Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszörültem eleget mire elindult ,de a 3-as nem akart együttműködni velem azután sem.
He bobby, mikor lesz legközelebb garázsparty?
Amikor sokat áll az enyém, mindig 3 hengerrel indul...rá lehet nézni a hézagra, de ha hézag lenne, akkor nehezen indulna, nem pedig könnyen 3 hengerrel. Ajánlom Guro és Dénes kis szereldéjét, korrektül dolgoznak. Ha esetleg oda vinnéd, akkor szólj, elugrok én is, azt megint eltüzelünk pár tuját
Szia. Hozd el hozzánk Guroval kenterbe vágjuk.
Megérkezett,köszönöm
Sajnos a probléma kicsit összetettebb ,szükség lesz szelepállításra is úgy tűnik.A 3-as henger rendetlenkedik illetve nem megy ,viszont 3 hengerrel is szépen indul.
Kérdés:mennyire bonyolult vagy nehéz a szelepkorongok cseréje?Házilag cserélhető vagy keressem fel a kedvenc szerelőm?Úgyis régen láttam már
Köszi :)
Majd figyelek,elvileg nekem is jön email a Phoenix-nap programjáról
Elvileg Phoenix-nap és Revolution cup, bár még nincs kiirás, gondolom a múltkori szerencsétlen baleset miatt
Ok,köszönöm. Milyen program lesz? Lehet én is kinéznék
Még megvan.. 12.-én megyek pringre, akkor elvileg elviszik az összeset egyben, melléteszem a tied is. Szólok ha van vmi
Szia Soma! Érdeklődnék van e infó gumi ügyben?
Ezek szerint te vetted meg kampiét.. Sok örömet hozzá! + sok-sok balesetmentes örömmotorozást!
Ha az összeszerelést az építésre érted, akkor a válaszom nem, nem tettem le róla, folyamatban van.
Bejött nekem is a MOL. Majd szólj mielőtt rendelsz. Csak győzzek pénzt kaszálni Olaj,fékbetét,kormánycsapágy,telót sem ártana felújítani kis olajjal,szelephézag állítás ,húú,mi kell még? Jaa,fényezés! Őrület ,és jó ha megyek 3000km/év. De nem hanyagolhatom el
Nem tervezek mostanában olajat, majd télen, mindenképp MOL-t akarok, úgyhogy majd felveszem a kapcsolatot a díleremmel
Fékbetétet EBC HH-t tudom még mindig ajánlani, vagy gyárit. Nekem EBC van, ugyan a tárcsáim is EBC-k. A gyári tárcsához is passzol, anno is használtam. Gyárinál jobb nincs. Ez a ferrodo xrac véleményem szerint is egy kula, goldfrenről nem igen tudok mit mondani, anno volt a hondámban, hát ott is gyári nissinre cseréltem, ég és föld...
Az usa piacra termelték főleg az tény, de nem tudom hogy volt e egy konkrét személy, akinek a nevével fémjelezni lehetne a hetest, mint mondjuk a Fireblade nevet Tadao Babáéval...
Sziasztok. Tudja valaki, hogy ki volt a ZX-7R tervezője? Volt ilyen egy személyben egyáltalán? Olyasmi rémlik, hogy a Kawasaki amerikai részlegével közösen fejlesztették.
Éééééertem.. Csak azt akartam jelezni, hogy nyugodt szívvel ajánlhatod, ha nincs megégve-megüvegesedve, simán jó lesz az bárkinek
Persze biztosan van jobb is, de kicsi pénzéé tökéletes. És mint a példámból látszik, komolyabb célra is megfelel azért
Tudom Soma! Ezeket az érveket mondtad akkor is,és azért is vettem meg.Nekem megfelelt az ár-érték arány. Guró beledobta a használt bremboit,sokkal jobb lett utánna de hozzá tartozik az igazsághoz,hogy akkor már ki volt pucolva a fék mert volt amelyik dugó meg volt szorulva.
passz,nem tudom passzol-e hozzá,gondolom vmelyik szaki megtudja mondani
Szia! Rámozdultam,de nektek 6 dugattyús a fék -jut eszembe- és gondolom nem egy a méret az enyémmel.
Én 6 éve pályázok GoldFrennel, S33 keverék (ez volt neked is asszem), Hungaroring 2.00, Pring 2:06 (hozzáértőknek gondolom ez mond vmit ), soha semmi gondom nem volt vele sem GSX-R 600K5-el, sem R6R-el.. Egyszer volt Ferodo XRac... soha többet, visszatettem a Goldfrent
kiváncsi lennék mire érik az hogy "nem idevaló" . Nálam jól fog, nem eszi a tárcsát, nem melegszik el (pályán, nem szar köridőnél...)
jimmy, gyári tárcsa - gyári betét
ez a legjobb megoldás
Goldfrent nekem kidobták a Guróék pedig új volt,azt mondták nem idevaló. Meg van még az első pár ha esetleg mégis kell vkinek
Azt hiszem 1 jó darabig csak a jó öreg simsont fogom hajtani sportmotor már biztosan nem lesz,aztán ha kicsit majd jobban mennek a dolgok vmi 2 személyes fotelt nézek amin eltudok tespedni az asszonnyal