Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem kerdeztem, de hat ez a kawa kereskedes, szerintem feliratos, rendeltem is egyet en is
A love meg mar tegnap itt volt, koszi
Ja igen megkaptad a pénzt?
Ez is utánn gyártott vagy ez kawás?
ne kuzdjunk vele, most kerdeztem a Nemes utcat, 2300Ft es elvileg raktaron is van
A francba pedig tök jó lenne igy ilyen kulcs.Gondolom a kereskedésben meg olyan árat mondanak rá hogy inkább nem kérem !
Én láttam íbéjen tök ugyanolyan forma kulcsot mint a gyári, de az sem kawa feliratos.
szerintem nincs, de ezen kivul mast sajnos nem lattam mar regebben sem.

Marad a markakereskedes, ha feliratosat szeretnel
Ezen rajta van a kawa felirat?
Hello

Bulgaroktol lehet szerezni, 2000Ft es igy nez ki:
Szeva Janav!
Nézd már meg légyszíves h mennyi lenne 1 kawa nyers kulcs?
A tőcsavar módszer nem jött be, de végul csak a helyére kerültek a dolgok.
azéert ha valaki 5-6000-ert kicserelte volna igy utólag eszembe se jutna a kormánycsapagy csere
Szuper, a második ábraval hasznos lesz, de elobb a cseszeket probalom beszoritani a vazba.
Szereztem egy hosszu tőcsavart, meg alatéteket, ami pont akkora mint a csésze. nem egy könyű játék, mert mindíg ferdén akar menni a csésze.
Késő.
A "floor chisel" meg valami laposvéső, google képkeresőbe írva látod, de gondolom ha nem pont ilyened van, nem szaladsz miatta boltba..
Itten. Az egyik kiütős, a másik hidegvágós.
Angol, ha nem megy:
c. tegyél új gumitömítést és csapágycsészét
FIGYELEM: ha nem megfelelően kerül behelyezésre a csésze, megsérülhet a kormányfej-cső (a tulajdonképpeni tengely).
Megjegyz.:
•Mindig csészével együtt cseréld a csapágyakat.
•Amikor csak szétszeded a kormányfejet, cseréld a gumitömítést.

Egyéb: lítium(-szappan) alapú zsírt ajánlott használni.
Hagyjad, a perselyt mar kiutottem, rajottem arra is, hogy teszem be az ujtat

Akormanyrudon a csapagy masik resze a gond, raszorult a also villahid felett a csore
Nincs manual "kéznél", de van benne egy kép, amin fentről bedugnak -az ábrán- egy pontozóhoz hasonló ütőszerszámot és azzal ütik ki a csapágy tányérját. Izé, r1 manualom van, abban dettó ez, kikeresem, oszt belököm a képet.
Nincs valakinek elado jobbos elso labtartokonzolja esetleg?

sajnos az enyeben elfordult a labtarto es ledaralta a nut-ot benne, ha valakinek kell barkacsolni akkor szoljon
en is neztem, de errol nem irnak semmit, csak azt hogy huzd le.
szereloktol ket tanacsot kaptam most, vagy flexel gyengitsem el, vagy hidegvagoval probaljam megmozditani
ez a suto dolog nem igazan tetszik, nincs meg egy porfogom, es az muanyagbol van.
Megaztan rohadt budos az egett muanyag
Ha ráér ma, meg van is manual itt a gépemen, akkor megnézem.
Az enyémen ami komoly volt, az egy kónuszos versenyrendszer, plusz karburátorkit. A porlasztónál egyébként nem a méret a lényeg, valószínűtlen, hogy a nagy karbi légszállítási képességeit ki tudja aknázni a motor, plusz ha túl nagy ott a lehetséges keresztmetszet a szívótorokhoz képest, akkor egyenesen rontani fog (lassabb áramlási sebesség-kisebb hengertöltet).
Ja, dobd be a sütőbe. Kellemes égett zsír szag lesz
melegítés ha máshogy nem jön le
Na megis megtalaltam, hogy kell belerakni a kosarakat, mar csak a csapagy leszedese a kerdes