Hello! Köszi az infókat! Tetszik a vasad, jól néz ki! Te külföldröl hozatad/hoztad vagy már itthon vetted rendszám nélkül? Esetleg tudsz olyan helyet ahol hoznak be külföldröl, grandemoton kívül?
A 9 es elegy a 7 es nek bátran, de az új 6 os már Q jól megy de azt is megfogja, viszont ott már nem olyan nagy a különbség! de elmegy! a célegyenesben kb 1- 2 motornyi távolságra.
Hi!
Ha van lehetőséged, külföldi gépet vegyél, az itthoniak zöme pereces, meg kókány. Én is kintről vettem a hetest, elég jó áron, egy idősebb példányt meg már akár 80-90-ből bepapírozol. Ugyan nekem 7R-em van, de volt szerencsém L-es (93-95) ZXR-hez is és J-s (91-92)-hez is. Inkább az L-est javaslom, bár a J-s is nagyon jó gép, de gyengébb, főleg alul. Túrázni lehet vele, mint mindennel, nem épp a legkényelmesebb az üléshelyzete, ha rövid a kezed akkor nyújtózkodni kell a kormányért. Elég nehéz motorok, a 7R pl 230 felett van, de amiatt olyan, mintha zsinóron húznák, még a szar utakon is. Alapvetően inkább kanyarvadászatra, szerpentinre, meg pályára való. Szélvédelem elég jó, mivel szinte fekszel rajta, van rajt vagy 3m2 plexi, meg nem kevés idom, ami takar, 180-200 fölött szoktam csak bújni a szél elől. Kellemesen lehet vele utazni 160-180-at, utassal 150 körül szoktam menni, elég kényelmes az anyósülés. Az enyémnek elég jó étvágya van, ami 7.5-8l-t jelent. 6.8 volt a negatív rekord, de az is akkor, amikor elszakadt a gázbowdenem. Spanomnak J-s van, ő 5.5-öt is mért kímélő üzemben. Az enyémmel viszont mindegy hogy 120-al, vagy 220-al megyek, akkor is 8l. Nem éri meg lassan menni. Ringen 10-11l-t is megiszik. Alapvetően nekem az első motorom amibe totál szerelmes vagyok, még ha nem is a legkorszerűbb gép. Szerintem egyénisége van ezeknek a 750-eseknek. Motorjuk nagyon tartós, viszont a szervizeket nem szabad elhanyagolni, akkor meghálálja. Ha bármilyen kérdésed van, kérdezz!
Szép estét!
Jövő évben szeretnék szert tenni egy ZXR 750re. Kérdésem első sorban az lenne, hogy milyet érdemes inkább venni. Magyar forgalmisat vagy megéri lerendszámozni? Pénzügyileg nem leszek nagyon eleresztve kb 500e környékén szeretnék venni egyett. Túrázásra menyire alkalmas? Tudom sportmotor lévén nem erre találták ki de mégis. Utazási sebeség 2 személyel és átlagfogyasztás? Szélvédelem milyen tempóig jó? Egyelőre enyit szeretnék tudni Meg így motor nélkül csatlakozni a forumotokhoz ha nem gond. Széles utat!
Ilyesmikre gondoltam, de ártól és kínálattól függően lehet, hogy veszek egy egész motort és ami nem kell, kiárulom belőle. Mindezt azért, mert olyan magas áron kínálják az egyes darabokat, hogy cca 5 alkatrészért elkérik egy fél motor árát (miközben az alkatrészek egyike sem fődarab..). Ha így teszek, nyilván nem az ő példájukat fogom követni árképzésben.
A vecsési bontóhoz tudnál adni elérhetőségeket? Köszönöm az eddigieket!
(mostan leszaladok röfögtetni egyet, nedves volt az egyik gyertya, lehet, hogy azért nem ment minden henger.. :)))) )
Engem eccer megszivatott a karbi,hogy ránézésre tiszta volt,de a féklevegő járatom elvolt dugulva és annyira dús benzint kapott,hogy 180km/h nál megszüntt az élet...
Igaz nemdadogott egy fordulaton se.
Próbáld meg alaposan kitakarítani ha lehet ultrahangos mosóval.
CVKD36 karbisort keresek(89es évjáraté!)
Érdekel olyan hibás is aminem nemjók a membránjai vagy kivan kopva a pillangószelep tengelye és falsot szív.
Egy a lényeg a tolattyú és a vezetője nelegyen nagyon megkopva.
Ha valaki tud eladót lécci dobjon egy mailt: marko.szabolcs kukac freemail.hu
Vettem egy MZ -t is a 7es mellé képzeljétek '74 es125/1
Erről annyit, hogy ez egy 6-8 évre egy fűtetlen garázs sarkában lerakott, majd utána nálam átforgatott, wd40-el hengerbespriccelt, majd további 3-4 évet állt blokk, úgy mindenféle porlasztópucolás (a porlasztóra legalább húzott nejlonzacskót az ember) nélkül. Alapjárat persze nincs, csutka szivatóval töfög, pár henger lehet, hogy nem megy. Nem olyan rossz ez ahhoz képest, hogy jóbarátomé 1 év állástól 2-3 hengeressé vált porlasztódugulásilag... De ez: még odébb.
Volt is meg nem is: ez egy "nemegész" hetes amit alkatrésznek kaptam az "egészhez", amin túladtam (de a nemegész maradt). Most próbálok bele lelket verni, csak egyelőre nem sikerül minden egyszerre. Cumi, hogy se kormánykapcsolóm, se egyebem a kábelköteghez, így már az is öröm, hogy pár vezetékdarabbal az önindítózásig eljutottam. Viszont nincs szikrám. Vagy szar a gyújtás, vagy a tekercs (nem gondolnám, mert a második feketedoboz is ugyanazokat az értékeket produkálja a multiméternek), vagy valami vészkapcsoló (vészleállító, üres, kuplungbehúzva, oldaltámasz), esetleg testhiba, de nem "sziporkázik". Pedig biztos szépet röffenne a garázsban leömlők nélkül...
Annál a pirosba forgásnál jeleztem: elvétve esett meg ilyen - és nem érte el a leszabályzót (leszabályoztatni nem az én műfajom). Amúgy a konstrukció többet is lehetővé tenne, de az egyrészt versenyszerű használat (így nincs 6000-es szerviz, hanem x üzemóra után meg kell csinálni), másrészt versenykit cuccok nélkül ahogy mondod: 12 felett értelmetlen.
Van megint hetesed? Vagy eddig is megvolt? Az nem árt neki hosszútávon ha folyamat beleforog 13500-be? Én ringen is elváltom 12-nél, azt mondják annál tovább nem érdemes forgatni.
Inkább az utóbbit próbáld ki előbb, mint a nagyobb fúvókát, mert ehhez kevesebb munka árán eljutsz. A fotómon a T-kulcs előtt (wd40 flakon alatt, jobboldalt) látszik a vákuumakármi egyik fele, no, az megy majd a levesbe, a volt 7-esemről szintén gyorsan távozott.
Szívesen máskor is!
No, következő lépcsőnek meg kéne nézni az összeset 180-assal. Emellett az airbox alatti szekunder levegőrendszer beleszól-e a karbik úszóházába, vagy sem? Nekem nem szólt (kiiktattam), a fúvókák ugyanezek voltak, nagyon nyitott K&N légszűrővel és versenyrendszerrel (sok-sok levegő a szériához képest) és beforgott úgy a pirosba, ahogy kellett (elvétve volt; pl. egyszer a ringen spóroltam a célegyenes utáni \"egyenesben\" egy felváltást ~ 13500). Konkrétabban a mellékelt fotómon az 1-2-es 3-4-es karbik közül előremenő, egy ágba összemenő csöveket az airbox tetejének elején található részbe kell/célszerű bekötni (onnan tiszta levegőt kap).
Nos uraim! rengeteget javult a dolog, az 1-2 hengerben fel voltak cserelve a fuvokak 1-esben volt a 180-as es a kettesben a 170-es. A maradek ket hengerben jol voltak a fuvokak.
Egeszen mas dimenziokban mozog a gep, 7000 felett eddig szokatlan gyorsulassal halalta meg a beavatkozast.
Ellenben 12000 fole csak azert sem megy, de a hianyzo menes rengeteg tagjat sikerult visszaterelni a karamba
Koszi az abrat, ma szetszedem, remelem ez lesz vegre a gond, Ettol meg a regi H-s zxr-em is jobban ment.
A vegen felmergeskedek es nekilatok szerezni valami muzzy rendszert vagy egy verseny blokkot bele
Ha van lehetőséged, külföldi gépet vegyél, az itthoniak zöme pereces, meg kókány. Én is kintről vettem a hetest, elég jó áron, egy idősebb példányt meg már akár 80-90-ből bepapírozol. Ugyan nekem 7R-em van, de volt szerencsém L-es (93-95) ZXR-hez is és J-s (91-92)-hez is. Inkább az L-est javaslom, bár a J-s is nagyon jó gép, de gyengébb, főleg alul. Túrázni lehet vele, mint mindennel, nem épp a legkényelmesebb az üléshelyzete, ha rövid a kezed akkor nyújtózkodni kell a kormányért. Elég nehéz motorok, a 7R pl 230 felett van, de amiatt olyan, mintha zsinóron húznák, még a szar utakon is. Alapvetően inkább kanyarvadászatra, szerpentinre, meg pályára való. Szélvédelem elég jó, mivel szinte fekszel rajta, van rajt vagy 3m2 plexi, meg nem kevés idom, ami takar, 180-200 fölött szoktam csak bújni a szél elől. Kellemesen lehet vele utazni 160-180-at, utassal 150 körül szoktam menni, elég kényelmes az anyósülés. Az enyémnek elég jó étvágya van, ami 7.5-8l-t jelent. 6.8 volt a negatív rekord, de az is akkor, amikor elszakadt a gázbowdenem. Spanomnak J-s van, ő 5.5-öt is mért kímélő üzemben. Az enyémmel viszont mindegy hogy 120-al, vagy 220-al megyek, akkor is 8l. Nem éri meg lassan menni. Ringen 10-11l-t is megiszik. Alapvetően nekem az első motorom amibe totál szerelmes vagyok, még ha nem is a legkorszerűbb gép. Szerintem egyénisége van ezeknek a 750-eseknek. Motorjuk nagyon tartós, viszont a szervizeket nem szabad elhanyagolni, akkor meghálálja. Ha bármilyen kérdésed van, kérdezz!
Jövő évben szeretnék szert tenni egy ZXR 750re. Kérdésem első sorban az lenne, hogy milyet érdemes inkább venni. Magyar forgalmisat vagy megéri lerendszámozni? Pénzügyileg nem leszek nagyon eleresztve kb 500e környékén szeretnék venni egyett. Túrázásra menyire alkalmas? Tudom sportmotor lévén nem erre találták ki de mégis. Utazási sebeség 2 személyel és átlagfogyasztás? Szélvédelem milyen tempóig jó? Egyelőre enyit szeretnék tudni Meg így motor nélkül csatlakozni a forumotokhoz ha nem gond. Széles utat!
De a kiarulasban igazad van. csak kell olcson szerezni egy hianyosat
A vecsési bontóhoz tudnál adni elérhetőségeket? Köszönöm az eddigieket!
(mostan leszaladok röfögtetni egyet, nedves volt az egyik gyertya, lehet, hogy azért nem ment minden henger.. :)))) )
http://cgi.ebay.co.uk/Kawasaki...
De ilyenekre gondoltal?
http://cgi.ebay.de/Vergaser-fu...
9 orad van a lejaratig!
Erre joval tobb
http://cgi.ebay.de/Vergaser-Ve...
Und so weiter:
http://cgi.ebay.de/ZXR-750-H-V...
Angolokn
al nincs csak egy 94-es 38mm-es
Lehet a pucolassal van valami, mert evekig allt ez is, es mindenfele dzsuva volt a tankban, most is torolgettem egy kicsit az uszohazbol
Igaz nemdadogott egy fordulaton se.
Próbáld meg alaposan kitakarítani ha lehet ultrahangos mosóval.
Érdekel olyan hibás is aminem nemjók a membránjai vagy kivan kopva a pillangószelep tengelye és falsot szív.
Egy a lényeg a tolattyú és a vezetője nelegyen nagyon megkopva.
Ha valaki tud eladót lécci dobjon egy mailt: marko.szabolcs kukac freemail.hu
Vettem egy MZ -t is a 7es mellé képzeljétek '74 es125/1
Annál a pirosba forgásnál jeleztem: elvétve esett meg ilyen - és nem érte el a leszabályzót (leszabályoztatni nem az én műfajom). Amúgy a konstrukció többet is lehetővé tenne, de az egyrészt versenyszerű használat (így nincs 6000-es szerviz, hanem x üzemóra után meg kell csinálni), másrészt versenykit cuccok nélkül ahogy mondod: 12 felett értelmetlen.
No, következő lépcsőnek meg kéne nézni az összeset 180-assal. Emellett az airbox alatti szekunder levegőrendszer beleszól-e a karbik úszóházába, vagy sem? Nekem nem szólt (kiiktattam), a fúvókák ugyanezek voltak, nagyon nyitott K&N légszűrővel és versenyrendszerrel (sok-sok levegő a szériához képest) és beforgott úgy a pirosba, ahogy kellett (elvétve volt; pl. egyszer a ringen spóroltam a célegyenes utáni \"egyenesben\" egy felváltást ~ 13500). Konkrétabban a mellékelt fotómon az 1-2-es 3-4-es karbik közül előremenő, egy ágba összemenő csöveket az airbox tetejének elején található részbe kell/célszerű bekötni (onnan tiszta levegőt kap).
Egeszen mas dimenziokban mozog a gep, 7000 felett eddig szokatlan gyorsulassal halalta meg a beavatkozast.
Ellenben 12000 fole csak azert sem megy, de a hianyzo menes rengeteg tagjat sikerult visszaterelni a karamba
Koszonom a segitseget Leslie!
A vegen felmergeskedek es nekilatok szerezni valami muzzy rendszert vagy egy verseny blokkot bele
FŐFÚVÓKA (Janav): ha megnézed milyen és van méret rajta, írd meg, hátha van nagyobb valamelyikőnknek.