótól való mozgatásának elérése. Egyébként nem hülyebiztosabb pl. az r1 gyári felállás mint a 7R cv karburátotokkal, ugyanis azok se reagálnak valami hűdegyorsan, mert a vákuumnak előbb fel kell szippantania a tolattyúkat, tehát ott is hiába reccsentesz oda a pillangóknak.
Én nyáron végigpróbáltam az összes új Kawát, egyetlen egyet találtam amire elcserélném a 7r-t, az is a ZZR1400. Se a 10-esre a 6-osra főleg nem. Ezek az új gépek túl könnyűek, meg annyira hülyebiztosak, hogy hiába adom rá a teljes gázt, majd a computer eldönti hogyan nyitja a pillangószelepet. A nagy ZZR-ben azért már akad erő alul is, sőt még az elejét is szippantja
Nagyon jó kis motor az, csak a sok okostóni annyit tud, hogy az új a jó, meg ez 120 lóerő \'főtengelyen\' az meg 180 (ezres), úgyhogy olyat kell venni és elég sokan az okostónik vazallus követői. (Közben meg az a másfélszeres teljesítmény nem érződik, tehát átülve biztos nem lassított felvétel a 7-es se (majd kipróbálom allveerét), holott papíron nem is másfélszeres az újak -40-50 kg-ja miatt.)
Kormanycsapagyat cserelek, szet is szedtem mar mindent, csak az also csapagy ra van gyogyulva a csore.
Tud valaki egy modszert, amivel le tudom huzni?
+ meg egy kerdes: A csapagyak vazba berakando reszet hogy kell betenni a helyukre?
Nezem a Service maula, de ezekre nem ternek ki kulon
Koszi elore is
Janav