A tőcsavar módszer nem jött be, de végul csak a helyére kerültek a dolgok.
azéert ha valaki 5-6000-ert kicserelte volna igy utólag eszembe se jutna a kormánycsapagy csere
Szuper, a második ábraval hasznos lesz, de elobb a cseszeket probalom beszoritani a vazba.
Szereztem egy hosszu tőcsavart, meg alatéteket, ami pont akkora mint a csésze. nem egy könyű játék, mert mindíg ferdén akar menni a csésze.
Itten. Az egyik kiütős, a másik hidegvágós.
Angol, ha nem megy:
c. tegyél új gumitömítést és csapágycsészét
FIGYELEM: ha nem megfelelően kerül behelyezésre a csésze, megsérülhet a kormányfej-cső (a tulajdonképpeni tengely).
Megjegyz.:
•Mindig csészével együtt cseréld a csapágyakat.
•Amikor csak szétszeded a kormányfejet, cseréld a gumitömítést.
Egyéb: lítium(-szappan) alapú zsírt ajánlott használni.
Nincs manual "kéznél", de van benne egy kép, amin fentről bedugnak -az ábrán- egy pontozóhoz hasonló ütőszerszámot és azzal ütik ki a csapágy tányérját. Izé, r1 manualom van, abban dettó ez, kikeresem, oszt belököm a képet.
en is neztem, de errol nem irnak semmit, csak azt hogy huzd le.
szereloktol ket tanacsot kaptam most, vagy flexel gyengitsem el, vagy hidegvagoval probaljam megmozditani
Az enyémen ami komoly volt, az egy kónuszos versenyrendszer, plusz karburátorkit. A porlasztónál egyébként nem a méret a lényeg, valószínűtlen, hogy a nagy karbi légszállítási képességeit ki tudja aknázni a motor, plusz ha túl nagy ott a lehetséges keresztmetszet a szívótorokhoz képest, akkor egyenesen rontani fog (lassabb áramlási sebesség-kisebb hengertöltet).
A love meg mar tegnap itt volt, koszi