Köszi az infót,ezt jó tudni! Ma délután rászántam magam+időm és kedvem is volt hozzá és szétkaptam a mocit mint "Floki a lábtörlőt".Hát a szűrő rendesen tele volt minden trutyival ,de szemre működőképesnek tűnt.A benzinpumpát kiszedtem,direktbe kötöttem és működött!Gyorsan kerestem egy alig használt szűrőt a tarcsiba elrakott cuccok között,bekötöttem,rá az ac-t és működött!Mivel nyitva tartó üzlet nem volt a környéken,ezért holnapra marad a szűrő vásárlás és összerakás.Mindenesetre nagy kő esett le a szívemről,hogy nem kell csak egy szűrőt vennem
Azt viszont érdekesnek tartom,hogy ami benzin kifolyt a csövekből a szűrő utáni(!) részből,az koszos volt. Mikor a karbiban fúvókákat és tűt cseréltem,már akkor is észre vettem,hogy a csészék alján némi piszok volt.Nem tulajdonítottam neki nagy jelentőséget(akkor igazából fel sem tűnt),de érdekes,hogy a szűrőn hogyan jut át kosz?
Esetleg valami ötlet,hogy milyet vegyek bele?Ami tönkrement az sima univerzális cucc,minden autós boltban kapható.
A következő kérdés:miért van az,hogy ha üres a szűrő akkor simán indítózással nem kapja fel a benzint,hanem fix pozitívot és negatívot kell kötni az ac-ra?Miután így felnyomta a benzint a karbikba és tele vannak már megy a sima indítózással is...
Amikor megvettem akkor olyan tervem volt, hogy superstreetnek megépítem a 12-est és televágom spéci cuccokkal. De jött 2011 május 1-je és olyan csalássorozat volt az egyik versenyen, hogy inkább elb@szom a pénzem fagyira, mint hogy superstreetet építsek ide Felőlem lehet 1 személyes bajnokság is, de én a nevemet nem adom ilyen csalókupához!
Ja és nem bántam meg. Több a szabadidőm, több a pénzem
Ja, azt is, meg hetente van 2-3 műszak itt veresen amit recepciózok, csak hogy legyen egy kis fix is, amíg a másik nem indul be rendesen, meg amíg nem kapom meg a májusi! fizetésem az előző helyről.
Erre nem akarok rakni semmi tuning cuccot, mert ez lesz az utcai motor. Az Egrus azért lett, hogy legyen egy kis hangja hogy halljanak a gyalogosok. Pont annyi a hangja, hogy felfigyelnek rá, de még disznót lopni is lehet vele
Ja és ismerem magam. Ha már veszek rá egy Muzzy rendszert, akkor már jön a vezérműtengely, a PC, a szelepek, a hajtókar és a lóerőőőőőő
Kabbeaf@szomTom!
Megyek haza hétvégén asszonnyal, de kocsival, mert menni kell barackér Csalára, hogy legyen lekvár a palacsintához. Azt meg csak kocsival tom elhozni. Után hétvége már jó lesz, friss műszaki, meg minden, akkor mehetünk, addig meg meló orrvérzésig....
a motorra nem, hűtött a menetszél
a pályánál meg normál szervezés által még a cuccokat is le lehetett adni, így 5 perc séta után már a "C" szektorban ültünk rövid cuccban és ittuk a sört
a futamok nekem tetszettek, volt pár bukta is előttünk, Biaggi és Melandri viszont állat módon előzgették egymást
szerintem fasza volt, az oda-vissza útról és a társaságról nem is beszélve
olaj rendeléssel hogy állsz
csere érett lettem , szal boltolni kellene
Azt viszont érdekesnek tartom,hogy ami benzin kifolyt a csövekből a szűrő utáni(!) részből,az koszos volt. Mikor a karbiban fúvókákat és tűt cseréltem,már akkor is észre vettem,hogy a csészék alján némi piszok volt.Nem tulajdonítottam neki nagy jelentőséget(akkor igazából fel sem tűnt),de érdekes,hogy a szűrőn hogyan jut át kosz?
Esetleg valami ötlet,hogy milyet vegyek bele?Ami tönkrement az sima univerzális cucc,minden autós boltban kapható.
A következő kérdés:miért van az,hogy ha üres a szűrő akkor simán indítózással nem kapja fel a benzint,hanem fix pozitívot és negatívot kell kötni az ac-ra?Miután így felnyomta a benzint a karbikba és tele vannak már megy a sima indítózással is...
Ja és nem bántam meg. Több a szabadidőm, több a pénzem
Ja és ismerem magam. Ha már veszek rá egy Muzzy rendszert, akkor már jön a vezérműtengely, a PC, a szelepek, a hajtókar és a lóerőőőőőő
de ez is szedi a lábát
Egyet se láttam Tiszaföldváron!
két db 7R volt ami 750es zöcség!
Megyek haza hétvégén asszonnyal, de kocsival, mert menni kell barackér Csalára, hogy legyen lekvár a palacsintához. Azt meg csak kocsival tom elhozni. Után hétvége már jó lesz, friss műszaki, meg minden, akkor mehetünk, addig meg meló orrvérzésig....
a pályánál meg normál szervezés által még a cuccokat is le lehetett adni, így 5 perc séta után már a "C" szektorban ültünk rövid cuccban és ittuk a sört
a futamok nekem tetszettek, volt pár bukta is előttünk, Biaggi és Melandri viszont állat módon előzgették egymást
szerintem fasza volt, az oda-vissza útról és a társaságról nem is beszélve
Tiszaföldváron 2db 7R volt de sajnálom, hogy mz vel voltam viszont enyém volt az egyetlen 16-16" és tárcsafékes mz!
Ha nem lesz dög meleg akkor egy Kakucs pénteken?
Kérdezd őt,neki sok mindene van
http://www.starbike.eoldal.hu/