Ahan,értem már!Köszi DDT!
Néha,nagyon ritkán megcsúszik picit a kuplung főleg magas fordulatszám tartományban nagyon nagy gázadásra ja és kibaszottul fent kezd el fogni mikor elindulok,már majdnem ki van engedve teljesen a kar!
Neem! Van benne acél és e kopo lammella!
A kopót kell cserélni !Felváltva vannak benne az acél és a kopó lamellák!A kopó lammella az a kuplungkosár külső felével kapcsolódik(körmök kifelé állnak) vagyis a főtengellyel van kapcsolatban míg az acél lamellák a kuplungszerkezet belső felével(körmök befelé állnak) azaz a váltóval van kapcsolatban!
Valamit félreértesz. Vannak a motorban acél lamellák meg parafa(vagy más kopó anyag)lamellák. Szerencsés esetben csak a parafa kopott el. Abból rendelhetsz mindenféle után gyártottat olcsón. Acél lamellából legtöbbször csak gyári van horror összegekért. Meg kell mérni a vastagságukat és annak tükrében lehet rendelgetni a holmit.
Ja egyébként feladtam a leckét a festőnek,mert mikor odaálltam elé,hogy haver ki kellene keverni 1dl festéket ebből a Kawazöldből akkor kicsit elgondolkodott ,hogy adjak neki hétfőig haladékot mert ez nem fog menni azonnal!
Király! Ebbe a nagy punnyadásba meg felépülésbe szeretnék már végre motort is látni és hallani. Ha jössz akkor gyere a benzinkúthoz és kicammogok. kb 40m-re lakok tőle aztán váltunk pár szót.
Szia Basi!
Akkor végeredményben az acéllamellákat részesíted előnyben?
Amúgy ezek jól bírják a nyomatékosságot,nem csúsznak meg még erős igénybevétel esetén sem?
Na megjöttem a mai Svéd-féle pályanapról. Felemás napon vagyunk túl, én meg... csalódott vagyok. Elindulok itthonról csendes esőben. Eurocenter magasságában már teljesen száraz volt az út. Szépen kiértem a ringre ahol biza egész kellemes időjárás fogadott. Szépen megérkezik mindenki. Elkezdjük begyűjteni a cumót(karszalag, matrica) majd leadjuk Svédnek a 20 eurót verseny+transzponder ürügyén.(Ennek még lesz jelentősége). Első menet. 3 teljes körig tartott. Egyetlen mért köröm 2:11-es lett aminek kifejezetten örültem hiszen még szinte gumit melegítettem. Aztán megyek a Mansellbe előttem egy R6R majdnem high-side-ol egyet. El is vettem a gázt megyek az uszodába aminek a kijáratánál két fehér motor csúszik egymás mellett. Nagyszerű mondom ez sem tartott sokáig. Piros zászló. Mint kiderült ZVadász mocija valamilyen úton módon eleresztette a hűtővizet amin elesett Ő is meg a mögötte lévő is. Szar ügy.
Következő menet. Nagyba kirongyolok mint állat tolom ahogy kell jönnek is az egyre jobb köridők (elég sok lassú volt a csoportunkban) 2:12-2:10-2:09-2:06,5. Nem csináltam semmit nem erőlködtem csak úgy kicsúszott. Ehhez hozzátartozik, hogy ez az idő még a saját Kawa mérőm szerinti nyomkodós de ekkor már fent volt a transzponder is. Totál vidáman jövök le kurva jó volt! Elmegyek a mosdóba, kilépek esik az eső. Egyre jobban. Mindenkinek minden baja van, keresik a megoldást. Na jön a hír, hogy Pesten már tisztul (13 óra tájt). El is áll az eső kezd száradni a pálya. Megyek megnézem mit mutat a gép mennyi is az annyi. Teljes névsor kinyomtatva Tibi sehol. Há mondom nagyon jó lesz ha az egyetlen értelmes köröm nincs hitelesítve. Brunekker Árpinak sincs mért ideje. Izzítjuk a Svédet. Kiderül, hogy mért a tranyó csak nem tudták kinek a nevén van. Na ki is derült, hogy az a 2:06,5 valójában 2:06.777. Ez az új PB-m.
Egy menetünket elmosta az eső. Átkértük magunkat a Pro csoportba mert, hogy a milyenk nagyon lassú volt meg az később is jött talán jobban felszárad a pálya. Időmérőre félig meg is történt ez. Na mondom tolom neki mert ki tudja milyen lesz a következő menet most még relatíve használható az aszfalt. Csúszott az eleje hátulja mindene. 2:39. (Svéd 2:32, Atom 2:19, Jani, Hajni, Árpi, Tacsi 3 perc körül-felett). Ez az időm összesítéseben a 39-ik volt. Elvileg simán rajtrácsot ér mert ugye ez a két csoport egyben. Na utolsó menetre kisütött a Nap fullra felszáradt a pálya. Itt is mentem elég jókat 2:07,5 volt a legjobb.(Ez már nem számított bele az időmérőbe). Elindul a 600-as verseny. Én tök nyugodtan biluxolok, tankolok intézem a dolgaimat. Majd eszembe jut, hogy meg kéne nézni honnan is rajtolok. Megyek keresem magam. Tibi megint sehol. 4 kör van a 600-as versenyből. Kérdezem a Svédet mi a fasz van itt? Mire Ő: "Nem regisztráltál a versenyre?" Mondom a 20 eurót mire adtam? Hát, hogy külön be kellett volna mondani, hogy a versenyen is indulni akarok. Nagyszerű. 50 fő a rajtrácson 6 perc indulásig, esélytelen bármit is intézni.
Ennyi volt számomra a nap. Versenyen Dávid ment egy 1:59-et de aztán nem erőlködött mert szar volt a moci, Atom 1:56,5, Jani 2:03,3!, Hajni 2:09, Svéd 2:07. Többieket nem tudom.
A végén még ingyen kaja feledtette a bánatomat.
Sajnos azt kell mondjam, hogy kibaszott nagy pénzkidobás volt a részemről. 3X20 percért fizettem 30 000Ft-ot. Ja azt ne is mondjam, hogy a végén nem kaptam papírt az időmről mert Rezső hazament és bezárt mindent. Majd fent lesz a honlapon valamikor.
Azt hogy nam 80e ft ba kerül vagyis én anyiért nemtudok. Nemtudom milyen helyzetben élsz de én enyiért egy ilyen telot fölösnek tartok és én meg se engedhetem, nemtudom hogy hogy Te hogy vagy ezzel. Minden jot!
Néha,nagyon ritkán megcsúszik picit a kuplung főleg magas fordulatszám tartományban nagyon nagy gázadásra ja és kibaszottul fent kezd el fogni mikor elindulok,már majdnem ki van engedve teljesen a kar!
A kopót kell cserélni !Felváltva vannak benne az acél és a kopó lamellák!A kopó lammella az a kuplungkosár külső felével kapcsolódik(körmök kifelé állnak) vagyis a főtengellyel van kapcsolatban míg az acél lamellák a kuplungszerkezet belső felével(körmök befelé állnak) azaz a váltóval van kapcsolatban!
Akkor végeredményben az acéllamellákat részesíted előnyben?
Amúgy ezek jól bírják a nyomatékosságot,nem csúsznak meg még erős igénybevétel esetén sem?
Öcsém oda van 2 napra úgyhogy ő biztos nem de én lehet megyek arra fele!
Az acél lammellákat meg csak akkor kell cserélni ha megégtek vagy deformálódtak! Azt csak gyárit kapsz!
Nem motoroztok ma errefelé tesóddal?
Valaki véletlenül nem keveredik mostanság Eger és Miskolc-Lillafüred közötti szakaszhoz?
Következő menet. Nagyba kirongyolok mint állat tolom ahogy kell jönnek is az egyre jobb köridők (elég sok lassú volt a csoportunkban) 2:12-2:10-2:09-2:06,5. Nem csináltam semmit nem erőlködtem csak úgy kicsúszott. Ehhez hozzátartozik, hogy ez az idő még a saját Kawa mérőm szerinti nyomkodós de ekkor már fent volt a transzponder is. Totál vidáman jövök le kurva jó volt! Elmegyek a mosdóba, kilépek esik az eső. Egyre jobban. Mindenkinek minden baja van, keresik a megoldást. Na jön a hír, hogy Pesten már tisztul (13 óra tájt). El is áll az eső kezd száradni a pálya. Megyek megnézem mit mutat a gép mennyi is az annyi. Teljes névsor kinyomtatva Tibi sehol. Há mondom nagyon jó lesz ha az egyetlen értelmes köröm nincs hitelesítve. Brunekker Árpinak sincs mért ideje. Izzítjuk a Svédet. Kiderül, hogy mért a tranyó csak nem tudták kinek a nevén van. Na ki is derült, hogy az a 2:06,5 valójában 2:06.777. Ez az új PB-m.
Egy menetünket elmosta az eső. Átkértük magunkat a Pro csoportba mert, hogy a milyenk nagyon lassú volt meg az később is jött talán jobban felszárad a pálya. Időmérőre félig meg is történt ez. Na mondom tolom neki mert ki tudja milyen lesz a következő menet most még relatíve használható az aszfalt. Csúszott az eleje hátulja mindene. 2:39. (Svéd 2:32, Atom 2:19, Jani, Hajni, Árpi, Tacsi 3 perc körül-felett). Ez az időm összesítéseben a 39-ik volt. Elvileg simán rajtrácsot ér mert ugye ez a két csoport egyben. Na utolsó menetre kisütött a Nap fullra felszáradt a pálya. Itt is mentem elég jókat 2:07,5 volt a legjobb.(Ez már nem számított bele az időmérőbe). Elindul a 600-as verseny. Én tök nyugodtan biluxolok, tankolok intézem a dolgaimat. Majd eszembe jut, hogy meg kéne nézni honnan is rajtolok. Megyek keresem magam. Tibi megint sehol. 4 kör van a 600-as versenyből. Kérdezem a Svédet mi a fasz van itt? Mire Ő: "Nem regisztráltál a versenyre?" Mondom a 20 eurót mire adtam? Hát, hogy külön be kellett volna mondani, hogy a versenyen is indulni akarok. Nagyszerű. 50 fő a rajtrácson 6 perc indulásig, esélytelen bármit is intézni.
Ennyi volt számomra a nap. Versenyen Dávid ment egy 1:59-et de aztán nem erőlködött mert szar volt a moci, Atom 1:56,5, Jani 2:03,3!, Hajni 2:09, Svéd 2:07. Többieket nem tudom.
A végén még ingyen kaja feledtette a bánatomat.
Sajnos azt kell mondjam, hogy kibaszott nagy pénzkidobás volt a részemről. 3X20 percért fizettem 30 000Ft-ot. Ja azt ne is mondjam, hogy a végén nem kaptam papírt az időmről mert Rezső hazament és bezárt mindent. Majd fent lesz a honlapon valamikor.