Nekem sem a széria 6osok mentek el, de akkor is elmentek. A 9-esek viszont minimális különbséggel mennek el mellettem a célegyenesben. Nekem a gyújtásom van elrakva, de semmi rendszer, semmi légszűrő, sőt most a kémény is gyári.
Nekem nem ment el a haverom 636-osa, bár az enyém nem széria volt, hanem full verseny akra+k&n versenyszűrő és jetkit. Allveer széria hetesét is szép lassan elhagyta anno. Gixxer 750 (dupla légbeömlős srad) nem ment el/nem merte húzni a célegyenesben?!, 600-assal meg csak az, aki jobban tud motorozni a ringen.
Bocs a fáziskésésért: főfúvókák a porlasztó úszóházából férhetők hozzá, ezek sima csavarhúzóval tekerhetőek ki.
Ma majdnem láttam párat, Allveer itt járt a hetesével.. :) De csak negyed munkát végzett, végeztünk, dolgozni sietett. Ehh, tetszik a típus, R1 ide v. oda :)
Ja lattam sajnos, dragan futott le. nezegesd a ebay.co.uk-t is
gyorsabban jonnek meg a cuccok mint a nemetektol. Egyreszt mindenki paypalozik ergo azonnal ki van fizetve hamarabb postazzak. Na es sok a bontott alkatresz.
Hazamegyek szetbontom megint az egeszet akkor. Idegesito am, hogy a 600-sok allva hagytak a ringen, tisztara elkeseredtem. Na nem azert, hogy ilyen olyan fasza csavo lennek, hanem csak magam miatt. Idegesit, ha valami nem ugy mukodik ahogy lehetne
Igen, de az pályaidom. Az eredeti gyári színe fekete a gépnek (mert a német/osztrák úgy helyezi/helyezte anno forgalomba, hogy a dokumentumon ott van két fotó).
Dadogni akkor szokott volt az enyém, ha:
-szarakodott a benzinpumpa (nem a te eseted)
-variáltam a főfúvókával; pl.: az enyém 130 körülivel 7500-at forgott, 150-essel 10000-et, 170-180-assal normálisan. Ergo az én tippem, hogy kicsi a főfúvóka.
Az alap problem a zx7r-emnel (96-os), hogy 10 utan elkezd dadogni, es nem megy 11.000 fele.
Volt mar: masik gyujtasdoboz, masik kipuf, vakumcsovek a helyukon, membranok hibatlanok, tolattyu kiemel teljesen, tu nem lyukas,uj gyertyak, uj legszuro. A tolattyu sapkak biztosan nem a 98Le-s valtozate.
Az emlitett fordulat alatt huz gyonyoruen, egeszen 10.000-ig
Eladnám a vasamat modellváltás miatt. Kawasaki ZXR750 1993-s a képeket az adatlapon megnézheti aki érdeklődik. Friss műszakival, új gumikkal/az első kb 1200-t futott, a hátsó kb 2500-t/, új fékbetéttekkel. OLaj a télen lett lecserélve kb 3000km-t futott. Ledes indexek vannak elől a tükörbben, akra dobbbal, kis szépséghibával fix áron 680000ft-t eladó. A tankon feloldotta a benzin a fényezést és a bal oldali nyeregidom megrepedt egy kicsit az alján. Telefonon vagyok elérhető 06-30/631-6638.
Halli! Nekem hatosom van, annál nem kell kiszedni a blokkot a kipuffcseréhez, csak leoldod a hűtőt, max leengeded a vizet és leszeded az egészet, hogy még jobban hozzáférj. Nekem tűzkarikát kellett cserélnem, meg hegeszteni pár repedést. Nem volt könnyű, de csak a hűtőt kellett leszedni.
Aztán lehet, hogy hetesnél máshogy van...
Ne haragudj, de keprol nagyon nem tudnek velemenyt mondani rola, es bar nem merem a nyakamat tenni ra, szerintem ujra van fenyezve (lasd az alabbi kepek, a Ninja felirat az oldalidomon fekete helyett feher, es kisse mas a merete ( az "a" betunel a csavarnal lehet latni) - de ettol fuggetlenul meg lehet teljesen tuti motor...
Probald kideriteni az elozo gazdajat, es esetleg korbekerdezni...
Köszönöm az infot!Ezt meg a neten találtam:
http://www.hasznaltauto.hu/2298230_kawasaki_
zx7r_1999
Érdekelne a véleményed így képről! Fényezés, matrica ilyesmi
Már felhívtam, Mo.-i, kipufogórendszer, hyperpro futőmű meg még pár dolog
Szegeden van , elég messze, próbáltam utána érdeklődni, de nem ismeri senki!
Ma majdnem láttam párat, Allveer itt járt a hetesével.. :) De csak negyed munkát végzett, végeztünk, dolgozni sietett. Ehh, tetszik a típus, R1 ide v. oda :)
gyorsabban jonnek meg a cuccok mint a nemetektol. Egyreszt mindenki paypalozik ergo azonnal ki van fizetve hamarabb postazzak. Na es sok a bontott alkatresz.
Hazamegyek szetbontom megint az egeszet akkor. Idegesito am, hogy a 600-sok allva hagytak a ringen, tisztara elkeseredtem. Na nem azert, hogy ilyen olyan fasza csavo lennek, hanem csak magam miatt. Idegesit, ha valami nem ugy mukodik ahogy lehetne
-szarakodott a benzinpumpa (nem a te eseted)
-variáltam a főfúvókával; pl.: az enyém 130 körülivel 7500-at forgott, 150-essel 10000-et, 170-180-assal normálisan. Ergo az én tippem, hogy kicsi a főfúvóka.
Hatha valaki okosabb lesz nalam.
Az alap problem a zx7r-emnel (96-os), hogy 10 utan elkezd dadogni, es nem megy 11.000 fele.
Volt mar: masik gyujtasdoboz, masik kipuf, vakumcsovek a helyukon, membranok hibatlanok, tolattyu kiemel teljesen, tu nem lyukas,uj gyertyak, uj legszuro. A tolattyu sapkak biztosan nem a 98Le-s valtozate.
Az emlitett fordulat alatt huz gyonyoruen, egeszen 10.000-ig
Koszi elore is ha valakinek lenne 5lete
Akrapovic rendszer zx9r 97-es mennyibe lenne.
Köszi!
Sogoroknal van egy ilyen, most meg jo ara van. 2 nap mulva jar le a licit
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAP...
Udv.
Maradt egy viztiszta MRA plexim zx7r-hez ha valakit erdekel esetleg. Uj, meg nem volt hasznalva
Jo gurulast mindenkinek!
Aztán lehet, hogy hetesnél máshogy van...
Probald kideriteni az elozo gazdajat, es esetleg korbekerdezni...
http://www.hasznaltauto.hu/2298230_kawasaki_
zx7r_1999
Érdekelne a véleményed így képről! Fényezés, matrica ilyesmi
Már felhívtam, Mo.-i, kipufogórendszer, hyperpro futőmű meg még pár dolog
Szegeden van , elég messze, próbáltam utána érdeklődni, de nem ismeri senki!