Vagyis fékkar! Ami azóta is kitünően működik! 27-én Lesz Berénybe a SZTRÍTFÁJTERSÓ!..............Milyen áldozatot hozok érted!.............Mert ugyanis nem fogom látni mer" 27-e! Érted Zolikám 27!
Hali.Az tulzás hogy ismerem Ubit de beszéltünk már egy párszor mikor a cimborámnak kellett az r1-hez fék vagy kuplung kar.Meg nekem kellet volna egy két alkatrész a kawához és ő is a Piller urat ajánlotta.Ja és köszönöm a tel számokat.
Ismered az Ubult? Ő is a spanom.06204867222, 06203426260, valamelyiken a kettő közül eléred. Ez a csúszókuplung dolog csak mostanában felkapott, mai gépeken reklámozzák nagyon hogy van rajtuk, de annak idején majdnem minden második motoron volt...akkoriban ez normális volt, aztán lespórolták róluk. Nem anti hopping volt a neve, hanem slip clutch, a kawánál KBATL-Kawasaki Back Torque Limiter.
Aha értem.A légszűrő már megvan,a cső meglesz szeptember végén,akkor már csak az előgyújtást kellene valakivel megcsináltatni.Én nem vagyok tőzsgyökeres fehérvári igy nem tudom hogy ki az a Piller Jani,bár már hallottam róla,mégpedig a volt yamaha szalonban dolgozó "Ubi"-tól.Ő is azt mondta hogy nagy kawa fan,csak már a tel számát nem tudom pedig az megvolt!
A cső+légszűrő+előgyújtás épp elég erre a gépre (ár/érték). Az összes többi módosítás elég drága ahhoz képest, hogy mennyibe kerül a továbblépés egy nagyobb motorra.
De ha valakit nem zavar ki mit gondol (főleg, ha nincs igaza a másiknak, mint pl okostóni anno az R1 fórumban magyarázta, hogy a kawának nincs olyan csúszókuplungja mint a 2006 v. 2007-es R1-nek (merugye a 2005-ösnek semmilyen sincs).. holott van, éppenséggel 1989(!) óta minden 750-esen, csak nem úgy vannak a tárcsák alapból, hogy nyilvánvaló legyen..), se az, hogy a típus vele öregedjen meg, akkor szánhat az egyediségre, meg a keréken előcsalható 130-150 lóra, ami azért tudhat csodákat tenni...
Én imádom így is a 7-est ahogy most van csak gondoltam egy kicsit "tuningolom".Amúgy ez nekem az álommotort jelképezi.Csak rá kell nézni erre a gyönyörű kis "hörcsögre". Jó éjszakát mindenkinek.
Hát, olyan megoldás nem lesz, ami nem jár komoly munkával, ha köbcentit kell pótolni..
(Egyébként ugye az R1 se nagy durr egyenesben, egy idő után az se úgy gyorsul ahogy szeretné az ember, nem tudom észrevetted-e.. )
A hetesnek a futóműve jó, ha a végsebesség számít, akkor egy 12R-t kellett volna vennie, nem jelentene gondot az R1... Tessék kanyargós úton menni, ott nem lesz ilyen problem, sőt, az erősebb motor plusz figyelmet igényel, míg a 7-es csinálja amit kell. Most vettem egy keményebb rugót ill. másik rugóstagot az R1-be, hogy majd egyszer végre azt a hatást megközelítsem/elérjem amit a 7R-nél. Emellett a 7R alapból állítható magasságú elöl-hátul, az R1-hez meg kénytelen leszek fabrikálni, hogy hátul emelhessek (most a villa van feljebb csúsztatva). A 9R blokk jó ötlet, nem hinném, hogy a vizsgán kívül érdekelne valakit a motorszám, tehát akár közúton is lehetne használni azzal.
Hozol magaddal egy szalagkorlátot? Szalagkorlát nélkül nem lépek fel...
De ha valakit nem zavar ki mit gondol (főleg, ha nincs igaza a másiknak, mint pl okostóni anno az R1 fórumban magyarázta, hogy a kawának nincs olyan csúszókuplungja mint a 2006 v. 2007-es R1-nek (merugye a 2005-ösnek semmilyen sincs).. holott van, éppenséggel 1989(!) óta minden 750-esen, csak nem úgy vannak a tárcsák alapból, hogy nyilvánvaló legyen..), se az, hogy a típus vele öregedjen meg, akkor szánhat az egyediségre, meg a keréken előcsalható 130-150 lóra, ami azért tudhat csodákat tenni...
http://homepage.ntlworld.com/w...
(Egyébként ugye az R1 se nagy durr egyenesben, egy idő után az se úgy gyorsul ahogy szeretné az ember, nem tudom észrevetted-e.. )
A hetesnek a futóműve jó, ha a végsebesség számít, akkor egy 12R-t kellett volna vennie, nem jelentene gondot az R1... Tessék kanyargós úton menni, ott nem lesz ilyen problem, sőt, az erősebb motor plusz figyelmet igényel, míg a 7-es csinálja amit kell. Most vettem egy keményebb rugót ill. másik rugóstagot az R1-be, hogy majd egyszer végre azt a hatást megközelítsem/elérjem amit a 7R-nél. Emellett a 7R alapból állítható magasságú elöl-hátul, az R1-hez meg kénytelen leszek fabrikálni, hogy hátul emelhessek (most a villa van feljebb csúsztatva). A 9R blokk jó ötlet, nem hinném, hogy a vizsgán kívül érdekelne valakit a motorszám, tehát akár közúton is lehetne használni azzal.