Nekem is eltűnt ez a bakelit Már van benne,új lánccal.Az olajpumpa láncát is megfeszítette a szerelőm.Ma ki is próbáltam és jóóó! Olyan halk lett a blokk Faszán visszaáll az alapjárat is.
hogy edzhető e azt nem tudom,, a két anyag pedig Adhéziós kötéssel kapcsolódik , méretre ugyan akkora lett a felület nem tudom , hogy súlyra lett e különbség , nekem is ez az első alkatrész amit így javítottam úgy hogy nem tudom hogy eltörik e vagy nem. Majd ha már megy akkor kiderül minden
Én cseréltem láncot, Did-et vettem szintén. Feszítő azóta is gyári, nekem még a szelepfedélben kellett cserélnem bakelit vezetőt, mert a régi elrepedt és bedarálta a blokk. Utána a karterban találtam meg a granulátumot, 90%-ban eltömítette a durva szűrőt. Néha érdemes belenézni a karterba.
Sziasztok
Vezérmű láncot cserélt már valaki?Mit kell még a láncal cserélni?Gondolok itt feszitő vagy valami.Mibe fályt?Láncott találtam,D.I.D-t nem vészes áron.Előre is köszi
főtengely-t fémszórással felszórták és csináltak rá külön csapágyat mert csak egy csap volt szétmenve a többi jó volt , meg az egyik hajtórúd az kuka volt és vittem helyette másikat amit még megtudtak csinálni ... Én 52e ért néztem hozzá csapágyat Kawasakiba .. a szerelést meg én csinálom úgy hogy az nekem ingyen lesz
Kérdésem:mekkora fordulatnál szabályoz le a zx7r?
Köszi