Valószínű télen nekem is belekerül egy dynojet tű-szett, de nekem azért, mert a gyári 38-as helyett 40-es torkú karbi van fent és a legnagyobb fúvókával, gyári tűvel nem kap elég anyagot.
Minden Hetes karbis, valójában 96-tól 2003-ig változatlan formában készült. Karburátoros motoroknál egy Dynojet kit állítható tűket és fúvókaszettet tartalmaz. Gyári tű nem állítható. Gondolom a tű kúpossága is más lehet a Dynojetnél. Viszont mindezt behangolni nyilván olyan embernek kell, akinek ebben van jártassága...meg türelme. Viszont robbanásszerű teljesítménynövekedést ne várj, mert az nem lesz, csupán egyenletesebb lesz a teljesítménygörbéd. Az én szerelőm szokta mesélni, hogy a sok barom aki beszerelteti a gépébe ezt a szettet, panaszkodik utána hogy szarabbul megy a motor. Valójában jobban megy, csak egyenletesebben, nincs benne akkora csúcs, hirtelen változás.
Én az omega motornál rendeltem.30-40 között volt,2 éve.Szerintem megéri az árát,és a fogyasztás amitől tartottam se horror.Ha nem nyelezem 6-7 között szokott enni.
jól van na, csak hajt a kíváncsiság, mert még túl fiatalnak érzem magam