(OFF)
Össze-vissza:
1. Ma olvastam, hogy amikor (erősödő) zörgés kíséretében nem emelkedik tovább a fordulat (nem forog el pl. pirosig), akár szeleprugó-törés is lehet.
2. A képen (előzmény) nem látszik jól, de a zártszelvény bakok hasraütéses mérete folytán lejt a váz nem kicsit, talán ezért olyan nehéz mindig a beröffentés. Könyöksort tessék-lássék rátettem, de kiköpött kettőt :) Felbuzdulva a beindításon, és azon, hogy alapjárat nem volt, de lehetett cibálni a gázbowdent, gondoltam a karbik szarosak a 8-10 éves állástól, azért nem mindegyik henger kapja el eleinte. No, ilyen tiszta karbisort eddig nem láttam: ez még nem volt koszos soha... :) A leszedés után szép nedves szívótoroksor látványa fogadott, meg az, hogy 3 henger vákuumportjára csavar és cső csatlakozik (a volt hetesen ezek mindegyike le volt zárva), nyilván ez a szekunder levegőrendszerre csatlakozott, mielőtt ledebtam róla amazt. Tehát 3 henger még falsot is szívott a próbálgatáskor... Karburátor fűtésvezeték eltávolítva, vákuumportok le lesznek dugózva.
Fúvókák gyári 170/180-asok.
3. Tárgyalok egy komplett motorra, adott esetben olyan dolgok ugorhatnak ki belőle, mint váz, villák, rugóstag, kerekek, teljes elektonika, fények, full pályaidom (fényezett / nem fényezett), komplett hátsófék, váznyúlvány, .... Érdekes lehet valakinek?
4. Nekem most épp hiánycikk így nem tudom megnézni, de mintha volna esély a lábtartó-konzolok megcserélésére, amitől az feljebb kerül (szabad magasság, ill. dőlésszög szempontjából - no persze nem gyári kipuffal, mert azzal mindegy). Csak mint tipp.
Nem sikerult meg sajnos teljesen szetszednem, mert meg kell emelni hozza.
De ahogy nezem, csak a bilincsekrol tort le a kis karika, ami a villahidhoz rogziti.
De koszi az infot, nezek hasonlo atmeroju komlett kifliket
Cikkszám alapján nincs egyezés, ám ez nem feltétlenül jelenti azt, hogy a villaszár átmérőjének egyezése esetén ne működhetne a dolog. Ha csak a cső/rúd érdekel, ott könnyen lehet, hogy tökugyanolyan menet van belül (gondolom hogy van), így a bilincsre valószínűleg passzol. Továbbmegyek, stimmelhet akár egyik-másik gixxeré is.
Ha az M5-on jossz akkor nem nagy gond
Pl a dabas/albertirsai lejaronal van az az Agip kut Dabas fele rogton a baloldalon
Mikor mozogsz arrafele jovo het masodik feletol?
Akkor mikor megyünk haza úgy is az M5-ösön kell mennünk,és valahogy el tudok onnan menni Dabas fele.Vagy nem?Annyira nem ismerem a környéket.Vagy majd tudunk valahol találkozni?Van albertirsa fele valami OMV benzinkút ugye?
Annyi melóm van itt fehérváron hogy majdnem csak akkor mocizom hogyha megyünk haza békés megyébe,így se pestre se máshova nem nagyon jutok el sajna.Úgy néz ki marad az utánnvét.
Össze-vissza:
1. Ma olvastam, hogy amikor (erősödő) zörgés kíséretében nem emelkedik tovább a fordulat (nem forog el pl. pirosig), akár szeleprugó-törés is lehet.
2. A képen (előzmény) nem látszik jól, de a zártszelvény bakok hasraütéses mérete folytán lejt a váz nem kicsit, talán ezért olyan nehéz mindig a beröffentés. Könyöksort tessék-lássék rátettem, de kiköpött kettőt :) Felbuzdulva a beindításon, és azon, hogy alapjárat nem volt, de lehetett cibálni a gázbowdent, gondoltam a karbik szarosak a 8-10 éves állástól, azért nem mindegyik henger kapja el eleinte. No, ilyen tiszta karbisort eddig nem láttam: ez még nem volt koszos soha... :) A leszedés után szép nedves szívótoroksor látványa fogadott, meg az, hogy 3 henger vákuumportjára csavar és cső csatlakozik (a volt hetesen ezek mindegyike le volt zárva), nyilván ez a szekunder levegőrendszerre csatlakozott, mielőtt ledebtam róla amazt. Tehát 3 henger még falsot is szívott a próbálgatáskor... Karburátor fűtésvezeték eltávolítva, vákuumportok le lesznek dugózva.
Fúvókák gyári 170/180-asok.
3. Tárgyalok egy komplett motorra, adott esetben olyan dolgok ugorhatnak ki belőle, mint váz, villák, rugóstag, kerekek, teljes elektonika, fények, full pályaidom (fényezett / nem fényezett), komplett hátsófék, váznyúlvány, .... Érdekes lehet valakinek?
4. Nekem most épp hiánycikk így nem tudom megnézni, de mintha volna esély a lábtartó-konzolok megcserélésére, amitől az feljebb kerül (szabad magasság, ill. dőlésszög szempontjából - no persze nem gyári kipuffal, mert azzal mindegy). Csak mint tipp.
De ahogy nezem, csak a bilincsekrol tort le a kis karika, ami a villahidhoz rogziti.
De koszi az infot, nezek hasonlo atmeroju komlett kifliket
Nem konyu talani sajnos sehol zx7-hez valot
Konzultaljunk elotte
Pl a dabas/albertirsai lejaronal van az az Agip kut Dabas fele rogton a baloldalon
Mikor mozogsz arrafele jovo het masodik feletol?
Nem jarsz valamikor Pesten, Kakucson, vagy az Euroringen?
Az iridium kb 10.000-re jon ki a 4db
Ha nem talalsz esetleg sehol