A csúszókuplung lényege, hogy a versenyző már a kanyar előtt vissza tud váltani oda, ahonnan ki fog gyorsítani, azaz megy a motor 110-et egyesben és elvileg 150-nél berakhatja, mert kiold a kuplung és a motor nem satuzza le a hátsó kereket, tehát féktávon nem vágja keresztbe magát - annyira. Utcán viszont nem tud úgy közlekedni az ember, hogy ilyenek számítsanak, tehát nincs rá szükséged, pl. nem akarsz 5. üveghangról lesatuzni 70-re minden 3. kanyarnál (ezért is nincs alapból így beállítva - gondolom). A motorfék megmarad annyira biztosan, hogy amikor csuksz a gázon, nem megy át szabadonfutóba. Azért, hogy legyen, kár hozzányúlni.
Hali.Szerinted utcára érdemes a csúszó kuplung?Mert egyik barátommal azt beszéltük hogy jobb ha van motorfék.Vagy meg lehet ezt úgy is oldani hogy mind a kettő legyen?Nem értek hozzá azért kérdezem.
Juteszembe, a manual tartalmazza a csúszókuplung valóságossá tételét (mert gyári beállítással nem igazán csúszik), viszont ezügyben máshol olvastam valami plusz tippet az összerakáshoz, ami eltér a manualtól.
Általam ismert legolcsóbb amerikai hely: ronayers.com . Venni nem vettem onnan semmit, de minden aminek az ára érdekelt, ott volt (pl. innet tudtam, hogy a bontós az új ár + vám + posta saccolt árának dupláját kéri a használt holmiért). Ha nincs "international shipping", akkor amerikai kontakt, vagy ezzel rendelkező valaki kell, hogy vásárolhass. Mind a 4 japán márka + egyéb van.
Ma szereztem egy gyári leírást a versenykithez. Érdekes.. :
Potom 990 dollárért megvásárolható a komplett fogaskerék-hajtás a vezérműhöz. Kovácsolt dugattyúk, endurance hajtókarok, ...
2 mega, angol, ha köll valakinek, holnap elküldhetem.
2: visszaraktam a karbisort, a bilincsekben a csillagfejű csavarokat imbuszra cseréltem, a szívótorokban pedig olyan gyári új látványt nyújtottak a szívószelepek... , a szívótorkok vákuumportjait lezártam csavarokkal (ezt a legelején), akksi fel, és... nem indul. Szivató, nem szivató, alapjárat feltekerés.. semmi. 1 gyertya ki, nedves. Letöröl, többire lusta, visszatesz, csutkagázon megforgat (az ilyenkor jó). Aztán végső megoldásként alápattintottam egy deszkát elöl a baknak, ne lógjon annyira és lőn. Fél percen belül szivató nélkül töfögött .
Allveer: hozattak egy RR blokkot elvileg a síktolattyúsokkal együtt...
Kisrózsásnak nem lehet jó a Gixxerre valamelyik? Most szeretne venni...
fodorzolii@citromail.hu
Köszi.
A haverod jelentkezett már olaszo.-ból?
Potom 990 dollárért megvásárolható a komplett fogaskerék-hajtás a vezérműhöz. Kovácsolt dugattyúk, endurance hajtókarok, ...
2 mega, angol, ha köll valakinek, holnap elküldhetem.
Allveer: hozattak egy RR blokkot elvileg a síktolattyúsokkal együtt...