Amikor sokat áll az enyém, mindig 3 hengerrel indul...rá lehet nézni a hézagra, de ha hézag lenne, akkor nehezen indulna, nem pedig könnyen 3 hengerrel. Ajánlom Guro és Dénes kis szereldéjét, korrektül dolgoznak. Ha esetleg oda vinnéd, akkor szólj, elugrok én is, azt megint eltüzelünk pár tuját
Megérkezett,köszönöm
Sajnos a probléma kicsit összetettebb ,szükség lesz szelepállításra is úgy tűnik.A 3-as henger rendetlenkedik illetve nem megy ,viszont 3 hengerrel is szépen indul.
Kérdés:mennyire bonyolult vagy nehéz a szelepkorongok cseréje?Házilag cserélhető vagy keressem fel a kedvenc szerelőm?Úgyis régen láttam már
Bejött nekem is a MOL. Majd szólj mielőtt rendelsz. Csak győzzek pénzt kaszálni Olaj,fékbetét,kormánycsapágy,telót sem ártana felújítani kis olajjal,szelephézag állítás ,húú,mi kell még? Jaa,fényezés! Őrület ,és jó ha megyek 3000km/év. De nem hanyagolhatom el
Nem tervezek mostanában olajat, majd télen, mindenképp MOL-t akarok, úgyhogy majd felveszem a kapcsolatot a díleremmel
Fékbetétet EBC HH-t tudom még mindig ajánlani, vagy gyárit. Nekem EBC van, ugyan a tárcsáim is EBC-k. A gyári tárcsához is passzol, anno is használtam. Gyárinál jobb nincs. Ez a ferrodo xrac véleményem szerint is egy kula, goldfrenről nem igen tudok mit mondani, anno volt a hondámban, hát ott is gyári nissinre cseréltem, ég és föld...
Az usa piacra termelték főleg az tény, de nem tudom hogy volt e egy konkrét személy, akinek a nevével fémjelezni lehetne a hetest, mint mondjuk a Fireblade nevet Tadao Babáéval...
Sziasztok. Tudja valaki, hogy ki volt a ZX-7R tervezője? Volt ilyen egy személyben egyáltalán? Olyasmi rémlik, hogy a Kawasaki amerikai részlegével közösen fejlesztették.
Éééééertem.. Csak azt akartam jelezni, hogy nyugodt szívvel ajánlhatod, ha nincs megégve-megüvegesedve, simán jó lesz az bárkinek
Persze biztosan van jobb is, de kicsi pénzéé tökéletes. És mint a példámból látszik, komolyabb célra is megfelel azért
Tudom Soma! Ezeket az érveket mondtad akkor is,és azért is vettem meg.Nekem megfelelt az ár-érték arány. Guró beledobta a használt bremboit,sokkal jobb lett utánna de hozzá tartozik az igazsághoz,hogy akkor már ki volt pucolva a fék mert volt amelyik dugó meg volt szorulva.
Én 6 éve pályázok GoldFrennel, S33 keverék (ez volt neked is asszem), Hungaroring 2.00, Pring 2:06 (hozzáértőknek gondolom ez mond vmit ), soha semmi gondom nem volt vele sem GSX-R 600K5-el, sem R6R-el.. Egyszer volt Ferodo XRac... soha többet, visszatettem a Goldfrent
kiváncsi lennék mire érik az hogy "nem idevaló" . Nálam jól fog, nem eszi a tárcsát, nem melegszik el (pályán, nem szar köridőnél...)
Azt hiszem 1 jó darabig csak a jó öreg simsont fogom hajtani sportmotor már biztosan nem lesz,aztán ha kicsit majd jobban mennek a dolgok vmi 2 személyes fotelt nézek amin eltudok tespedni az asszonnyal
Sajnos a probléma kicsit összetettebb ,szükség lesz szelepállításra is úgy tűnik.A 3-as henger rendetlenkedik illetve nem megy ,viszont 3 hengerrel is szépen indul.
Kérdés:mennyire bonyolult vagy nehéz a szelepkorongok cseréje?Házilag cserélhető vagy keressem fel a kedvenc szerelőm?Úgyis régen láttam már
Fékbetétet EBC HH-t tudom még mindig ajánlani, vagy gyárit. Nekem EBC van, ugyan a tárcsáim is EBC-k. A gyári tárcsához is passzol, anno is használtam. Gyárinál jobb nincs. Ez a ferrodo xrac véleményem szerint is egy kula, goldfrenről nem igen tudok mit mondani, anno volt a hondámban, hát ott is gyári nissinre cseréltem, ég és föld...
Persze biztosan van jobb is, de kicsi pénzéé tökéletes. És mint a példámból látszik, komolyabb célra is megfelel azért
kiváncsi lennék mire érik az hogy "nem idevaló" . Nálam jól fog, nem eszi a tárcsát, nem melegszik el (pályán, nem szar köridőnél...)
ez a legjobb megoldás