Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali urak.Mit szoltok a 7-es utódjához .
Nekem nagyon bejön
Nesztek egy kis szin ebbe a nyomorult bubanatos teli szurkesegbe...
Még ccsak most kezdődik az igazán szar idő! Remélem jól behavazik márciusig, addig legalább lesz időm megcsinálni mindent a gépen és nem fáj a szívem hogy nem tudok kiimenni.
mikor lesz már jó időőőőőő :((((((
En mar sajnos beszivtam parat, de ezzel jar.
Kelet nemeteknel csak akkor szabad megvenni, ha igyis ugyis arra mesz.
Volt mar olyan aki miatt 600km-t tettem plusszban es meg ugyis csak szivatni akart
Ja értem. Az jó akkor majd a következő "legális" akciós lámpánál hátha sikerem lesz.
De azért köszi!
Sajat tapasztalatok szerint en ezt futni hagynam a kovetkezok miatt:

0 bewertung-os az ember
Kelet nemet

igy lehet konnyen elvesziteni az ember penzet, hacsak nem arra jarsz es kifizeted kp
Helló Janav.Szerinted mennyiért lehetne ez a lámpát elhozni:http://cgi.ebay.de/Scheinwerfe... .
Tibi, hasznald egeszseggel, jovore remelem talalkozunk parszor a Kawa napokon, ha minden jol megy.... ;)
Hogy péló barna szavaival éljek: Nekem valahogy nem jött át!
Hali Tom.Láttad a grandés zx-en a lábtartó konzolt .Zsivány.Jó lenne egy ilyen
dnor köszi innen is az idomot, jövőre remélem jó kis képek készülnek róla, vasárnap megyek etyekre aztán hozom is haza. Áprilisba megy a moci vizsgára, aztán a következő lehetőség pályanapom majd tesztelem is :)
Ugyanaz a szín mint enyém
Én már nézegettem, egy két apróságot leszámítva korrektnek tűnik. Ha most kéne venni, ezt venném.
Sziasztok,


Grandemoto-nal van egy 7R 499-ert, sajat allitasuk szerint gyonyoru allapotban.. hatha valaki keresgel most ilyet...
Na itt van egy kis elmélet, hogy is kellene a futóművet tekergetni:
http://www.mt01.hu/index.php?p...
Nincs megadott beállítás a 60 kilódra, mert ez sok mindentől függ, neked kell beállítgatni.
Vagyis amit én értek az egészből akkor lenne jó a futómű, ha felemeled a motor elejét és hátulját úgy hogy a teljesen kinyúlt teleszkópot meg tudd mérni. (nem első hátsó emelővel, mert attól nem nyúlik ki a teló!)
Ha ez a méret megvan, akkor ráülsz abban a pzícióban ahogy motorozás közben is teszed, lábak fent a lábtartón, haver tartja a motort hogy el ne dőljön, egy másik haver meg újra mér.
A különbözet a static sag, ami utcai körülmények között 30mm kellene hogy legyen, pályázáshoz keményebb 25mm.
Ha ez több vagy kevesebb akkor kell az előfeszítést tekergetni amíg jó nem lesz. (kéményíteni, vagy lágyítani)
Amikor rajta ülsz a motoron akkor úgy kellene mérni, hogy a haver felemeli egy kicsit a motor elejét és óvatosan lelengedi (ekkor mérni), majd lenyomni a motor elejét és óvatosan felengedni (most újra mérni) e két mérés közötti átlag vagyis a fele méretet kell kivonnod a teljesen tehermentes teleszkóp méretéből, na ez a 25 vagy 30mm.
Remélem érthető voltam
de ezt képletesen is mondhatom, az iromány is írja amit belinkeltem.
L1= [(L2+L3)/2]
vagy vannak róla videók is:
http://www.youtube.com/watch?v...
kb. 60kilós emberkére van valakinek beállítási adata?Vagy a gyári mennyi?
Mondjuk meglepően jol van beállítva a futomű szerintem.Kiváncsi lennék gyáritól mennyire tér el az enyém ha tudjátok a gyári adatokat.
Oké csak az enyémnek olyan kemény az első futóműve hogy "szinte" semmit nem megy lefelé,így bármeddig engedhetem le az elejét.Valószínű több rugó és keményebb olaj van benne mint pl neked.
oké, oké......
csak én arra akarok kilyukadni, hogy biztosan nem lehet e abból baj ha a villaszárral így mahinálunk, mert ha a motor fordulékonyabb tőle az nem egy hátrány, csak nehogy baj legyen belőle.
Ha centikben akarom kifejteni, akkor megmértem a villaszáraknál hogy lenne 11,7cm-em, hogy lekoppanjon a teló, na most a sárvédő és a fejidom alja között csak 9cm-er van.
Na most ha mondjuk lejebb tenném csak 1cm-ert akkor a fejidom alatt már csak 8cm maradna.
Sok motornál az előfeszítést úgy állítják be hogy rátesznek az első villára egy kötözőt és addig állítgatják az elejét, hogy maradjon 1cm a teljes koppanástó kemény fékezésnél.
Na most akkor itt arra esély sincs, mert a különbözet eleve 2,7 cm-er.
Itt a motorlandon a technikáknál a futóműbeállításoknál láthatjátok ezt az ominózus 1cm-ert
http://www.motorland.hu/
Dragbike sportág: Pl street 1000 " Maximum megengedett "ültetés" 30-mm ,szóval ott vannak a drasztikus leengedések! Ugyanis így nincs akkora kerekezési hajlama,és jobb az egyenes futása/a rövidebb tengelytáv ellenére/ De a súlypont lejjebb kerül.....................meg van magyarázva!
Szóval én így vettem és gyakorlatilag az első dolgom az volt, hogy visszarakattam majdnem gyárira. 2-3mm hagytam.
Így nem nagyon voltam vele pályázni. De közúton elég furcsa volt. Minden kanyarban túldöntöttem. Ez kb. annyit jelent, hogy a 8-as főúton megyek 160-al, jön a 500m sugarú kanyar én meg megyek át a szembesávba.
Fordulékonyabb volt amikor le volt rakva az eleje? Állítólag ezzel nagyon át lehet esni a ló túloldalára. Mi is engedtük le egy 6R elejét, de max 1 centit, az lényegesen jobb lett.
Mutatok én durvábban leengedett mocit. Egy szintben kéne lennie a izé mi az ...felső villahíddal?.
Mostanra már vissza lett rakva.
Hali.Válaszolok én neked mivel enyém a vas oké?A perec még az elött volt hogy ennyire le lett engedve az eleje.Szerintem így zsiványabban néz ki!Amúgy egy köcsög olasz dobta el a gépet és ő meg becsúszott egy kamion alá.Én már sérülten vettem.Sőt teszek fel egy képet arrol mikor megvettem hogy akkor milyen volt.
Na jó ezen a képen is le van engedve az eleje!