Na mivan?Okosodtál? Figyu már Leslie egyszerű megoldásokat adj Zolinak mert nekem kell majd csinálnom a vasat! /Mert ugye...........Zoli.!......mióta mentél R1.el azóta gyenge a7es! Na o.k nem cseszegetlek! Inkább gondolkozz hogy fogod az alu v karbon tankra rátenni a mágneses tanktatyót! Csak már hogy belepofázzak.........TUDOD!?!
Piller Jani Fehérváron, nagy Kawa máger . Neki anno volt H-s ZXR-e, azon is eljátszott pár dolgot. Elrakott előgyújtás, zzr1100 karbisor, aztán a 98-99-es 900RR-eket ette vele. 10-ből 10-szer odakúrta az akra rendszeres, hengerfejből lesíkolt, dynojetes leáttételezett, elrakott tuninggyújtásos RR-t.
Szerintem a gyárinál egyel kisebb előre már megoldás. Kicsit többet forog, de 6-ban jobban le tud forogni. Elvileg még hátul dobsz 2-3-al nagyobbat, 6ban beleforog a pirosba. Én 290-et mentem óra szerint az enyémmel, gyári áttétellel. Nekem a gyújtásrotorom van elrakva, de nem én csináltam. Gyári légszűrő, gyári fúvókákkal, egy nyitott kémény van csak. Most gyári van rajta, valóban súlyos darab . Gondolkozok én is egyel kisebb elsőn, biztos fürgébbé teszi, de nekem gyárival is bejön, főleg mert kevesebbet forog.
Szia,
(A hozzáértés erős túlzás szerintem.) (Nemcsak) A 7-es elég sok módon izmosítható, kezdve a kit vezérműtengelyektől, az előgyújtást fokozó tárcsán, versenykarburátorokon, nagyobb sűrítésű dugattyúkon (11/11,5:1-hez a hetes szemben a mai 12-13 körüliekkel szemben, az ok pedig a 91-es benzin,ami ma már amúgy se kapható), szívócső átalakításon, hosszabb löketű kawa főtengely alkalmazásán át a túlméretes dugattyúkig... De ott van a kérdés, mi a jobb, több ló azért, hogy legyen miből veszteni, vagy a meglévőkre jutó pl. súlyveszteség lefaragása? Ez esetben olcsó alternatíva lehet egy szett újabb 6-10R felni (drágább alternatíva a kovácsolt alu/magnézium, esetleg karbon), könnyebb idomok, full kipuff (de az már lesz ugye), alu vagy karbon tank (de ezen az utas nem jó, ha kézenáll), egyedi alukonzolok az acélok helyére..
Az előgyújtás relatíve olcsó módosítás (állítható tárcsával lehet nyerni pár pacit a tankolt benzin oktánszámában rejlő lehetőség kiaknázásával), a többi zsebbenyúlós, ill. szétszedős.
Egyébként nem egy lomha motor a 7-es, az újabbak inkább a súlyuk okán 'jobbak' mint erőre. Barátom elsőként elcserélte a frissen vett 7-esről a nyitott dobot gyárira valakivel. Aztán úgy érezte, valami szar a motoron, mert zökkenőkön kicsit beinog a hátulja. No, ennyi anyag van a gyári dobban.. Az ilyenek könnyebbre váltása lenne a célom első körben.
Hali.Úgy látom hogy te értessz a 7-es hez.Tanácsot szeretnék kérni tőled.Jövő hónapba veszek a vasra egy akra rendszert és majd ezek után egy karburátor kittet.Sport légszűrőm már van az nem kell.Te mit ajánlassz még ahhoz hogy menesebb legyen a gép?
A motorért 600000-ft szeretnék.Friss a műszakija,újak a gumik a fékbetétek a lánc+lánckerék,olajat pedig 2500km múlva kell cserélni.A motor teljesen kölcségmentes csak rá kell ülni és hajtani.
En annyit tennek hozza a papirozashoz, hogy a szarmazas igazolasom tobb mint 2 honapja erkezik mar
(igaz az angoloktol) lehet hogy peches vagyok vagymi de mar nem is idegeskedek rajta
Papírozás nyilván idővel jár, meg nem kevés pénzzel. Nekem egy hónap volt, de mázlim volt, mert ismerős volt kpm-nél, aki egyből adott vizsgaidőpontot. Mostanában úgy tudom gyorsabb, mivel az egyedi műszakit csinálják már csak szinte a kpm-nél, max egy hét mire kapsz időpontot. Okmányirodában megfordulsz párszor, meg egyszer a vámon. Igazából ami idő, az a várakozás a származásellenőrzésre, kb 2-3 hét. Addig intézheted a többi ügyet, biztosítás eredetvizsga, műszaki. Bár célszerű a származási papírt először megvárni, mert ha lopott véletlen akkor buktad a partit. De erre nem hallottam még precedenst. Pénzben nekem 130-140 között állt meg, ebből 60 volt a reg, 70-77 a rendszám, műszaki, eredetvizsga, biztosítás, szóval a forgalombahelyezés. Egy régebbi zxr-nél a reg max 20-30 eft. olyan 90-ből be is papírozod. Megéri a fáradságot, időt. Nem utolsó sorban a kinti gépek jobban egyben vannak. Sajnos láttam saját szememmel, hogy ritka a megkímélt zxr, ami meg tényleg az itthon, annak megkérik az árát. Egy régi J-s-ért elkérnek 7 kiló fölött, ami olyan. Nagyon meg kell nézni, mit veszel.
F2Tom!
Még anyit szeretnék hogy a papirozás mivel jár? Menny idő? Néztem grandemoton most zx7r-t de nekem sok az ára. Most sincs anyi pénzem és ha lesz is akkor a rendszám már nem férne bele . ezért akarok zxr-t mert az hamarabb elérhető számomra.
Hali! Nem számítok én Z750re :) RS-em volt az is elég kényelmetlen volt! Az a gond hogy nem tudom milyen árba árulod, igy nem tom elég e rá a pénzem! Nem akarok én 300al csapatni, csak legyen egy mocim ami nem hagy ott sehol és néha lehesen azé tekerni neki :) E-mailom az adatlapon ha az ár nem publikus mások számára.
A tulajdonomban van egy ZXR750 amiről igazából rosszat nem tudok mondani. Jelenleg eladó sorban van ha érdekel.A fogyasztása 6.5 ha finoman használod,de ha fened neki rendesen elmegy 10 literig is.a gép nagyon stabil a súlya miatt,túrázgatni is lehet vele de ne számits egy z750 kényelmére!Eléggé megbizható darab,az alkatrészeket nem fogyasztja.Szerintem az erejével nincs gond,bár nem a legújabb konstrukció.Ha kell 250-l ő is tud menni.Ha kíváncsi vagy rá telefonon utolérsz:06-30/631-6638.
http://motocollector.c8.hu/
Itt találsz pár gépet. Én Grandemoton vettem, én papíroztam be. Törésmentes volt, sosem csúszott, annyi hogy eldőlt balra az előző tulajnál, de azóta már nálam is.
illetve van meg a 9R blokk, de az utcara nem annyira megoldhato...
(A hozzáértés erős túlzás szerintem.) (Nemcsak) A 7-es elég sok módon izmosítható, kezdve a kit vezérműtengelyektől, az előgyújtást fokozó tárcsán, versenykarburátorokon, nagyobb sűrítésű dugattyúkon (11/11,5:1-hez a hetes szemben a mai 12-13 körüliekkel szemben, az ok pedig a 91-es benzin,ami ma már amúgy se kapható), szívócső átalakításon, hosszabb löketű kawa főtengely alkalmazásán át a túlméretes dugattyúkig... De ott van a kérdés, mi a jobb, több ló azért, hogy legyen miből veszteni, vagy a meglévőkre jutó pl. súlyveszteség lefaragása? Ez esetben olcsó alternatíva lehet egy szett újabb 6-10R felni (drágább alternatíva a kovácsolt alu/magnézium, esetleg karbon), könnyebb idomok, full kipuff (de az már lesz ugye), alu vagy karbon tank (de ezen az utas nem jó, ha kézenáll), egyedi alukonzolok az acélok helyére..
Az előgyújtás relatíve olcsó módosítás (állítható tárcsával lehet nyerni pár pacit a tankolt benzin oktánszámában rejlő lehetőség kiaknázásával), a többi zsebbenyúlós, ill. szétszedős.
Egyébként nem egy lomha motor a 7-es, az újabbak inkább a súlyuk okán 'jobbak' mint erőre. Barátom elsőként elcserélte a frissen vett 7-esről a nyitott dobot gyárira valakivel. Aztán úgy érezte, valami szar a motoron, mert zökkenőkön kicsit beinog a hátulja. No, ennyi anyag van a gyári dobban.. Az ilyenek könnyebbre váltása lenne a célom első körben.
(igaz az angoloktol) lehet hogy peches vagyok vagymi de mar nem is idegeskedek rajta
Még anyit szeretnék hogy a papirozás mivel jár? Menny idő? Néztem grandemoton most zx7r-t de nekem sok az ára. Most sincs anyi pénzem és ha lesz is akkor a rendszám már nem férne bele . ezért akarok zxr-t mert az hamarabb elérhető számomra.
Itt találsz pár gépet. Én Grandemoton vettem, én papíroztam be. Törésmentes volt, sosem csúszott, annyi hogy eldőlt balra az előző tulajnál, de azóta már nálam is.